nieuwe poging

toch appart

de meeste mensen die op dit forum actief zijn hebben een dikke motor onder de kont

de helft heeft een R1, de anderen een dikke ducati enz. en dan hebben er nog een paar meerdere motoren..... :? :? :?
 
toch appart

de meeste mensen die op dit forum actief zijn hebben een dikke motor onder de kont

de helft heeft een R1, de anderen een dikke ducati enz. en dan hebben er nog een paar meerdere motoren..... :? :? :?

Ja, ik zou zeggen: koop 2 goekope motoren (ipv R1 ofzo) en geef er een aan mij!

Maar een paar grote posters die hebben geen motor, denk dat ik ze niet hoef op te noemen.

Ik ga maar :z want ik maak nog meer typfouten dan normaal (heb er al 4 uitgehaald in dit korte stukje tekst).
 
dat er zo ontzettend veel geld is voor motoren terwijl de meeste mensen nog jong zijn (inclusief ikzelf)

kun je in iedergeval wel uit afleiden dat de meeste mensen veel geld uittrekken voor hun hobby (voor sommigen A Way of Live inmiddels)
 
nou ja..., uit zuinigheid (geld\"gebrek\") haal ik \'m toch uit duitsland...

tevens is de motor m\'n 1e vervoers middel, rij \'s winters dus ook...
 
ik woon op 10 km van de duitse grens en het is me inderdaad opgevallen dat de motoren daar goedkoper zijn

als je wilt mag je me er wel een keer info over geven wat het op naam zetten/importeren enz. kost

zou ik je :} :} :} voor zijn
 
er zal een verslagje op m\'n site komen, ook bpm calculatorretje etc.

vandaar ook dat de story voor einde 2001 verder zal gaan...
 
Max :} :} :} :} :} :} voor de site... nu nog ff horen hoe het met de import van de duc. gaat
en of alles echt zo makkelijk is... en dan misschien een keer over de grens shoppen (voor kleding doe ik dat altijd dus....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan