Nieuwe server en nieuwe software (Update 24-10 15:40)

Precies.
Ik kreeg voor het eerst zo'n cookie info-scherm bij het starten van MF. Dus instellingen beheren gekozen: alles stond uit. Instellingen opslaan en klaar.
Het nare van dit soort schermen is dat als je gewoon "Oké" of "Alles accepteren" kiest, alles prompt aan staat.

Ik zie die banner overigens niet.
 
Instellingen beheren kan ik dus niet vinden in m'n profiel...
Onderaan elke pagina staat een link "Cookieinstellingen". Die moet je hebben.

Als er opties aangevinkt staan kan je in die popup klikken op "Toestemming voor iedereen intrekken". Dan klikken op "Opslaan en afsluiten" en voilá.

Het verschil met de vorige popup is dat deze meer details geeft dan de vorige (die helemala geen details gaf). De vorige is daarom wel "gebruiksvriendelijker" maar daarom ook niet 100% AVG goedgekeurd. De details moeten juist bekend zijn, daarom die nieuwe popup.
 
Oké, nu heb ik het wel gevonden. Ik kreeg trouwens hetzelfde scherm te zien als toen ik net M-F weer opstartte nadat ik thuis kwam van werk.
Ik hoop dat dat het juiste was.
 
Ik heb een klein screenshotje gemaakt...


Regel 2, 3, 4, 5, 6, 7, en 8 lijken mij of die uit het nieuwe Nederlands komen zoals de door google vertaalde pakkende chinese zinsnedes die in het Nederlands vertaald totaal niet gebruikelijk zijn. Er zal best een verklaring voor zijn maar gooi het maar in mijn pet

@Duderuud welk cookie moet ik aan laten staan zodat mijn wachtwoord en surfgeschiedenis op MF bewaard blijft???

Fuck de hele AVG, we zitten er meer mee verlegen dan om verlegen... Mooi van ver, ver van mooi






1604415124721.png

rege
 
Het onthouden van je inlognaam en wachtwoord heeft niks te maken met de advertenties. Je browser moet cookies opslaan.

Er zijn ook tools zoals CCleaner waarmee je cookies kan weggooien maar dat zorgt er wel voor dat je op MF (en alle andere websites) wordt uitgelogd.
 
Het onthouden van je inlognaam en wachtwoord heeft niks te maken met de advertenties. Je browser moet cookies opslaan.

Er zijn ook tools zoals CCleaner waarmee je cookies kan weggooien maar dat zorgt er wel voor dat je op MF (en alle andere websites) wordt uitgelogd.
Ik bedoel dan ook meer het cookie wardoor je ingelogd blijft
 
Het lag inderdeed aan de computer, geen last meer
 
Laatst bewerkt:
@Duderuud deze krijg ik met geen mogelijkheid weg

Screenshot_20201108-181129_Samsung Internet.jpg


En das volgens mij het pijtje voor de eerste pagins

Screenshot_20201108-181724_Samsung Internet.jpg
 
hmm ik heb er geen andere browser opzitten... op de computer geprobeerd maar dat ziet er uberhaupt anders uit
 
Nog een keer mijn cache gedumpt zonder resultaat. Cookies wil ik er niet afgooien.
 
@Duderuud aan het volgende hoef je wat mij betreft geen aandacht te besteden. Ik werk veel vanuit de gevolgde onderwerpen lijst. Die open ik en dan staat het sleutelblunders topic bovenaan. Inmiddels gebeurt er wat in het houtkachel topic, daar post iemand wat. Als ik dan op het sleutelblunders topic klik opent dat niet maar wel het houtkachel topic. Dat is het beste wat ik kan omschrijven nadat het me meerdere keren opviel dat ik in een topic terecht kwam waar ik NIET op geklikt heb
Wie herkent dat???
 
is het mogelijk om met de nieuwe software voorwaarde te stellen voor een topic geopend kan worden?

Techniek vragen en antwoorden is een verzameling van vraagtekens als het gaat om voertuig gegevens waar het topic daadwerkelijk om draait.. :/
 
Dat moet je er altijd uitzuigen, lijkt wel een schandalig geheim
 
is het mogelijk om met de nieuwe software voorwaarde te stellen voor een topic geopend kan worden?

Techniek vragen en antwoorden is een verzameling van vraagtekens als het gaat om voertuig gegevens waar het topic daadwerkelijk om draait.. :/
Ja dat kan technisch gezien. Maar het blijkt lastig in de praktijk te brengen omdat niet alle technische vragen aan die te 's andaars vereisten voldoen vaak.
 
Nee het enveloppie @*Jan* wat het pijltje naar links hoort te zijn

Ik mis idd de optie om ineens naar de eerste pagina te gaan:
8ACE592D-699E-4850-89F3-619EDCC4880E.png

maar hij is er wel, alleen ontzichtbaar.

Verder is het niet erg handig dat als je meerdere notificaties hebt en je er 1 aan klikt alles ineens gelezen is.
Een knop met “alles als gelezen markeren” is dan wel handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan