Nieuwe Suzuki Burgman AN650A Executive

Flat6c

Rookie
27 aug 2006
4
0
Geldermalsen
Na meer dan 60 motorfietsen, vanaf 1962, te hebben gehad ben ik sinds 2004 in het bezit van een Honda F6C van 1998.

Omdat een mens wel eens wat anders wil en de Flat voor mij de ultieme motorfiets is (je moet erop gereden hebben om te weten wat ik bedoel), besloot ik, na lovende berichten op internet (binnen- en buitenland), een Burgman aan te schaffen.
Op 9 juli was het zover.
Het rijdt fantastisch, anders - maar wel leuk, alleen dat inrijden, he?!
Omdat ik gewend ben mijn motor goed en vaak te controleren draai ik na elke rit o.a. aan het achterwiel (motor op de middenbok).
Het achterwiel maakte op een plek een krakend geluid (km-stand ca 200).
Terug naar mijn garage. De motor ingeleverd en nagekeken. In de aandrijving naar het achterwiel (5 tandwielen) zat een slecht lager. Dit werd vervangen. Thuis aangekomen even het achterwiel gecontroleerd. Hetzelfde geluid weer aanwezig.
De motor is nu terug naar de importeur (400 km)om het euvel te verhelpen en Joost mag weten wanneer ik hem weer terug krijg en in welke staat.
Zijn er mensen met dezelfde ervaring(en) en oplossingen?
Hartelijke motorgroeten aan eenieder!
 
:W Flat :}
full


Als je ook een icoon wilt hebben of resizen, ff hier vragen. 8-)
 
Hallo Forumleden,

Ter aanvulling van mijn eerste bericht over mijn nieuwe Burgman kan ik zeggen dat ik van de importeur 5 weken later een geheel nieuwe heb gekregen; reden was de te lange reparatieduur.

De nieuwe rijdt fantastisch en ik kan iedereen aanbevelen eens een proefrit ermee te maken indien mogelijk (bij de importeur of een Suzuki (exclusief)dealer.

Veel plezier met het motorrijden.
Jo
 
Terug
Bovenaan Onderaan