Nieuwe Suzuki SM 400

ZX7R Tiger

MF'er
19 jun 2004
81
0
België
Hey motorfreaks,

Ik ben op zoek naar een leuke woon/werkverkeermotor.
Maar ik ken eigenlijk niets van supermotards.

Daarom wou ik van de kenner weten of de nieuwe sm van Suzuki goed is om 15dagen per maand, 36km autostrade af te leggen vooral in de winter?

123992


www.suzuki2wheels.be/images/news/attachments/2005_drz400sm.pdf
 
ik denk niet dat hij erg geschikt is om snelweg km's met af te leggen...dan kun je miss beter een goekope toermotor kopen...
 
Ik heb nu een XT350 waar ik dus hetzelfde mee doe.
Langere afstanden kan natuurlijk ook.
Op Discovery zijn eens een paar gasten op een XT350 de wereld rond gereden maar da's een extreem voorbeeld.

Zodra het geld er is ga ik ook voor die Suzuki DR-Z 400 SM.
Prachtig voor het woonwerk en af en toe werkwerk
 
Hey motorfreaks,

Ik ben op zoek naar een leuke woon/werkverkeermotor.
Maar ik ken eigenlijk niets van supermotards.

Daarom wou ik van de kenner weten of de nieuwe sm van Suzuki goed is om 15dagen per maand, 36km autostrade af te leggen vooral in de winter?

Is volgens mij een beetje zonde om zo'n ding als pekelfiets te gebruiken.

Een maat van mij rijdt echter bijna het hele jaar woon/werk verkeer met z'n KTM 660 SMC. Gaat prima volgens hem.
 
Gewoon een 10 jaar oude XT600 kopen voor in de winter. Zonde om zo'n nieuwe DRZ400 te verkrachten met pekel. Bovendien moet je veelste hoogtoerig rijden op de snelweg. Je kan beter iets meer koppel en pk's hebben als je op de snelweg wilt rijden. Op mijn XT350 was het heel erg vermoeiend om op de snelweg te rijden. Op de DR is het een heeeeel stuk makkelijker tot 130, daarboven moet je je toch wel iets gaan inspannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan