Nieuwe server en nieuwe software (Update 24-10 15:40)

Ik vermoed dat dit komt door caching (we gebruiken oa Cloudflare). Heb je hetzelfde probleem in een privé venster in je browser?
 
Waarom krijg ik met ontmoedigende regelmaat vele keren per dag op alle drie mijn systemen (pc, laptop en iPad) met drie verschillende browsers de melding dat WE een probleem zijn tegengekomen?
 
Ik vermoed dat dit komt door caching (we gebruiken oa Cloudflare). Heb je hetzelfde probleem in een privé venster in je browser?

In PB bedoel je?
Jep.
81C91786-D268-430F-820B-5ED6BAF0A626.png
 
Kan iemand mij vertellen waar ik deze door mij geüploade foto terug kan vinden?

Staat niet in mijn album, maar waar wel. Ben er meerdere kwijt.

img_20200726_115843-jpg.1526869
 
In de nieuwe forum software is het mogelijk mom filmpjes bij je post mee te geven.
Een enkele keer is het me al gelukt, maar vanmiddag krijg ik keer op keer de "oeps"melding, dat het niet lijkt op een juist video format.
Het filmpje wat ik wilde uploaden is een "normale" MP4 en wordt ook normaal weergegeven op mijn PC met W10, zowel in foto's, als in films als ook in de oude mediaplayer.
Wat kan de reden zijn, en is er een bepaalde policy dat filmpjes van een bepaald type wel of niet werken op de forum software?

Edit: Heb via online conversion het filmpje naar MOV geconverteerd, en nu werkt het wel.
Maar bllijft de vraag staan, waarom met MP4 niet....?
 
Ik kom het ook tegen, ook filmpjes die ik converteer met (betaalde) youtubedownloader doen lelijk, dezelfde filmpjes die ik met (betaalde) movavi video editor upload gaan wel. Niet alle wijn is Chateau Neuf du Pape, ook im MP4 zit verschil
 
Werkt effe niet lekker, maar als je firefox gebruikt met de rechtermuisknop erop klikken en dan krijg je de mogelijkheid een privevenster te openen
 
Nou, ga er maar aan zitten.. wellicht als je wat meer monotoren hebt...
Ondanks dat het er gelikt uit ziet is het met ctaten ergens bij zetten niet handiger op geworden.
 
Kan iemand mij vertellen waar ik deze door mij geüploade foto terug kan vinden?

Staat niet in mijn album, maar waar wel. Ben er meerdere kwijt.

img_20200726_115843-jpg.1526869


En foto's die je upload verdwijnen in cyberspace...

En zelf verdwijn je ook, want op deze vraag krijg je geen reactie.
 
Huh? Je moet toch in de post zijn die je wil quoten?? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan