Nieuwe RSV

Cascadeur

Die hard MF'er
12 sep 2001
749
1
Amsterdam
Aprilia komt met een nieuwe versie van de RSV.
Weet niet of hij ter vervanging is van het huidige model of dat het een special edition is.
Tis in ieder geval een stuk futuristischer.
De technische specs heb ik nog niet...

misc.php
 
Leuk fietsie. Vooral de kleuren vind ik erg mooi. Ik heb ut niet zo op de rijdende kleurenbommetjes.
Alleen de spiegels..... ;(
 
kleur is goed, maar voor de rest lelijk. Ik heb het al een tijdje niet meer zo op aprillia, maar ik begin steeds meer afschuw van het merk te krijgen.

LELLUK :r
 
Hij is gaaaaaaf!Rij maar eens op een mille, rijdt veel relaxter dan een R6.Alleen al vanwege het koppel bij lage toeren hoef je lang niet zoveel te schakelen als een R6.Aprilia maakt zeer goede motoren en die hebben nog een beetje karakter.Een vier in lijn is al zo uitgemolken qua concept dat ik het zeer moedig vindt van een motorfabrikant om een totaal nieuwe motor te maken en dat ie gelijk zo goed is! Susuki kwam veel te snel met de TL 1000 S en dat heeft ze geen goed gedaan en had wat langer z,n huiswerk moeten doen op het gebied van het frame en zijn rotatiedemper.Italiaanse motoren zoals Ducati en aprilia maken iets bij je los als je er mee rijdt ! Ik heb bijna 5 jaar lang Honda VFR 750 F gereden( een motorcocept MET karakter ) en ik was wel aan iets anders toe.Ik heb er geen moment spijt van!Hulde aan Aprilia :} :} :} :} :} :} :} :}
 
beetje rommelig....
idd, beetje rommelig van uiterlijk. Allemaal stukjes eraan gehangen en uitsteeksel all over the place.

Motorisch zal het best wel okay zijn, daar twijfel ik ook niet aan bij dat merk, maar het oog wil ook wat! En dit is niet wat ik wil.
 
Lelijk.... :r


Meer zo\'n naked bike waar wat slecht bijpassende
kappen tegenaan gesmeten zijn.

Alleen dat mat-zwarte kleurtje van die RSV\'s
vind ik erg cool 8-)
 
op het plaatje is het een hele mooie motor: :9~ ....
maar ik wil hem toch eerst in het echt zien of hij zo mooi is...
ik dacht ook dat de nieuwe suzuki V-STROM mooi was.. tot ik hem in het echt zag
 
Bedek de voorkant van de motor eens en kijk dan wat er overblijft ;) Best mooi fietsje toch.
Alleen die afgrijselijke koplamp :r
 
Volgens mij is deze net totalloss gereden en hebben ze snel de onderdelen er weer aangelijmd ofzo.
 
Niet dat ik deze fiets zou willen hebben, maar ik vind \'m wel wat hebben. Indien de koplamp iets wordt herzien en de gouden voordempers worden vervangen door metaalkleurige, dan is het zeker een gewaagd en geslaagd ontwerp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan