Nieuwe spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
10
Eindhoven
Twitter
Dit is dan de toekomst, lijkt het; een digitaal tijdschrift.

Ik vind het wel echt vet ofzo, maar is het wel echt zo leuk lezen als een 'ouderwets' tijdschrift?

De filmpjes zijn best leuk, maar ik denk toch ik voorlopig toch nog wel (ook) de gewone tijdschriften blijf komen :Y

Wat vinden jullie d'rvan...?

Wij vinden het spam :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, heel mooi.
Echt van deze tijd, leuk om te lezen en ondersteund met video´s
 
Dit is dan de toekomst, lijkt het; een digitaal tijdschrift.

Ik vind het wel echt vet ofzo, maar is het wel echt zo leuk lezen als een 'ouderwets' tijdschrift?

De filmpjes zijn best leuk, maar ik denk toch ik voorlopig toch nog wel (ook) de gewone tijdschriften blijf komen :Y

Wat vinden jullie d'rvan...?

Wij vinden het spam :)
wow, dat is echt heel mooi. Leuk ook die viedeootjes die beginnen als je de blz omslaat.

Het wordt steeds lastiger voor de papieren bladen. (wel beter voor het milieu...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk & goed gemaakt.
Interessant meschien minder, dezelfde verhalen en foto's als in alle andere tijdschriften.
Maar .. een echt papieren tijdschrift dat je overal kan lezen cafe, sofa, kakpot, buro, is en blijft onvervangbaar
 
Laatst bewerkt:
Pagina 16/17; let op dat angstige voetje in het filmpje bij de bocht naar links nemen _O-

Dan weet je direct wat jij als ervaren motorrijder gaat doen met de MP3 de eerste paar bochten. Bij de tweede keer dat hetzelfde bochtje gefilmd is, zie je dat de neiging het voetje uit te steken al zoveel minder is dat deze bestuurder het kan onderdrukken.

Een collega-motorrijder vindt dat ook een grote bezwaar van scooterrijden. Je duikt een bocht in, voelt dat het niet goed gaat en je steekt een voet langs de "treeplank". Als de scooter op dat moment daadwerkelijk op zijn kant gaat, "snijdt" de treeplank net boven de enkel in je been.
 
Dit is dan de toekomst, lijkt het; een digitaal tijdschrift.

Ik vind het wel echt vet ofzo, maar is het wel echt zo leuk lezen als een 'ouderwets' tijdschrift?

De filmpjes zijn best leuk, maar ik denk toch ik voorlopig toch nog wel (ook) de gewone tijdschriften blijf komen :Y

Wat vinden jullie d'rvan...?

Wij vinden het spam :)

Was jij ook al niet betrokken bij een ander on-line motorblad en loop je nu gewoon te spammen ??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was jij ook al niet betrokken bij een ander on-line motorblad en loop je nu gewoon te spammen ??
Ik ben bij Oliepeil.nl betrokken :Y

Hier heb ik heul niks niet mee te maken :N

Vind het alleen een heel gaaf concept :Y :}

Ik zou nóóit spammen, alleen in het N8topic spam ik O-)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er wel erg gaaf uit, of ik het echt leuker vind als een gewoon papieren blad weet ik niet.
 
Irri dat er geluid bij zit, irri dat de filmpjes vanzelf starten (daar heb je niet altijd behoefte aan, bijvoorbeeld als je op je werk zit.
(wel beter voor het milieu...)
Is dat zo? Dit wordt ergens gehost, en iedere lezer moet een computer aan hebben staan, terwijl een blaadje meerdere lezers kan bedienen, zelfs nog jaren nadat het is uitgegeven...
 
Irri dat er geluid bij zit, irri dat de filmpjes vanzelf starten (daar heb je niet altijd behoefte aan, bijvoorbeeld als je op je werk zit.
:^

en het laden van de pagina's duurt te lang om er ff snel doorheen te bladeren.
 
Ziet er op zich wel goed uit. Hier en daar zie ik wel een beetje veel wit in de tekst, zeker bij die laatste korte artikelen.
Nou heb ik hier een lel van een monitor staan, goed ding ook, maar ik vind e-mags & reclamefolders etc persoonlijk erg irritant/onrustig om te lezen op een scherm. Het helpt wel als je hem op full screen zet en zwart als achtergrond neemt.
Maar missch komt die irritatie wel omdat mijn hart toch bij het echte drukwerk ligt. :)
 
Ik hou niet van lezen en als ik allees is het voor in de pauze op het werk en laat ik daar nou net geen computer hebben :N
 
Ziet er goed uit. En ook mooi dat er filmpjes in verwerkt zijn. Alleen net wat sommige al zeggen. Een 'gewoon' tijdschrift kun je overal lezen. Bv op vakantie of op het strand.
 
Ziet er wel erg gaaf uit, of ik het echt leuker vind als een gewoon papieren blad weet ik niet.
:^

Plus "ze" kunnen altijd bijhouden wie wat waar leest, da's bij oldskool hardcore papieren motorprÛn lastiger... })

En alles kan en zal tegen je gebruikt worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan