Nieuwe Smilies gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil van deze een smiley!!

DSC00004.JPG


_________________
Mijn Suzuki GSX-R600 My brothers high performance car

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-07-25 23:05 ]
 
Niet ver genoeg, ik wil de juiste kleuren, luchthappers en dubbel koplampen in zo'n rechthoekig ding :)

zwart visier mag trouwens wel :+ komt er toch nog eentje

zo dan
1334.gif
dichter bij dan dit kom je zowat niet want daar is het plaatje te klein voor
 
Hahahahahaahaha, ziet er allemaal geweldig uit! :}
Humor al die smilies. Maaruu?? Hoe maak je die dingen eigenlijk?

*D
 
zo dan
1334.gif
dichter bij dan dit kom je zowat niet want daar is het plaatje te klein voor
wehhe,n kewl!! Kan je niet nog 2 wit/grijze pixels meegeven voor de ronde koplampen in die zwarte rechthoek? (mijn lichten zijn niet zwart btw :) )

verder ERG kewle smiley :)

Kan je'm ook iets groter (en gedetaillerder) maken op 60 bij 60 pixe'ls ongeveer? ;)
 
Hahahahahaahaha, ziet er allemaal geweldig uit! :}
Humor al die smilies. Maaruu?? Hoe maak je die dingen eigenlijk?

*D

ik gebruik het programma fireworks maar met photoshop kan het ook. Het werkt bijna het zelfde als een film het zijn gewoon allemaal plaatjes wat achterelkaar komt. als je meer moet weten moet je hier maar eens kijken


_________________
foggy = de goeiste !!
worshippy.gif


[ Dit Bericht is bewerkt door: Mr Ducati op 2001-07-26 12:07 ]
 
Op 2001-07-26 10:14, schreef poohbeer:
Op 2001-07-26 00:04, schreef Mr Ducati:
zo dan
1334.gif
dichter bij dan dit kom je zowat niet want daar is het plaatje te klein voor
wehhe,n kewl!! Kan je niet nog 2 wit/grijze pixels meegeven voor de ronde koplampen in die zwarte rechthoek? (mijn lichten zijn niet zwart btw :) )

verder ERG kewle smiley :)

Kan je'm ook iets groter (en gedetaillerder) maken op 60 bij 60 pixe'ls ongeveer? ;)

hier is ie dan
1343.gif

als je nou nog begint te zeuren als hij wat gedetaillerder kan ga je hem zelf maar maken want je kan de pukkel op je neus nou zelfs zien :+ maar zelf vind ik hem aardig gelukt 8-)

_________________
foggy = de goeiste !!
worshippy.gif


[ Dit Bericht is bewerkt door: Mr Ducati op 2001-07-26 12:47 ]
 
GEWELDIG>>>>>>!!!

hoe kom je erop....sja diegene die creatief is...is...verzin zelf maar wat.

ik vind dat duderuud eigenlijk wel ff ze hand over zijn hart...uhm forum moet halen en deze toevoegen...ik vind ze erg geslaagd...
 
hier is ie dan
1343.gif

als je nou nog begint te zeuren als hij wat gedetaillerder kan ga je hem zelf maar maken want je kan de pukkel op je neus nou zelfs zien :+ maar zelf vind ik hem aardig gelukt 8-)

WHOAHAHAHA!!! Die is gaaf!!
ECHT wel kewl!!
:} :} :}
 
In een van de topics beschreef iemand de woordewisseling van duderuud en nog iemand. Hierbij werden smilies afgebeeld met een uzi, aan de galg, een als camper en nog een paar.

Weet iemand welke topic dit was :?
 
edit2: en da's trouwens een sniper! een goeie sniper is net GEEN camper! (dit terzijde)

Yep een sniper, maar toen ik het plaatje toendertijd zag en wilde opslaan heette hij camper. Vandaar.... ;)

btw thanx

btw nog mooier zou zijn als je achtergrond meebeweegt
 
Op 2001-07-25 21:21, schreef toedith2000:
Geweldig.... :}
Ik wil ze eigenlijk allemaal wel hebben *D
Kan ik ze ook in mijn eigen iemeel gebruiken?
Waar vind je die dingen? *D

Die aangepaste is helemaal te gek, hoe doe je zo iets :}
Je maakt die krengen gewoon in Photoshop...!!!!
Okee, ik heb photoshop (4.0) en dan........'k heb geen idee wat ik aan het doen ben |( :( '( Heel frustrerend. Misschien niet de bedoeling van dit forum maar ik wil echt heeeeeeeeeel graag weten hoe ik een bewegend smily kan maken..... :}
 
Okee, ik heb photoshop (4.0) en dan........'k heb geen idee wat ik aan het doen ben |( :( '( Heel frustrerend. Misschien niet de bedoeling van dit forum maar ik wil echt heeeeeeeeeel graag weten hoe ik een bewegend smily kan maken..... :}

zo'n bewegend ding is een .gif file.. daar kan je meerdere frames instoppen.. is wel maar 256 kleuren geloof'k..
ga efe op zoek naar een .gif editing proggie.. gif construction kit is er 1 van geloof'k.. tucows heeft zeker wat voor je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan