nieuwe R1 sneller dan oude R1?

siko

Die hard MF'er
5 dec 2004
507
0
Lelystad
hallo, ik vroeg me af (omdat ik binnenkort.. met een half jaartje een R1 wil kopen) :)
zijn de nieuwe types (met 180 PK) merkbaar sneller dan de '98 types (150 PK)?

 
Laatst bewerkt:
hallo, ik vroeg me af (aangezien ik binnenkort een R1 wil kopen) :)
zijn de nieuwe types (met 180 PK) merkbaar sneller dan de '98 types (150 PK)?

ik zag laatst trouwens zo'n 98'er vol optrekken vanuit bijna stilstand, en hij ging niet eens op zn achterwiel |(
dat horen ze wel allemaal te doen toch?

ja en de nieuwere types gaan zelfs op hun achterwiel ook al wil de berijder dit niet... :Z
 
hallo, ik vroeg me af (aangezien ik binnenkort een R1 wil kopen) :)
zijn de nieuwe types (met 180 PK) merkbaar sneller dan de '98 types (150 PK)?

ik zag laatst trouwens zo'n 98'er vol optrekken vanuit bijna stilstand, en hij ging niet eens op zn achterwiel |(
dat horen ze wel allemaal te doen toch?


als je voorruit op de tank ligt en het gas rustig dosseert , gaat ie normaal gezien niet meteen op het achterwiel, R1 heeft ook een giga vertanding (ding gaat 160 in 1ste versnelling :Z )

als je denkt dat een R1 niet voldoende gaat zijn, kan je beter niet beginnen met motorrijden :N
 
hallo, ik vroeg me af (aangezien ik binnenkort een R1 wil kopen) :)
zijn de nieuwe types (met 180 PK) merkbaar sneller dan de '98 types (150 PK)?

ik zag laatst trouwens zo'n 98'er vol optrekken vanuit bijna stilstand, en hij ging niet eens op zn achterwiel |(
dat horen ze wel allemaal te doen toch?

zo te merken heb jij je nooit verdiept in motors, en heb je een plaat voor je kop met heel groot R1!! erop

Ga eens proefrijden, kijk eens naar andere motoren.

ow en btw, heb je je rijbewijs al?

ps, de mensen die volgas optrekken met een R1 en niet op hun achterwiel klimmen, trekken harder op als figuren die dit wel doen.
getuigt van een goede motorbeheersing!

en 98 of 2006, alle R1's gaan kogelhard
 
Waarom R1?

Toegegeven, ze zien er leuk uit, maar je ziet ze tegenwoordig op iedere hoek van de straat rijden, vind het niet echt veel bijzonders meer.
Persoonlijk zou ik voor een Hayabusa gaan aangezien deze een toch wat aparter uiterlijk heeft. Maar ja, ieder zijn smaak *D
busa.jpg


Mijn fiets schijnt rond de 120pk te hebben (op de bank), deze trekt ook met gemak op zijn achterwiel in z'n 1, en in z'n 2 ook als ik dat wil. Brommertjes kun je zelfs vrij makkelijk op het achterwiel krijgen. Geloof er dus niets van dat die R1 van 150pk dit niet zou kunnen.
Het is gewoon een kwestie van rechterhand en houding.
Je kunt als buitenstaander trouwens ook vrij moeilijk zien of een motor vol optrekt of niet.
Zonder problemen kun je je motor doortrekken tot de 10.000rpm zonder op het achterwiel te gaan. Het is maar net wanneer je de koppeling loslaat en hoe snel je je rechterhand draait.
 
Laatst bewerkt:
hallo, ik vroeg me af (aangezien ik binnenkort een R1 wil kopen) :)
zijn de nieuwe types (met 180 PK) merkbaar sneller dan de '98 types (150 PK)?

ik zag laatst trouwens zo'n 98'er vol optrekken vanuit bijna stilstand, en hij ging niet eens op zn achterwiel |(
dat horen ze wel allemaal te doen toch?


en welke wil je dan kopen, 98er of 2006er :?
 
En nu ben je stoer?
Wasdat een xt?

xtra traag? :?

verkeerde kwoot, had moeten zijn:
Quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:52 schreef Fuck Het Milieu het volgende:
hmmm. dit gaat over KEIHARD RECHTUIT RIJDEN?

tja dan legt een xt350 het wel af, tot dat er en 270' bocht opdoemd




 
Terug
Bovenaan Onderaan