Nieuwe Rage? Race-Brommertjes?

wat is her nieuw aan?

en wat is er zo erg aan jongeren op schakelbrommers? Mogen de jongeren die ook motorgek zijn niet op iets rijden wat het meest op een "echte" motor lijkt? En dat ze achterlijk rijden, ik ken genoeg mensen met zware motoren die ook als idioten rijden, ik zie niet wat er anders aan is.
 
cool, ik heb die Yamaha TZR 50 in de schuur staan :) Wordt deze week gespoten in de MV Agusta F4 SPR kleuren

Anyway, het is de beste schakelfiets van alle 2003 modellen. :)
 
wel grappig die moraal ridders ik ben van mening dat brommer rijden de beste leerschool is voor een motor anders dan mensen die nooit een motor hebben gereden een paar keer lessen en slagen die zijn pas gevaarlijk |( en daarintegen die brommers worden afgevoerd voor de Nederlandse markt dus die remmen banden en noem het maar op zijn er heeeel goed tegen bestand vaak zelfs precies het zelfde als op een 125 uitvoering zoals vaak in Italië en Spanje
 
cool, ik heb die Yamaha TZR 50 in de schuur staan :) Wordt deze week gespoten in de MV Agusta F4 SPR kleuren

Anyway, het is de beste schakelfiets van alle 2003 modellen. :)


wat moet je in hemelsnaam met zo'n ding als je een cbr600 hebt? dan is zon ding toch geen hol meer aan?
 
zeker weten
kheb 't altijd erg gevonden dat ik er geen mocht van men pa,heb wel 5 scoots gehad(2 terwijl ik naar school ging) heb altijd opgedreven gereden(1 keer gepakt en goe kunne dokken terwijl ik werkte dan nog :( ) en ben daarnaa op de motor overgestapt(125cc-250-miele ;) )
zo'n ding is echt fijn om te rijden als je nog nie motor mag rijden maar wel zo iets, zou toch opteren voor een rs50 of een gpr50 want die yam is lelijk ;)
 
:^

wou dat ze in 'mijn tijd' zulke brommers hadden. ik moest et doen met puch of mt(x)'s.
gelukkig was die scooter shit na mijn tijd :X


p.s. weet je wat ons motorrijders pas een slechte naam geeft. van die lui die net 1 maand hun rijbewijs hebben en wel es ff laten zien dat ze rossi zijn en zo zichzelf en anderen in gevaar brengen. om maar te zwijgen over het aantal ongevallen ze wel niet veroorzaken waardoor MIJN verzekeringspremie elk jaar weer lekker stijgt met soms idiote voorwaarden die eraan vast kleven :j

precies!
 
Zijn er hier dan echt geen motorrijders die in hun jonge jaren een opgevoerde Zundapp of Kreidler hadden. Dat was toch een kick toen je jong was. Bij ons in het dorp waren er jongens (waaronder mijn eigen vriend) die er een hadden die 120 km/u liepen.
En bijna allemaal hebben ze nu hun motorrijbewijs. Met het rijden op zón brommer hebben ze volgens mij dan toch een voorsprong.
Laat die jongens toch lekker. Ten eerste zien die race replica's er een stuk beter uit de die scooters en ten tweede doen ze alvast wat ervaring op.

Tja, en als ze niet goed op het verkeer letten, laten wij dan maar wat beter op hun letten. We zijn tenslotte allemaal eens 16 jaar en onbesuist geweest.
 
Zijn er hier dan echt geen motorrijders die in hun jonge jaren een opgevoerde Zundapp, Kreidler of een honda 4-takt hadden. Dat was toch een kick toen je jong was. Bij ons in het dorp waren er jongens (waaronder mijn eigen vriend) die er een hadden die 120 km/u liepen.
En bijna allemaal hebben ze nu hun motorrijbewijs. Met het rijden op zón brommer hebben ze volgens mij dan toch een voorsprong.
Laat die jongens toch lekker. Ten eerste zien die race replica's er een stuk beter uit de die scooters en ten tweede doen ze alvast wat ervaring op.

Tja, en als ze niet goed op het verkeer letten, laten wij dan maar wat beter op hun letten. We zijn tenslotte allemaal eens 16 jaar en onbesuist geweest.

:^
 
jaloers dat je vroeger zelf niet zo'n mooie brommer had? ;)

Eens

dus? zelf geen 16 geweest?

Vind ik nou ook

Ik zwaai al niet meer naar R6/R1 rijders uit angst dat het een brommer is :+

:}

Zijn mooie fietsjes. :)

Heel wat beter dan die raceplees. En er zitten tenminste enigszins fatsoenlijke remmen en veren op.

En degenen die zich op zo'n ding misdragen doen dat ook wel op een scooter. Dat zit 'm niet in die brommer maar in de malloot die er op zit.

Ik zie ze iig een stuk liever dan die scooter zooi.

Juist

Wat doe je als zo een gastje op zo een ding naar je zwaait???

Terugzwaaien en dan erachter komen dat ...





Ennuh, ik wou dat ik er zo 1 gehad had.

Topicstarter vind het stiekem toch wel stoer om hard langs zo´n jongen te schieten en daarbij zo minachtend mogelijk te kijken ... ;)

Laat toch gaan :]
 
|(


Ik kom steeds vaker van die autotjes tegen van Mercedes die op een Taxi lijken. Ouwe lullen van 40 die er in zitten en wild rijden met die dingen en denken dat ze Schummi himself zijn. Dat is te zien aan de stickers die ze er op plakken.... Tel nrs, HTMC, Kampen Taxi etc etc

Als ik die autotjes over de straatjes en steegjes zie scheuren krijg ik ontzettende medelijden met hun familie... dat soort sukkels kopen als ze hun motorrijbewijs hebben meteen een R1 en rijden zichzelf zo ongelovelijk hard de tering in. Vraag is of je daar medelijden mee moet hebben of een gevoel van verachting omdat dat volk de "normale" motorrijders een enorm slechte naam geeft.


full




:P
 
Ik ken 2 van die ventjes, met zo'n R1-lookalike... De meeste fun hebben ze als een motor hen als eerste groet, vonden ze tof.

Daar kan ik nog wel om lachen.... Ook wel humor, 2 van die apen op een snor-scooter. Ik rijd nl altijd stapvoets in mijn woonwijk, waar je maar 30 mag. Heb zelf kids, en dan kun je het niet maken zelf de regels te overtreden in een 30 km zone (anders wordt je in de ban gestopt door de buren...). Komen zij me keihard (uit)lachend voorbij.....sorry, maar dan heb ik toch echt wel een stiekum glimlachje.... Kan natuurlijk eigenlijk echt niet, 50 zonder helm, maar ja, ben zelf ook jong geweest, en kan de humor er wel van inzien. Leef en laat leven...
 
ja en? die dingen bestaan al langer :X

ik zie ze hier in waalwijk ook regelmatig rijden. Het zijn en blijven geen motorrijders dus hebben niks te zeggen over het gedrag van een motorrijder ;)
 
ben zelf ook natuurlijk 16 geweest en had altijd honda 4-strokes en die reden allemaal lekker door, maar ik weet wel dat ik met een motor mentaliteit reed en vele met mij. daar bedoel ik mee dat ik wel nadacht bij wat ik deed en rekening hield met de rest van het verkeer.
het probleem nu vind ik dat die dingen lijken op motoren, maar rijden als brommers...ik zou me kapot schamen.
verder rijden de bestuurders als al die scooter mensen en dat is levens gevaarlijk en asociaal.
weg met die dingen. je moet ook iets hebben om naar uit te kijken.
 
De meeste van die race-replica 50cc rijders kopen als ze 18 zijn een auto. Er zijn relatief maar weinig gekken die eerst hun motor-rijbewijs halen (ik wel, maar ben niet gek :] ).

Een brommer is nu eenmaal het eerste gemotorisseerde voertuig dat je mag besturen als je ouder wordt en dan willen we wel allemaal het mooiste wat er is natuurlijk.

Als ze 18 worden gaat de "racer" eruit en komt er een Fast-and-Furious autootje (om maar ff te generaliseren :9 )
 
|(


Ik kom steeds vaker van die autotjes tegen van Mercedes die op een Taxi lijken. Ouwe lullen van 40 die er in zitten en wild rijden met die dingen en denken dat ze Schummi himself zijn. Dat is te zien aan de stickers die ze er op plakken.... Tel nrs, HTMC, Kampen Taxi etc etc

Als ik die autotjes over de straatjes en steegjes zie scheuren krijg ik ontzettende medelijden met hun familie... dat soort sukkels kopen als ze hun motorrijbewijs hebben meteen een R1 en rijden zichzelf zo ongelovelijk hard de tering in. Vraag is of je daar medelijden mee moet hebben of een gevoel van verachting omdat dat volk de "normale" motorrijders een enorm slechte naam geeft.


(Afbeelding)



:P

:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan