Nieuwe server en nieuwe software (Update 24-10 15:40)

En een 2e puntje, ik mis hier de optie om ineens naar de eerste pagina te gaan?
CB9E3C64-E1E5-4C58-B05E-9FE864A1337C.png
 
Nog een klein puntje @Duderuud.

Met de nieuwe editor (die heel fijn werkt!) is het knopje voor emoticons "verstopt" in het uitschuif menu op mobiele devices.
Klik 1 > Klik 2 > kies emoticon

Ik, en ik denk dat ik daar niet alleen in ben, gebruik die vele malen vaker dan de knoppen in het kader (3). Valt daar wellicht iets in de schuiven? Er is naast het uitschuif menu ook zat ruimte voor nog een paar knoppen trouwens.

1603878432824.png


Dank voor het goede werk!
 
Die sub menu s in de balk vindt ik nog niet alles,zal wennen zijn ,misschien
 
Een bericht intiepen gaat wel, op t snijplankie, maar quoten of editten is een hel, je bericht is net een aangeschoten hond, het vliegt alle kanten op. Met zo'n timing dat je precies weer op iets klikt dat net voor komt. Raster, bestand toevoegen, whatever. En de (bevestigings)knoppen die over elkaar liggen... lugt aan het plankie, hoor, maar toch...
 
En weer... pijl naar beneden in plaats van opslaan...


Screenshot_20201028-112859_Samsung Internet.jpg



En dit invoegen blijft ook onhandig


Screenshot_20201028-112925_Samsung Internet.jpg
 
Waar vind ik die Progressive Web App ..
ben bang dat ik notificaties weggedrukt heb

ow en is het mogelijk om de history lijst notificaties te wissen? heb nu 4 paginas met gelezen notificaties, die hoef ik niet te houden O-)
 
Laatst bewerkt:
En er zit nog steeds een enorme haak in het weergeven van pas geplaatste posts die je pas ziet na enige tijd terwijl je direct denkt te reageren op een post waar niemand tusendoorkomt omdat je geen groene regel ziet

En die groene regel van meerdere posts maakt er ook een bende van, als je op een oudere post reageert op bijv pagina 6 in een topic van 8 pagina's dat helemaal gelezen is met een quote krijg je opeens voorgeschoteld dat er meerdere posts niet gelezen zijn en zit je opeens een paar pagina's terug
 
Nou moe? Die rechtse twee knoppies zitten er bij mij echt niet bij hoor ...
(Chrome Version 85.0.4183.102, op Linux Mint 20 Ulyana, op de telefoon probeer ik het niet eens.)


1604067307605.png
 
Ook na refresh nie ech nie

Ik heb ze er zelf ingetekend, maar nou werken ze alleen nog niet

1604067789633.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan