Nieuwe spiegels!

M91

MF veteraan
3 jul 2004
2.547
0
Tiel
Eindelijk zitten ze erop, en dus wilde ik dit ff met jullie delen! 8-)
ofwel: gewoon even posen... })

full
 
Ik heb er ook naar zitten kijken, naar deze spiegels, maar ze zijn wel heel erg klein. Volgens mij zie je er geen donder in. Dat is ook de reden dat ik ze nog niet heb.

Maar ze zijn wel :9~

Misschien maar een paar Mercedesspiegels van een auto plukken, die diegene waarschijnlijk toch niet eerlijk verdient heeft... })
 
Mooi hoor. Wat heb je nu met de knippers/gaten in de kuip gedaan (piccie)?

Nog niks om eerlijk te zijn... Ik heb nog wel een stickervel liggen in glanzend zwart, maar vind het er gewoon niet mooier op worden. Het valt niet mee om iets te snijden wat bij de bestaande striping "aansluit". Besloten om, gezien het arsenaal reeds aanwezige gaten in de kuip, het even zo te laten. Zo kan ik rustig bedenken/rondkijken wat ik ermee ga doen. :) Check de pic maar, dan begrijp je wat ik bedoel.

full


Wat betreft het zicht in de spiegels: valt me 100% mee! Ik had ook verwacht dat het enorm minder zou zijn, maar da's niet het geval. Ik heb in ieder geval niet het gevoel dat ik iets mis qua zicht.
 
nog iets veranderd aan die gs500F op de achtergrond??

zit een beetjuh rond te kijken voor een zwart ruitje, andere knipperlichten voor/achter en andere spiegels, en taartschep dr onderuit
 
leuk, had deze ook op het oog, lekker italiaans, maar er was toen nog geen invoerder voor belgië en ze verkochten niet rechtstreeks

zijn wel niet goedkoop die dingen
 
nog iets veranderd aan die gs500F op de achtergrond??
Nee, die is nog steeds in showroom-uitvoering. Misschien in de toekomst, maar dat mag ze dan lekker zelf bepalen (lees: betalen... ;) ). Inderdaad, de GS is van mijn vriendin.


zijn wel niet goedkoop die dingen

Valt wel mee. Deze kosten ongeveer 80 euro/set. Komt er nog wel iets verzendkosten bij. Anders moet je even contact opnemen met de Nederlandse leverancier, misschien kun je zo iets regelen. Ik heb ze besteld bij www.cyccon.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan