Nieuwe schijven en blokken...bijgeluid ?

blaasbeest

Die hard MF'er
31 mrt 2004
656
1
Den Haag
Ik heb nu sinds gister nieuwe schijfjes en blokkies van Armstrong erop zitten..
Het zijn wave discs en wat ik vandaag merkte bij de rit naar werk op en neer is dat er een eigenlijk wel irritant bijgeluid vanaf komt zodra ik de rem ga bedienen...

Het lijkt alsof je een ratelend / zoemend geluid hoort alsof je vroeger een speelkaart bij je spaken had maar dan wat doffer van geluid.

Ik had gelezen dat het met de luchtverplaatsing te maken kon hebben die door de gaten moest maar dat lijkt mij een beetje stug eerlijk gezegd. Ik heb er nu circa 8km stadsverkeer mee gedaan gok ik zo en vroeg me toch af of het geluid weg zal gaan . Remmen doet ie prima maar dat geluid ...mja :/ niet happy mee....
 
Kan op slot... geluid is weg gegaan... iedereen bedankt voor de nuttige en nutteloze reply's

edit: Weekje ardennen geweest en rondje van 20km Nordschleife en er is nix mis met Armstrong. Ook regen gehad en de remmen deden het nog prima ! Goed doseerbaar goed gevoel dus voor diegene die erover denken Armstrong... bij mij werkt het voorlopig ( circa 1000km nu ) prima
 
Laatst bewerkt:
om weer even een update te geven...

zijn nu gok ik 3000km verder.. ennnnn mja remstof is amper van de velg af te krijgen en de remblokken zijn zo goed als op... Schijven zijn nog in prima staat. Remt nog steeds goed en dikte opgemeten is nagenoeg niets af..
 
Terug
Bovenaan Onderaan