Nieuwe ronde: centraal transponders inkopen

Iwan

Die hard MF'er
6 aug 2002
730
0
Ok, prijzen bekend: Na diverse aanbieders vergeleken te hebben komen ze per stuk op 285 euro, dat is 47 euro minder als wat je bij AMB betaalt. Is een complete set:
b_1725.jpg

Is een hoop geld maar dat heb je er ongeveer na 10 a 15 keer uit, aanschafwaarde min restwaarde, 10 euro huur per keer.


Tot nu toe geinteresseerd:
Iwan
Midstar
maat van Midstar
Bruut (2 stuks ?)
Mosselman
Crashhouse
Suzuki750
DaveHendriksen
RR Racing
Raul
Clay
Schuimpie
Helldesker
Timbo
The King
Frank Koppens
Ingrid
Martin
Yamaha131
Martin D.
Fausto 2x


afhakers / doorzetters


Ik verwacht van iedereen die meedoet een bevestiging hieronder in een aparte post en tevens een mailtje met al je gegevens naar het e-mailadres in mijn profiel. Ik stuur je dan een mail terug met de bankgegevens waaro je het bedrag moet overmaken.
Ik ga straks ff op vakantie(Nee, niet van jullie poen, hoewel...), na 2 weken kan ik zien wie er daadwerkelijk betaald hebben waarop ik het geld overmaak naar de buitenlandse dealer. Kan sneller, als iemand anders dit deel van deal op zich wil nemen maar ik verwacht geen rij vrijwilligers.
Daarna zal ik de losse units weer versturen of je mag ze ophalen in Amersfoort, Amsterdam of tijdens een KNMV-Cuprace.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Iwan, een goede actie.
Ben ook op zoek naar een AIM Mychron Light, dus sluit ik me aan bij de lijst van gegadigde. Schijnt dat MotorXtra deze ook levert voor +/- euro 180,=.
Een beetje korting moet zeker te regelen zijn nagelang het aantal afnamens.
Dus bij deze, wacht ik verder af, wat jij voor elkaar kan krijgen.
Yama R6 ZAC.nr344
:? sorry bericht niet goed gelezen, heb geen transponder nodig, wel een laptimer.
Yama R6 ZAC.NR344
 
Laatst bewerkt:
Voor alle duidelijkheid: Het gaat over AMB Tranx 260 transponders.
b_1725.jpg

Ik ben met een paar aanbieders aan het overleggen. Gebruikte transponders zijn momenteel niet te krijgen, zal dus om nieuwe gaan.

Laptimers zijn een heel ander verhaal, voor die MyChron raad ik je aan de Duitse sites eens af te stropen, op onze site staat een hele lijst met buitenlandse sites waar gebruikte onderdelen op te koop staan. Ik zie ze daar nog wel eens voorbij komen voor weinig.
Overigens, over die site (http://www.powerbikes.nl (www.powerbikes.nl)) gesproken, we hebben een G&G gemaakt, puur voor race-onderdelen en spullen die over zijn na opbouw van racers. Dus kom maar op met die handel
 
Laatst bewerkt:
Eerste prijzen zijn binnen. Alle aanbieders vragen normaal 332 euro per stuk, inclusief BTW. Ik heb nu een buitenlandse aanbieder die een eerste bod van 301 euro per stuk doet. Andere prijzen lopen nog maar dan weet je ongeveer waar je op moet rekenen.

Is veel geld maar meestal betaal je tegenwoordig minimaal 10 euro huur. Dat zou je er dus pas na 30 keer uithalen maar bedenk ook dat ze tweedehands ook nog genoeg waard blijven, ik schat de je ze voor 200 euro snel weer kwijt kan. Kost je dus 100 euro afschrijving, heb je er na 10 dagen uit...
Komt bij dat je een eigen transponder kan registeren op www.mylaps.com zodat je al je resultaten over een heel jaar bij kan houden en vergelijken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan