Nieuwe stroomlijn NSR

Ook met een R1 kun je aardig plat gaan. Ziehier Gus Scott van PB.

misc.php
 
Ik vind beide plaatjes erg mooi :9~

Maarre hoe zit het nou precies met het Kanemoto/Gresini, Jurgen/Katoh, Bridgestone/Dunlop(?) team :? :?

Officieel kunnen alleen teams met 2 rijders meedoen aan de MotoGP m.a.w. teams met 1 rijder worden niet geaccepteerd. Kanemoto en Gresini zijn twee aparte teams, maar omdat ze beide met een NSR 500 rijden, zijn ze toch als 1 team ingeschreven.

[edit] Net wat Teunis zegt, Honda zal wel een paar cadeautjes onder de tafel doorgeschoven hebben. Maakt mij niet uit, Jurgen heeft een NSR.[edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik vind beide plaatjes erg mooi :9~

Maarre hoe zit het nou precies met het Kanemoto/Gresini, Jurgen/Katoh, Bridgestone/Dunlop(?) team :? :?
Dat zijn gewoon twee verschillende teams, maar omdat de FIM nu een regeltje heeft dat ieder team, 2 rijders moet hebben, zijn ze door honda samengevoegt tot 1 team, maar toch niet echt.
(verschillende team: naam, sponsors, bandenfabrikant) Snap je hem nog,... ik niet meer :?

[edit]Joris was me voor, maar het 1 team noemen omdat ze allebij honda rijden :? Waar slaat die regel dan op, volgens mij is Honda aardig gul geweest met het geven van presentjes aan FIM bobo\'s[/edit]
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe!!!!!!kop van de nsr500v4 is al eens eerder op een fabriekshonda geweest(lijkt er verdomd veel op).
Begin jaren negentig reed o.a Gardner ermee rond.
De achterkant van de fourstroke honda is ook al eens eerder gebruikt(lijkt er verdomd veel op),Freddie spencer reed er in 1984 mee rond op de eerste honda nsrv4 en ook randy mamola reed er 1 keer op silverstone(1984) mee rond(won toen die race).

Dit nieuws voor de nieuwkomers op het racefront :z
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 06 januari 2002 23:19 schreef TurboTeunis het volgende:...het 1 team noemen omdat ze allebij honda rijden :? Waar slaat die regel dan op...

Volgens mij was het idee om een soort puntentelling bij te houden voor teams (zie Formule 1) |(
 
De nieuwe!!!!!!kop van de nsr500v4 is al eens eerder op een fabriekshonda geweest(lijkt er verdomd veel op).
Begin jaren negentig reed o.a Gardner ermee rond.
De achterkant van de fourstroke honda is ook al eens eerder gebruikt(lijkt er verdomd veel op),Freddie spencer reed er in 1984 mee rond op de eerste honda nsrv4 en ook randy mamola reed er 1 keer op silverstone(1984) mee rond(won toen die race).

Dit nieuws voor de nieuwkomers op het racefront :z

De eerste NSR V4 (die met de benzinetank onder het blok) had inderdaad een spitse kont. Maar om nu te zeggen dat die verdomd veel op elkaar lijken vind ik te ver gaan.
Tussen de kuip van de V5 en die van de fabriekshondas van begin jaren 90 zie ik wel duidelijke overeenkomsten.

En ja, ik was 7 jaar oud in 1984.
 
Terug
Bovenaan Onderaan