Nieuwe Sidi Vertigo race laarzen maat 44

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex_R6

MF veteraan
22 sep 2002
3.792
0
Beuningen (gld)
Hey Mf'ers

Ik heb een nieuw paar Sidi Vertigo laarzen te koop.
laarzen zijn 1 keer gedragen met een proefritje op een wegfiets en daarna niet meer.
Reden, ik wilde toch Alpinestars laarzen en een andere kleur.
Laarzen zijn als nieuw en in de maat 44.
Kosten nieuw 230 euro.


Eigenschappen

1.Tecno VR System.
Het beengebied is aangepast met het door Sidi gepatenteerde Tecno VR-klem-systeem
2.Air Ventilation System.
Aan de buitenkant van de van de laars is bij de voet ventilatie aangebracht die open en gesloten kan worden.
3.Shock Absorbing Heel Cup.
Voor een verbeterde bescherming is er in de hak een “schokbreker” van transparant TPU bevestigd. De transparante schaal controleert de veerkracht met 3 mm.
4.Replaceable Shin Plate.
Het Vertigo-model heeft vervangbare scheenplaten en sliders.
5.De nieuwe rubberzolen hebben een anti-slip design.
Het Vertigo-model biedt u het maximale comfort. Het ‘ademende’ voetgedeelte is met Teflon behandeld en heeft verschillende ventilatiemogelijkheden. De Teflon-behandeling voorkomt dat er water of zweet opgenomen wordt. Alle onderdelen van de laars kunnen apart besteld worden.

Wil er minimaal 150 euro voor hebben.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog op zoek naar een paar laarzen! Heb zeker interesse in dit paar!
Ik vraag me alleen af of ze me passen.. had ergens gelezen dat sidi vrij klein valt namelijk... heb meestal maat 44/45.
 
Ik ben nog op zoek naar een paar laarzen! Heb zeker interesse in dit paar!
Ik vraag me alleen af of ze me passen.. had ergens gelezen dat sidi vrij klein valt namelijk... heb meestal maat 44/45.

Ik heb zelf in normale schoenen 43 maar ik heb nog iets ruimte over voorin de laarzen.
Moet je anders eens een 44 sidi gaan passen in de winkel. :Y
 
Sidi valt klein inderdaad. Ik heb ze net gepast en met mijn maat 43 pas ik 44.
Jammer dat ze blauw zijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan