Nieuwe stroomlijn NSR

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Op racesport.nl stond een foto van Katoh op een NSR met nieuwe stroomlijn:

misc.php


Zou dit nog hulp kunnen bieden in de strijd tegen de viertakten?
 
Tja, Rossi was toch wel sneller dan rest. Met een motor die nog in een ontwikkelingsfase zit.
 
Hij lijkt wel verdomt veel op de viertakt..
Kan het niet zijn dat Katoh op de viertakt aan het testen is?? :?
 
Laatste nieuws!

Katoh test 4takt met revolutionair uitlaatsysteem.

4072.jpg


Zou Jurgen hetzelfde bodywork krijgen? Of krijgt Katoh een voorkeursbehandeling.
 
Laatste nieuws!

Katoh test 4takt met revolutionair uitlaatsysteem.


Zou Jurgen hetzelfde bodywork krijgen? Of krijgt Katoh een voorkeursbehandeling.
He he he,
Ik Hoop dat Jurgen ook de nieuwe boywork krijgt (als het beter is tenminste)
Want ik vind het er wel stoer uit zien 8-)
 
nee |( natuurlijk werk expantie niet bij 4takt |(

= gewoon 2takt.., of geen expantie
 
Laatst bewerkt:
Maar waar rijdt katoh volgend jaar voor dan (welk team?)

Hij gaat met Gresini en al naar de GP1. En hij wordt \'teamgenoot\' van Jurgen in het kader van de \'twee rijders per team\'-gedachte.

Inderdaad ziet dat nieuwe bodywork en wel lekker agressief uit. :}
 
Laatst bewerkt:
Wat!!!! Rijdt die een HONDA????

Alle gekheid op een stokkie, als die motorbladen nu al niet eens weten dat die 2 ipv 4 takt rijdt.

Maar ja, motorforum weet dat het 2 takt is.

Kan nog platter,

hon-cbr600-97-bikepics-10245.jpg
 
Volgens mij moest Tady z\'n motor daarna oprapen. Of dit moet in een van de laatste races van het seizoen zijn geweest. Toen schoof hij over twee wielen weg, maar het lukte hem toch om met z\'n knie de motor op te vangen en weer overeind te komen.
 
Volgens mij moest Tady z\'n motor daarna oprapen. Of dit moet in een van de laatste races van het seizoen zijn geweest. Toen schoof hij over twee wielen weg, maar het lukte hem toch om met z\'n knie de motor op te vangen en weer overeind te komen.

uhhh Je kan lezen waar de foto is genomen...l(
en nee hij was toen niet gevallen :}
 
Dit plaatje is al eens eerder in een topic aan de orde gekomen, en daar uit bleek dat op de site stond waar dit plaatje vandaan komt dat Tady indderdaad gecrashed was.
Niet in de race, maar wel in de training.
 
Volgens mij moest Tady z\'n motor daarna oprapen. Of dit moet in een van de laatste races van het seizoen zijn geweest. Toen schoof hij over twee wielen weg, maar het lukte hem toch om met z\'n knie de motor op te vangen en weer overeind te komen.

Ik denk dat ik me vergis. Het was Tady niet met z\'n SP-1, maar het was Ukawa die zijn NSR nog maar net overeind wist te houden. FF het clippie gezocht en gevonden. http://212.9.74.136/raceh/rh_full.jsp?IDEdition=68793&IDLanguage=4
 
Komt door de helm.......vergroot de helingshoek.
Ps. Zo plat ga ik niet ;) .

gR1d met zelfde helm
 
Ik ben ook een keer zo plat door de bocht gegaan.

... en kon \'m vervolgens een eindje verder weer oprapen. :(
 
Ik vind beide plaatjes erg mooi :9~

Maarre hoe zit het nou precies met het Kanemoto/Gresini, Jurgen/Katoh, Bridgestone/Dunlop(?) team :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan