Nieuwe server en nieuwe software (Update 24-10 15:40)

Woord weggevallen

Het grote verschil in dit vragenforum is dat de vraag nu op elke pagina van een topic bovenaan*zodat het voor iedereen direct duidelijk is waar het onderwerp over gaat

*staat / komt te staan

Groet ramsteen
 
Ziet er een leuke update uit :t

Maar wat mij ook leuk lijkt, is om een bepaald bericht binnenin een bepaald topic van jezelf terug te kunnen vinden.
Als je nu op je account gaat, kan je ál je berichten tonen. Lijkt mij handig als je bijvoorbeeld een bepaald topic opent, je daarin enkel je eigen berichten kan opvragen om zo een bepaald bericht sneller terug te kunnen vinen.

Is maar een gedacht hoor ;)
Verder heel mooi werk allemaal, dat zeker! :t
Het zou inderdaad handig zijn om daar een knoppie voor te hebben, en je wist het misschien al maar je kunt dit ook al relatief eenvoudig met de huidige hulpmiddelen bereiken. In het topic op zoeken klikken, 'Dit onderwerp' selecteren, en je eigen (of die van een ander) gebruikersnaam invoeren, klik zoek => voila!
 

Bijlagen

  • Untitled.png
    Untitled.png
    85,2 KB · Weergaven: 7
Ik ben benieuwd. Vooral naar de telefoonapp. De lettertjes worden via de browser op de telefoon soms wel erg klein. 😁
Succes met de migratie.
 
Screenshot_20201024-160704_Chrome.jpg


Op de telefoon mis ik ook nog een hoop, kan ook geen smileys invoegen etc.
 
In en uit loggen kan niet.
Keuzemenu voor emoticons ed in het reageerveld zijn er niet
Op de telefoon android.
Op de laptop staan alleen de pijltjes zichtbaar en als je met de muis er over beweegt geeft hij wel de beschrijving van wat er zou moeten staan.
 
Laatst bewerkt:
Die balk met vergelijkbare onderwerpen, is dat door de gebruiker uit te zetten?
 
Maar wat is er nu anders? die rare balk met vergelijkbare onderwerpen , voor de rest zie ik niet veel verschil nog
 
Terug
Bovenaan Onderaan