Nieuwe server en nieuwe software (Update 24-10 15:40)

Kijk dit. Motorrijles topic is blauw, dus daar krijg ik geen melding meer van. De overige topics zwart. Het verschil was voorheen veeeeel duidelijker. Nu moet je zeker met een geen megafel ingesteld scherm drie keer kijken. Als donkerblauw weer een beter van zwart contrasterende kleur zou krijgen zou dat geweldig zijn. 👍🏻Bekijk bijlage 1571542
Bij de middelste twee topics zie ik met even opletten nog wel het verschil. Maar de andere twee topics die bij de randen staan pakken mijn ogen het op alsof die er precies tussen in zitten. Het ligt dus heel erg aan wat er vlak naast staat aan donker of licht.
En ook de mega verschillen in lettergroottes geeft volgens mij zulke effecten.
(waarom is dat eigenlijk, dat je schreeuwende topictitels mag maken? Lijsten worden daar onoverzichtelijk en rommelig van)
 
Klopt. Er lijken zelfs kleuren tussen blauw en zwart te zitten. Vet gedrukt en dunne letters zou ook een mooi verschil maken, maar duidelijk kleurverschil is natuurlijk het mooist. Ik neem aan dat @Duderuud en kornuiten inmiddels weten dat dit wat contrastrijker zou kunnen, dus heb het volste vertrouwen dat ook hier een oplossing voor gevonden gaat worden 👍🏻
 
Kijk, vet en groen zoals het volgens mij altijd was steekt keurig af tegen dun en zwart 👍🏻
51D3545F-80B3-4267-AF78-4633F20D1C33.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan