Nieuwe Rossi ?

Marc Keijsers

MF veteraan
9 sep 2001
3.275
1
Sevenum
Als Rossi naar de F1 gaat, is vandaag zijn opvolger verschenen? Pedrosa een fantastische debutantenrace gereden. Terwijl Capirex over de baan gleed, ging Dani retestrak gecontroleerd achter hem aan. Jammer dat hij niet won. Net als ene Rossi voetje los met aanremmen! Eerst 2x nr.1 op 125, dan nr. 1 op 250 en nu dit.
Twintig jaar en 50kg! Wat denken jullie ervan ?

De Kale
 
goeie race gereden !! Mooi debuut :}
Ik vraag me alleen af hoe hij het op de Duc gedaan zou hebben, als je zag hoeveel rustiger de honda was en hoeveel werk er op de duc verzet moest worden !! Jammer van Rossi, zal wel balen, toch nog wat puntjes *O*
 
jaja maar dat was een foutje vandaag van elias dat rossi viel maar als rossi niet gevallen had ging hij weer op het piodium eindegen en meschien pedrosa en ja het was eens capirex zijn beurt om eens op het podium te staan _O- -O- :Y
 
Als Rossi naar de F1 gaat, is vandaag zijn opvolger verschenen? Pedrosa een fantastische debutantenrace gereden. Terwijl Capirex over de baan gleed, ging Dani retestrak gecontroleerd achter hem aan. Jammer dat hij niet won. Net als ene Rossi voetje los met aanremmen! Eerst 2x nr.1 op 125, dan nr. 1 op 250 en nu dit.
Twintig jaar en 50kg! Wat denken jullie ervan ?

De Kale

Wat the F*CK heeft iedereen toch met dat voetje |( |( |( |(

Roberts Jr. deed dat in 2000 al :X :X :X :X
 
sorry hoor maar rossi had een baaldag, denk dat hij overiges niet voor de eerste plek had kunne gaan(al ben ik grote rossi fan van in 96) , helemaal niet de schuld van elias,'t zit gewoon erg druk bijeen in die eerste bocht

gibernau had dan weer de pech dat zijn duc problemen had, kan iedere rijder overkomen maar ik denk dat hij dit jaar toch wel goed uit de voeten zal komen met die duc.

pedrosa zal nog heel wat moeten trainen , leek miss een mooi debuut maar als je klappers als rossi, gibernau en dan biaggi en barros die er niet meer bijzitten weglaat stijgt hij natuurlijk enkele plekken op een snelle HRC honda.

ik kijk al uit voor de bevestiging naar volgende wedstrijd...
 
jaja maar dat was een foutje vandaag van elias dat rossi viel maar als rossi niet gevallen had ging hij weer op het piodium eindegen en meschien pedrosa en ja het was eens capirex zijn beurt om eens op het podium te staan _O- -O- :Y

Het gaat wel goed met je''roze bril topics en posts" of niet :N

En ach, of Rossi anders op het podium had gestaan zullen we nooit weten! gezien de laatste trainingen had het me niet veel verbaasd als ie (bij wijze van) 5de of 6de was geworden?
 
jaja maar dat was een foutje vandaag van elias dat rossi viel maar als rossi niet gevallen had ging hij weer op het piodium eindegen en meschien pedrosa en ja het was eens capirex zijn beurt om eens op het podium te staan _O- -O- :Y
Kan je niet in je eigen topic blijven hangen? Ik wordt een beetje moe van die schrijfstijl met teveel smilies. Plus herhalen wat je rgens ander ook al hebt geschreven, zucht .....
 
Kan je niet in je eigen topic blijven hangen? Ik wordt een beetje moe van die schrijfstijl met teveel smilies. Plus herhalen wat je rgens ander ook al hebt geschreven, zucht .....

Anders ik wel B| Als je op dergelijke wijze wil brabbelen kan je misschien beter naar de ballenbak van de Mac :W
 
Als Rossi naar de F1 gaat, is vandaag zijn opvolger verschenen? Pedrosa een fantastische debutantenrace gereden. Terwijl Capirex over de baan gleed, ging Dani retestrak gecontroleerd achter hem aan. Jammer dat hij niet won. Net als ene Rossi voetje los met aanremmen! Eerst 2x nr.1 op 125, dan nr. 1 op 250 en nu dit.
Twintig jaar en 50kg! Wat denken jullie ervan ?

De Kale
Het verschil in rijstijl tussen Loris en Dani was inderdaad opvallend. Als hij zo doorgaat wordt'ie zeker qua prestaties een opvolger van Rossi. Wat betreft show en stijl zie ik meer in Jorge Lorenzo :}
 
ik wil pedrosa toch eens in een wedstrijd zien met alle klappers voorin zonder pech.

zien of hij druk kan uitoefen maar ook verdragen in het heetst van de strijd...

dan geef ik pas mijn oordeel. *O*
 
ik wil pedrosa toch eens in een wedstrijd zien met alle klappers voorin zonder pech.

zien of hij druk kan uitoefen maar ook verdragen in het heetst van de strijd...

dan geef ik pas mijn oordeel. *O*
In de 250 kon hij dat in elk geval wel. Zwak puntje van Dani is (was?) het rijden in de regen of op een halfnatte baan.
 
Een zwaluw maakt geen zomer.
Perdosa; Works Honda, geen lichamelijke sterkte om voorbij de zwabberende Duc to komen, The Mad Yank Hayden was als gewoonlijk ook niet van de partij snelheids wijs en de 7 maal kampioen werd omver gemaaid in de eerste bocht, maar reed wel door! als een kampioen.
Een 2de hands rijder op een Kampioenschapwinnende fiets de mad yank,
Pedrosa heeft dit heel duidelijk gemaakt vandaag.
De HONDA is sneller dan de Duc op dit circuit, en dat Hayden niet in staat was om voor de winst te strijden....... nou ja vul het zelf maar in.
Geweldig om een Ducati te zien winnen en de vechtstijl van Cappi
Melandrie was er ook net niet.
De sataliet team van Honda met Casie Stoner deed een goede job net als de Kawa van Nakano en de Suz van Hopkins.
Kon well eens heel spannend worden met de strijd voor de 2de/3de plaats op het podium. *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je Pedrosa met Rossi kunt vergelijken. Pedrosa zou wel de opvolger van Rossi kunnen worden, maar heeft volgens mij niet de klasse van Rossi. Wat Rossi bv. wel en Pedrosi niet kan (althans niet in de 250cc klasse) is onder moeilijke omstandigheden rijden zoals regen. Rossi kan ook met een slecht afgestelde motor nog veel punten scoren, terwijl Pedrosa perfecte lijnen moet kunnen rijden. Ik denk dat Pedrosa meer de rijstijl van Biaggi heeft en dus alleen kampioen zal worden als Rossi niet meer meedoet (of die Yamaha moet wel erg k#t zijn dit jaar).
 
sorry hoor maar rossi had een baaldag, denk dat hij overiges niet voor de eerste plek had kunne gaan(al ben ik grote rossi fan van in 96) , helemaal niet de schuld van elias,'t zit gewoon erg druk bijeen in die eerste bocht

gibernau had dan weer de pech dat zijn duc problemen had, kan iedere rijder overkomen maar ik denk dat hij dit jaar toch wel goed uit de voeten zal komen met die duc.

pedrosa zal nog heel wat moeten trainen , leek miss een mooi debuut maar als je klappers als rossi, gibernau en dan biaggi en barros die er niet meer bijzitten weglaat stijgt hij natuurlijk enkele plekken op een snelle HRC honda.



ik kijk al uit voor de bevestiging naar volgende wedstrijd...

Ik zeg ook niet dat hij momenteel de beste is, echter als 20 jarige debutand naar de kop toerijden vindt ik meer als knap gedaan ! (hij kan nog amper met de voeten aan de grond op zijn aangepaste RCV!)

De Kale
 
ga maar eens flink op de rem terwijl je als een dolle een stuk of 2 versnellingen terugtikt. je zal merken dat het best wel moeite kost om je schakelvoetje weer terug achter op de steun te krijgen voor die linkerbocht .... als je m dan ook nog maar een beeeetje optilt, komt je been je voorbij (massatraagheid noemen ze dat toch) :)
 
Mooi debuut, maar Pedrosa is er nog niet!!
Volgens mij kon hij aan het eind van de race(ik geloof de laatste 5 ronden) het tempo van Capirossi niet meer volgen. Hij ging volgens mij niet langzamer rijden om die 2e plaats zeker te hebben, als je een halve race zo dicht bij de eerste plaats rijd lijkt het mij niet dat je zomaar de laatste paar rondes dan maar opgeeft en op zeker gaat rijden, mijn conclusie is vermoeidheid...

Wat ie wel gedaan heeft is laten zien dat hij iemand is om rekening mee te houden.

Maargoed de vraag is of Pedrosa de nieuwe Rossi is.
Mijn zegen heeft ie, deze coureur gaat nog heel veel laten zien in de loop van zijn carriere
 
Laatst bewerkt:
capi zij toch in het intervieuw na de race dat hij de laatse rondes zijn snelheid weer opvoerde, dat zag je ook wel aan de ronde tijden hij liep de laatse ronden per ronde enkele 10e van een seconden uit.1 race goed gereden wilt nog niet echt veel zeggen vind ik
 
jullie zeggen wel dat pedrossa er nog niet is... maar hij zat nog geen 5 seconden van de winnaar vandaan :}
en of hij de nieuwe rossi is?
ik durf het echt nog niet te zeggen.
ik denk toch dat rossi het voordeel heeft dat hij italiaan is :Y
als jullie begrijpen wat ik bedoel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan