Nieuwe poging: Hornetmeeting

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
Ben hardleers dus probeer ik het nog een keer.
Ik denk dat 29 augustus iets te snel is, zodoende een voorstel voor een nieuwe datum.
Zondag 5 september.
Locatie midden van het land: bijv. AC restaurant de Meern aan de A12
Tijd: ± 11:30u

Wie komt er????????
Voorwaarden: droog weer, en tenminste 7 Hornets.
Misschien plak ik er nog een klein ritje aan vast.
 
Laatst bewerkt:
Zet mij maar neer! heb wel één klein voorbehoud, en dat is wanneer er binnen mijn motorkringetje genoeg animo blijkt te zijn voor de superbikes in Assen. Maar aangezien er meestal óf TT óf SB gedaan wordt acht ik die kans klein..

ben dus van de partij! :]
 
ja ik denk toch dat er wel een aantal zullen zijn die naar de superbikes gaan hoor. maar goed, de lat ligt op 7 zie ik dus dat moet nog te doen zijn he! 8-)

 
Laatst bewerkt:
Ok, ik ben erbij 5 september.

Ik weet niet of 1 van jullie varkie al heeft bereikt, ik kan haar anders wel even een sms sturen.
 
Ik heb vandaag contact gehad met varkie, zij zal er ook zijn. :]

Ik heb beloofd haar op de hoogte te houden van dit topic.
 
Ok ok, jullie hebben me overtuigd. Het is mogelijk om 7 Hornetjes bijelkaar te krijgen. Nu mag alleen regen geen roet meer in ons eten gooien.

5 september dus.

Enne....wel komen he? Of iig tijdig afzeggen.
 
no worries! zal er dit keer bij zijn!

of in het geval van de superbikes tijdig afzeggen.. O-)
 

Ok ok, jullie hebben me overtuigd. Het is mogelijk om 7 Hornetjes bijelkaar te krijgen. Nu mag alleen regen geen roet meer in ons eten gooien.


5 september dus.

Enne....wel komen he? Of iig tijdig afzeggen.

Nou moet je ophouden hoor :( :(

Er zegt niemand af, want er kan gewoonweg niets belangrijker zijn dan deze meeting. OK... :+
 
Nou moet je ophouden hoor :( :(

Er zegt niemand af, want er kan gewoonweg niets belangrijker zijn dan deze meeting. OK... :+
Ik bedoel dus dat ik niet weer veel Hornetjes verw8, en er maar 3 uiteindelijk bijelkaar komen. (hulde aan horney en Ted) :} Dan verplaats ik het liever.
Alhoewel, met z'n 3-en konden we ff lekker wat boeren en koeien wakker laten schrikken tijdens een rap rondje om Amersfoort. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan