Nieuwe schuur

Hakman

MF veteraan
2 okt 2004
3.722
0
Groningen
Daar begon het vorig jaar mee. Dat ouwe ding stond in elkaar te vallen en verpestte het gezicht van de tuin. Ik aan de gang. Ouwe schuur in elkaar getrapt en iets fatsoenlijks neergezet. Zo'n drie bij vijf meter (ja, ik woon in het Noord'n, daar hebben wij de ruimte voor zoiets), iedereen blij, konden de fietsen tenminste goed onder dak. Toen ie stond dacht ik ook: daar kan een motor bij.

Vijftien jaar geleden heb ik m'n laatste verkocht, een K100, omdat ik meer luiers stond te verschonen dan wat anders.
Dit is de 'nieuwe' aanwinst:
Div900.jpg

Past ie goed in toch? *D En ik zo onwennig alsof ik net kon lopen op dat ding rondrijden. Bakte er weinig van. Uiteindelijk ben ik het huis uit gezet door mijn vrouw met de woorden 'ga jij maar eens rondrijden in de bergen, leer je het weer een beetje'. Zo ben ik in juli via Zuid Frankrijk naar de Dolomieten gereden en door Oostenrijk en Duitsland weer terug, alles in tien dagen.

Hier een plaatje van de fiets in z'n 'natuurlijke' omgeving:
Dolom.jpg

Inmiddels rij ik weer als vanouds, dat wil zeggen als een leaserijder op twee wielen 8-)

O ja, op het eerste plaatje heeft de Div nog van die staldeuren als spiegels :r Op de tweede foto heeft ie TDM spiegels, ziet er beter uit. Of ben ik de enige die het verschil kan zien?
 
Laatst bewerkt:
Kijk, dat noem ik nog eens voorstellen! :}
Van harte welkom op motor-forum. *D

ps, ik zie het verschil duidelijk ;)
 
thnx beide. Nice bike? Jawel, al kostte het kiezen me moeite. Moet het sportiever? Ben ik een dorre tourder geworden? Ik wist het niet. De Div kan eigenlijk alles, maar blinkt niet uit. Toch kan ik er inmiddels goed mee uit de voeten, stuurt in elk geval vlotter en scherper dan de BMW's van de 'oude' generatie.
 
Foto uit de oude doos. Letterlijk. FF gescand, deze is van rond 1981 in de Franse Alpen (verdwaald, kijken op de kaart of we kunnen zien waar we zijn). Die rechtse ben ik, die RS is de mijne en dat jasje kan ik niet meer aan ;(
Beemer.jpg
 
Foto uit de oude doos. Letterlijk. FF gescand, deze is van rond 1981 in de Franse Alpen (verdwaald, kijken op de kaart of we kunnen zien waar we zijn). Die rechtse ben ik, die RS is de mijne en dat jasje kan ik niet meer aan ;(
http://woongroep.qpluso.nl/images/Beemer.jpg ((Afbeelding))
Ach joh, de kleding die ik in 1981 aan had pas ik ook niet meer ;)
 
Diversion heeft de naam als saaie fiets, gewoon omdattie zo betrouwbaar is, 'k vind er niks mis mee hoor, mooie motor gewoon
 
Het wordt idd tijd voor een plaatje van de schuur (die van m'n vrouw kan je vergeten, en ik heb al een kacheltje gezien voor € 55, stroom heb ik al):

schuur.jpg
 
Welkom op MF
Ene hier in het noorden is het zeker goed vertoeven,aan ruimte geen gebrek.
Alleen geld,maar dat is een weer een ander probleem...........

Have fun.................

full
 
Leaserijder op 2 wielen??
privé = vooral rente betalen en al het onderhoud en brandstof
zakelijk = niets van het bovenstaande ;)

full
deze is betaald ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan