Nieuwe server

Status
Niet open voor verdere reacties.
En toch staat er een gigantische hoop onzin in dit topic :P , geen wonder dat het met de IT zo slecht gaat. :+
 
misc11.jpg

:P

.. maar tegen weer een nieuwe server zeg ik geen nee hoor. In de drukke uurtjes is MF toch nog traag... :X
 
pfffffffffffff, hoezo een oud topic omhoog kicken .
Ik geef 'm ook nog ff een schopje!

Is de nieuwe server al volledig geïnstalleerd of niet?

Met andere woorden, wordt MF nog sneller de komende periode of moeten we het hiermee doen? Niets mis mee overigens maar ik heb het idee dat het op de drukke uurtjes (van 17:00 tot zo'n 21:00) toch nogal werken is voor de huidige configurate.
 
Ik geef 'm ook nog ff een schopje!

Is de nieuwe server al volledig geïnstalleerd of niet?

Met andere woorden, wordt MF nog sneller de komende periode of moeten we het hiermee doen? Niets mis mee overigens maar ik heb het idee dat het op de drukke uurtjes (van 17:00 tot zo'n 21:00) toch nogal werken is voor de huidige configurate.
Nieuwe server wordt aan gewerkt. Helaas bleek de hardware die we hadden ontvangen defect te zijn |( |( Je vraagt je af hoe sommige hardwareboeren het voor elkaar krijgen om zo'n bagger te verkopen.

Het is echt zeer druk de laatste tijd, dus het is niet vreemd dat de server het af en toe echt niet meer trekt. Soms is het dan nodig dat Duderuud of ik e.e.a. op de server herstarten, maar wij zijn ook niet 24/7 aanwezig.

Maar we hopen het zsm klaar te hebben allemaal...
 
Op zondag 26 mei 2002 03:39 schreef jkoehorst het volgende:Is natuurlijk onzin.
scsi is gewoon een manier van data overbrengen en bufferen, heeft totaal niets met het mechanische loopwerk te maken zoals je zelf al zei. Een IDE-schijf kan dezelfde leessnelheid hebben als een scsi-schijf.

de 1e ide schijf die 15000 toeren kan maken moet ik nog tegenkomen

Op dinsdag 28 mei 2002 14:39 schreef NapO het volgende:
...
ide kan alleen maar 0+1...

correctie, er zijn ook raid5 ide kaarten, met tot 6 of 9 ide sluts.
kost wat, maar dan hedde ook wat
 
Op dinsdag 03 juni 2003 19:38 schreef Voske het volgende:de 1e ide schijf die 15000 toeren kan maken moet ik nog tegenkomen

Moet kunnen hoor, alleen is het vrijwel nutteloos. De werkelijke doorvoer van een scsi harddisk kan gewoon sneller zijn omdat hij de scsi kaart zijn eigen processor heeft in feite. Bij ide belast je altijd de gewone cpu, waardoor heel het systeem toch aardig traag word.
 
Nieuwe server wordt aan gewerkt. Helaas bleek de hardware die we hadden ontvangen defect te zijn |( |( Je vraagt je af hoe sommige hardwareboeren het voor elkaar krijgen om zo'n bagger te verkopen.

Het is echt zeer druk de laatste tijd, dus het is niet vreemd dat de server het af en toe echt niet meer trekt. Soms is het dan nodig dat Duderuud of ik e.e.a. op de server herstarten, maar wij zijn ook niet 24/7 aanwezig.

Maar we hopen het zsm klaar te hebben allemaal...
Ah kijk, gelukkig :z

Heb je enig idee wanneer je de nieuwe server draaiende hebt? Ben wel benieuwd of MF dan weer net zo snel wordt als in die "goede oude tijd". Toen de lucht nog schoon was en sex nog vies was, de boten van hout en de mannen van staal :P
 
Ah kijk, gelukkig :z

Heb je enig idee wanneer je de nieuwe server draaiende hebt? Ben wel benieuwd of MF dan weer net zo snel wordt als in die "goede oude tijd". Toen de lucht nog schoon was en sex nog vies was, de boten van hout en de mannen van staal :P

KICK that bitch....

Ik wilde eigenlijk ff weten hoe het ervoor stond met de server? Ik hoor van toch al een aantal mensen dat ze vaak de server niet kunnen bereiken of dat hij vrij traag is. Dit is erg jammer omdat het MF toch een van de betere (zo niet de beste : }) motorsites is.

mzzl,

Erik
 
ik wil niet klagen hoor, maar doe het toch ....
FUCKING TRAAAAAAAAAAG )&@()&*@(%*|#^%*(#$(|*&#~!!!!
gaat dit een meerjarenplan worden? of kan ik binnenkort weer lekker mf'en zonder mezelf dood te irriteren?







zo das er ff uit :P
 
En als de mods nou ff iets fanatieker worden om dubbelposts te verwijderen die als gevolg van deze ultieme traagheid worden gepost... dan wordt het niet zo'n zooitje. Neem het topic van HenkGSXR eerst maar eens onderhanden.
 
Ik het modden missen? :? :+ Neehhh, wil ook es ongestoord kritiek kunnen uiten zonder dat dat me verboden wordt. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan