Nieuwe Suzuki SFV650 'Gladius'

Wat moeten we hiervan denken ?!

  • Nieuwe SV650 N.

    Stemmen: 32 45,7%
  • Helemaal nieuwe fiets.

    Stemmen: 3 4,3%
  • Duc-monster killer.

    Stemmen: 8 11,4%
  • Waar blijft de 1000 ?!!!

    Stemmen: 15 21,4%
  • Waarom kijkt ie zo zielig?!

    Stemmen: 12 17,1%

  • Totaal aantal stemmers
    70
Nou dan kom ik eens jouw kant op! Er zijn wel wat leuke weggetjes hier, maar het uitzicht blijft hetzelfde... :/

Eerst met klein gezelschap een gladiusritje en dan iedere keer groter? :Y
Voor mij komt een zaterdag of zondag wel goed uit, zolang het droog is rij ik!
 
Hey, ik woon een beetje tussen jullie in (omgeving Gorinchem) maar helaas kan ik komend weekend niet, wel volgende week zondag eventueel (1 aug)

Zou wel leuk zijn een Gladius rit...
 
1 augustus heb ik een verjaardag :( 31 juli kan ik wel....
8 augustus kan ik wel
15 augustus kan ik niet
23 augustus kan ik wel

Hopelijk zitten er wat dagen tussen dat jij en Moontje ook kunnen...
 
*O* *O*
hier wat foto's van mijn gladius
full
 
Ik heb even gekeken wanneer ik kan.
Het beste komt mij 22 augustus uit.
Sienna had er 23 augustus neergezet maar je zult wel de 22ste bedoelen.
21 augustus kan ik ook.
Misschien is het het makkelijkste om ergens halverwege af te spreken en van daaruit een stuk te gaan rijden.:]
 
Deze data kan ik:

31 juli
28 augustus (mits MFMM part.2 dan is)

Tis nie veel hè :N

Mooie fiets trouwens Moontje :Y
 
Laatst bewerkt:
Huis verbouwd, computers niet aangesloten. Dus nu ff snel een berichtje vanaf een laptop...
Dit weekend wordt er regen verwacht :(
Ik kan 28 augustus ook! :D

Je motor is erg mooi Moontje! Ik vroeg me af of het nou veel verschil maakt zo'n ruitje?
 
Huis verbouwd, computers niet aangesloten. Dus nu ff snel een berichtje vanaf een laptop...
Dit weekend wordt er regen verwacht :(
Ik kan 28 augustus ook! :D

Je motor is erg mooi Moontje! Ik vroeg me af of het nou veel verschil maakt zo'n ruitje?


Ja het scheelt wel.Ik wil er eventueel nog een onderkuipje opzetten en een hugger.
 
Mooie machine Moontje, nu nog die zijkantjes van de banden opruwen

Groetjes Hans


he Hans de stiftjes van de voetsteuntjes zijn al afgeschaafd!!!!!!
Ha ha nee hoor.
Heb net een puntbakje en een hugger besteld.
Hugger wordt in 2 kleuren gespoten. zwart met zilvergrijs bovenop.
Bij Jan v Sommeren in afferen staat een gladius geheel opgebouwd met accesoires.
 
he Hans de stiftjes van de voetsteuntjes zijn al afgeschaafd!!!!!!
Ha ha nee hoor.
Heb net een puntbakje en een hugger besteld.
Hugger wordt in 2 kleuren gespoten. zwart met zilvergrijs bovenop.
Bij Jan v Sommeren in afferen staat een gladius geheel opgebouwd met accesoires.

Hey Moontje, hij wordt weer mooi!!! en komt er nog een ander uitlaatje op?
 
he Hans de stiftjes van de voetsteuntjes zijn al afgeschaafd!!!!!!
Ha ha nee hoor.
Heb net een puntbakje en een hugger besteld.
Hugger wordt in 2 kleuren gespoten. zwart met zilvergrijs bovenop.
Bij Jan v Sommeren in afferen staat een gladius geheel opgebouwd met accesoires.

Netjes dat je de voetsteuntjes al afschaaft :) Ik ben nog wat voorzichtiger met mijn nog net niet helemaal ingereden banden. Gelukkig kan ik nu wel wat platter en harder de bochten door. Rechtop is zo saai he...Heb elke keer als t niet regende wat kms erop gezet en ben tussendoor ook nog een dag naar Brussel gegaan.
Ik twijfel zelf nog over meer accessoires. Vind t heel erg mooi, maar ik rijd t hele jaar door en al die extra's zijn niet nodig. Een comfort zadel echter wel, ook na opvullen blijft dit zadel erg naar! Hebben jullie geen last van dat platte ding?

Ben heel benieuwd naar je gladius met hugger en puntbakje. 28 augustus staat bij mij in de agenda hoor, ik hoop m dan in het echt te zien!
@ Zen_78 Jij kunt dan ook? Is het een plan in de buurt van Moontje een leuke gladius route te gaan doen? :]
 
Heb afgelopen weekend te horen gekregen dat er een afscheidsfeestje wordt georganiseerd voor mijn vriendin die 6-8 maanden naar het buitenland gaat. Als dit 's middags begint kan ik niet mee gaan rijden (ze denken aan een bbq namelijk). Als het goed is hoor ik vrijdag iets meer...ritje stond al wel in mijn agenda, jullie horen het nog!

Gaan jullie trouwens nog naar de megameeting de 29e? Daar ben ik zowieso bij!
MF MegaMeeting 2010 2e editie: 29 augustus
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog niet zeker of we de 29e naar de MF meeting gaan. Wat mij betreft kan het ritje ook vanaf 's ochtends, zodat we vroeg in de middag klaar zijn. We moeten ff overleggen met Moontje.

Kreeg net bericht dat mijn review over de gladius heel veel hits haalt op www.motolady.nl
Misschien hebben jullie zin om jullie gladius ervaringen ook op die site te delen? Veel mensen zijn nieuwsgierig naar onze mooie motoren...
 
Ik weet nog niet zeker of we de 29e naar de MF meeting gaan. Wat mij betreft kan het ritje ook vanaf 's ochtends, zodat we vroeg in de middag klaar zijn. We moeten ff overleggen met Moontje.

Kreeg net bericht dat mijn review over de gladius heel veel hits haalt op www.motolady.nl
Misschien hebben jullie zin om jullie gladius ervaringen ook op die site te delen? Veel mensen zijn nieuwsgierig naar onze mooie motoren...


Ik weet niet zeker of ik de 28ste kan.
Als het de 29ste droog is dan ga ik wel zeker naar de MF meeting.
Misschien dat we anders daar iets af kunnen spreken!! }) })
 
En hier meld zich dan een Gladius rijder :)

Ik heb in oktober dit jaar mijn rijbewijs gehaald :-) Ik was in eerste instantie van plan om een Yamaha fz6 te kopen, maar na een dagje rijden op een gehuurde Gladius was ik om ;)

Uiteindelijk kreeg ik de kans om de huur/demo motor te kopen voor een leuke prijs en dat heb ik dan ook maar direct zonder twijfel gedaan :-) *D

Ik zou het erg leuk vinden als er een nieuw topic zou komen!
Ik heb overigens een zwarte uitvoering!
 
Gave fiets!!! Ben sinds vorige week in het bezit van een blauw witte...
Heb sinds april mijn A'tje en had een Bandit klaarstaan, maar daar alleen maar gezeik mee gehad en alleen km's naar de garage mee gereden '(
Bandit is inmiddels verkocht en de Gladius staat nu in de schuur...helaas geen budget meer om 'm wat te "verbouwen" maar dat komt ooit nog wel denk ik ;)

[afbeelding]
[afbeelding]

Hoi Oma! :+

Inmiddels is mijn Gladius omgetoverd tot een nog vettere bike vind ik dan ;)

9928e5c0fe6bf35b26a955481844f08d


Komt nog een donker windschermpje op van biondi en die lelijke sticker moet ik nog van mijn achterbrug poetsen zie ik net :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan