Nieuwe sv 650 en Hotcam

Biking

MF veteraan
18 sep 2001
2.600
0
Tegelen
Ik kan morgen m'n motortje ophalen en dan is als het goed is een laser hotcam pasklaar gemaakt. Dus de 1 week oude standaard uitlaat eraf en de hotcam (carbon) zonder katalysator erop. Zelf denk ik dat de injectie deze verandering wel aan kan maar waar moet ik opletten? Het luchtfilter wordt niet vervangen.
 
I'm sorry.. Een nieuwe uitlaat is stervensduur en deze had ik toch nog liggen. Ik ben zelf ook benieuwd hoe het uitziet. De duopassagier steunen vervallen. Nog een paar uurtjes wachten.

Oh ja, ik laat hem bij www.henko-exhaust.nl monteren. Hij maakt een pasklare collector voor de hotcam aangezien laser niet van plan is een hotcam voor een sv te leveren
 
I'm sorry.. Een nieuwe uitlaat is stervensduur en deze had ik toch nog liggen. Ik ben zelf ook benieuwd hoe het uitziet. De duopassagier steunen vervallen. Nog een paar uurtjes wachten.

Oh ja, ik laat hem bij www.henko-exhaust.nl monteren. Hij maakt een pasklare collector voor de hotcam aangezien laser niet van plan is een hotcam voor een sv te leveren


foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto foto
 
Het geluid ga je in de eifel horen want dit weekend ben ik in Belgie biertjes aan het drinken

Oh ja, ik ben met het spatbord bezig (er is al een stuk af) want hij is idd lelijk
 
Laatst bewerkt:
Foto heb ik nog niet. Hij zit er mooi op. Maar wat een lawaai maakt zo'n tweepitter in vergelijkinh met een 4 pitter (met dezelfde uitlaat dan wel). Ik heb niet het id dat ie er sterker van is geworden. Maar het ziet er in ieder geval top uit. Foto's volgen nog
 
Oja ik heb nog een tipje voor je, bij een V-TWIN moet je rekening houden met het dempingsmateriaal dat periodiek vervangen moet worden.
Dit heb ik ook een tijdje geleden gedaan, volgens Laser moet het voor mijn demper tussen de 10.000 en 20.000km gebeuren.

Als je foto hebt doe dan ook gelijk een clipje van het geluid maken :9
Je mag het ook komen laten horen bij een toertocht van svcontact, dan ben ik er ook wel bij :)
 
Laatst bewerkt:
stupid.gif
 
Ehh,

sorry nog geen tijd over gehad om foto te maken en up te loaden. Ik weet ook nog niet of ie er lang onder blijft zitten want het ding maakt mij iets te veel lawaai. Ik denk dat ik eens ga kijken of de firma nicco al de dubbele uitlaat voor de nieuwe sv klaar heeft
SEY653A_g.jpg
 
Ehh,

sorry nog geen tijd over gehad om foto te maken en up te loaden. Ik weet ook nog niet of ie er lang onder blijft zitten want het ding maakt mij iets te veel lawaai. Ik denk dat ik eens ga kijken of de firma nicco al de dubbele uitlaat voor de nieuwe sv klaar heeft
(Afbeelding)
Als er niets aan dat ding veranderd is (gezaagt etc..) dan wil ik hem nog wel hebben
 
Je bent ons nog steeds een foto schuldig!

ps. Het geluid van jouw fazer was echt megabruut...dus dat wil ik nu ook op de mijne :)
Wat heb je gedaan om dat te krijgen?
laser hotcam carbon highmount geloof ik he? sports of street legal?
En een K&N filtertje?

Anders nog iets m'neer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan