Nieuwe sleutel bij maken of kopieeren

illusionist

Legend.
16 sep 2009
198
1
Den Haag
Kan iemand mij helpen, heb nog maar 1 zwarte ktm sleutel van mijn 990 SMR uit 2010. Weet iemand een adress waar k nog 1 kan bij laten maken?

Omgevening den haag.

Dankuu
 
Misschien kan j hem vinden op ali express?
En dan laten slijpen bij sleutelboer.
Heb pas een sleutel gekocht voor m.n Subaru en deze was echt netjes.
Moet hem nog ff laten slijpen op m.n werk.
 
Volgens mij is dat ern sleutel zonder chip. Dan kun je er hier 1 bestellen en bij een sleutelmaker laten slijpen....
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230211_193527_Chrome.jpg
    Screenshot_20230211_193527_Chrome.jpg
    55,5 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Volgens mijnis dat ern sleutel zonder chip. Dan kun je er hier 1 bestellen en bij een sleutelmaker laten slijpen....

Yup dat is deze:

Die zit in Nunspeet, dus een ritje bij mooi weer erheen :]
Klaar terwijl u wacht.
Klein zaakje op het industrie terrein.

Ik heb er ook ervaring mee (meerdere sleutels)
En voor het blik een tweede sleutel met afstandbediening.
Mooi ingeleerd, na 3 maanden werkte hij niet meer, zonder problemen een nieuwe gekregen, die het nog steeds goed doet.
Kortom service ook okido.
 
Helaas nog niks gevonden, al heel veeel gebeld en gemaild.

Er was een garage die vroeg dat ik mijn motor erbij moest hebben dat ie de ecu nodig had? Ik vertrouwde het niet echt..

Iemand die eerder een ktm 990 smr sleutel heeft laten bij maken ergens??🥲
 
Helaas nog niks gevonden, al heel veeel gebeld en gemaild.

Er was een garage die vroeg dat ik mijn motor erbij moest hebben dat ie de ecu nodig had? Ik vertrouwde het niet echt..

Iemand die eerder een ktm 990 smr sleutel heeft laten bij maken ergens??🥲
Dat is logisch als er een chip in je sleutel zit, en je hebt geen "moeder" sleutel.
 
Helaas nog niks gevonden, al heel veeel gebeld en gemaild.

Er was een garage die vroeg dat ik mijn motor erbij moest hebben dat ie de ecu nodig had? Ik vertrouwde het niet echt..

Iemand die eerder een ktm 990 smr sleutel heeft laten bij maken ergens??🥲
Heb je al bij eens een slotenmaker gehoord i.p.v. bij een garage?
Het kan wel zijn dat je gewoon langs moet gaan omdat ze eerst moeten controleren welke chip er in zit.
 
Heb je al bij eens een slotenmaker gehoord i.p.v. bij een garage?
Het kan wel zijn dat je gewoon langs moet gaan omdat ze eerst moeten controleren welke chip er in zit.
Dat is logisch als er een chip in je sleutel
@Lucasfalt t is ook een sleutelMaker/reparatie. Ik heb de sleutel gebracht en vervolgens kwam hij met de nieuws dat hij de ecu nodig heeft.
@Broos maar hoezo heeft carmo electronics de motor niet nodig? Enkel de sleutel. Daarom dacht ik van het klopt niet. ( 180km van mij vandaan )
 
@Lucasfalt t is ook een sleutelMaker/reparatie. Ik heb de sleutel gebracht en vervolgens kwam hij met de nieuws dat hij de ecu nodig heeft.
@Broos maar hoezo heeft carmo electronics de motor niet nodig? Enkel de sleutel. Daarom dacht ik van het klopt niet. ( 180km van mij vandaan )
Ik denk dat Carmo ook de chip uit de sleutel kan kopiëren.
Daar zal dure apparatuur of software voor benodigd zijn.
 
@Lucasfalt t is ook een sleutelMaker/reparatie. Ik heb de sleutel gebracht en vervolgens kwam hij met de nieuws dat hij de ecu nodig heeft.
Probeer dan een andere.
Op mijn werk (in Antwerpen) hebben wij een machine die dat kan,maar we moeten eerst de oude sleutel uitlezen,dan is pas te zien of we de chip kunnen kopiëren.
Er moeten toch nog zaken zijn waar ze dat kunnen.
 
Even langs de betere sleutelmaker gaan. Die kan je zo vertellen of hij wel of geen kopie van de sleutel kan maken. Sleutelmaker in de Amsterdamse Poort (shopperhal) heeft een aantal jaar geleden een kopie van mijn Honda TransAlp 2003 sleutel gemaakt voor €120.
Vertelde wel dat ze niet van alle merken een sleutel kunnen kopiëren.

 
Ik zou even een paar slotenmakers afbellen. Ik had bij aankoop van mij rsv uit 2006 ook maar 1 zwarte sleutel, ze hebben deze toen uitgelezen met een aparaat en gewoon in een nieuwe sleutel over gezet. Was in 10 minuten klaar en ze hadden mijn ecu niet nodig. Had daarna dus een tweede sleutel met start onderbreker code er in.
Is helaas alleen niet in omgeving den haag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan