Nieuwe regels...

TS komt met een verhaal aanzetten dat hij iemand geloofde, die een feitelijk onjuist verhaal aan hem voorschotelde. TS is misschien een beetje goedgelovig bij onbekende. En dan zet je iets neer wat niet klopt. Daar kan ik mij persoonlijk nogal aan irriteren.

Enige onjuist is 25kw moet zijn 35. Kijk dan ook even naar mijn volgende post. Of nee laat maar, , zelfs nu kun je niets aanvullen, verbeteren of toevoegen.
Jij mag je irriteren, ik ga leuke dingen doen. :W
 
Dat is zeker raar, maar t wordt allemaal nog vreemder als de verschil in prijs voor een rijbewijs €43,00 is :o (€68,00 om €25,00)

Bron: http://www.cijfernieuws.nl/rijbewijs/

Zeker aangezien de daadwerkelijke kosten voor de productie voor het pasje zijn vastgesteld op E9.50 (per 01-01-2012, dus dat zal nu waarschijnlijk iets hoger zijn). Dit is een vaste prijs, dus overal hetzelfde. Alles bovenop dat bedrag gaat dus naar de gemeente. Daar moet natuurlijk de medewerker achter de balie en alle andere faciliteiten van betaald worden, maar dan nog vind ik het verschil wel bizar groot.

Maargoed, we dwalen af hier.
 
Motorrijder op te zware motor onderuit

Laatste update: 01-05-2013 | 10:08
Uithuizen - Een 20-jarige motorrijder uit Kootstertille is dinsdagmiddag op de Havenweg in Uithuizen onderuit gegaan.

Bij de rotonde had hij de macht over het stuur verloren en was tegen een lantaarnpaal tot stilstand gekomen. De motorrijder kwam met de schrik vrij, maar de lantaarnpaal raakte beschadigd. Bij controle bleek de beginnend bestuurder op een te zware motor te rijden. De politie maakt proces-verbaal op voor het rijden zonder rijbewijs van de juiste categorie.


En daarom dus het nieuwe rijbewijs
 
Motorrijder op te zware motor onderuit

Laatste update: 01-05-2013 | 10:08
Uithuizen - Een 20-jarige motorrijder uit Kootstertille is dinsdagmiddag op de Havenweg in Uithuizen onderuit gegaan.

Bij de rotonde had hij de macht over het stuur verloren en was tegen een lantaarnpaal tot stilstand gekomen. De motorrijder kwam met de schrik vrij, maar de lantaarnpaal raakte beschadigd. Bij controle bleek de beginnend bestuurder op een te zware motor te rijden. De politie maakt proces-verbaal op voor het rijden zonder rijbewijs van de juiste categorie.


En daarom dus het nieuwe rijbewijs

Omdat hij op een te zware motor reed is hij onderuit gegaan?
 
hahaha ik weet serieus niet wat lomper is.

A. je rijbewijs halen en vervolgens geen pasje aanvragen.

B. massaal reageren op zulke bullshit

_O- _O-
 
Motorrijder op te zware motor onderuit

Laatste update: 01-05-2013 | 10:08
Uithuizen - Een 20-jarige motorrijder uit Kootstertille is dinsdagmiddag op de Havenweg in Uithuizen onderuit gegaan.

Bij de rotonde had hij de macht over het stuur verloren en was tegen een lantaarnpaal tot stilstand gekomen. De motorrijder kwam met de schrik vrij, maar de lantaarnpaal raakte beschadigd. Bij controle bleek de beginnend bestuurder op een te zware motor te rijden. De politie maakt proces-verbaal op voor het rijden zonder rijbewijs van de juiste categorie.


En daarom dus het nieuwe rijbewijs
Domme conclusie!
 
zo lees ik het wel :)

Ik lees dat de motorrijder gewoon de controle over het stuur is verloren en dat de politie achteraf controleerden of de motorfiets niet teveel vermogen had omdat het om een bestuurder gaat met A2 rijbewijs. ;)
 
Volgens mij iemand van het forum hier. Las het stukje in het ex-lestopic. Hij ging op de rotonde onderuit, hij had een 25kw uitdraai bij zich maar schijnbaar toch een bekeuring gekregen? :?
 
Mn grootste klapper tot nu toe was op een 50cc'tje...

Een 750 met 100pk rijd makkelijker als een 32pk 500cc 1 pitter..

( komend van iemand die ouwe lul genoeg was om van zn lesbrommer zo op onbegrenst mocht stappen)


Ga er nog steeds van uit dat de vangrail evenveel pijn doet, ongeacht hoeveel
Pk dr onder je reet zit.
a1, a2, a3.. Allemaal slap gelul voor de werkverschaffing, net
Als die APK en wat ze nog meer waarvoor ze in Den Haag aan
Willen om in een goed blaadje bij die gross-deutchland brusselaren te komen.

... T is weer zo'n dag ;)
 
Mn grootste klapper tot nu toe was op een 50cc'tje...

Een 750 met 100pk rijd makkelijker als een 32pk 500cc 1 pitter..

( komend van iemand die ouwe lul genoeg was om van zn lesbrommer zo op onbegrenst mocht stappen)


Ga er nog steeds van uit dat de vangrail evenveel pijn doet, ongeacht hoeveel
Pk dr onder je reet zit.
a1, a2, a3.. Allemaal slap gelul voor de werkverschaffing, net
Als die APK en wat ze nog meer waarvoor ze in Den Haag aan
Willen om in een goed blaadje bij die gross-deutchland brusselaren te komen.

... T is weer zo'n dag ;)

Eensch! Reed op m'n brommer ook altijd een stuk harder in de bebouwde kom enz alleen maar om op snelheid te blijven (accelereren duurt zo lang). Ben zelf ook 2 keer onderuit gegaan bij een rotonde, eerste keer een highsider en daarna is het achterwiel helemaal weggegleden. :P

Volgens mij iemand van het forum hier. Las het stukje in het ex-lestopic. Hij ging op de rotonde onderuit, hij had een 25kw uitdraai bij zich maar schijnbaar toch een bekeuring gekregen? :?
hij moet toch ook op het kenteken 25kw zijn of niet?

Moet wel maar word meestal niet gedaan omdat het duurder is en meer tijd kost dan even een uitdraai naar de verzekering. En uiteindelijk rijd je ook gewoon op een 25/35kW fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan