TerroRâ„ÂÂ
MF'er
- 8 sep 2004
- 106
- 0
beetje glijden moet kunnen doet ie bij mij ook wel eens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit,maar ik vraag me af of dit niet schadelijk is voor je blok,aangezien er verder niets word afsteld aan de injectie programmering.
Hij krijgt ineens wel een hele hoop meer lucht.
Misschien is het wel handig om dat ding mee te nemen naar Marc Hoegee. Als hij opmerkingen gaat maken over een slechte afstelling, kan je altijd nog dat ding uit je tas toveren en weer even monteren.Wat ik ervan lees is dat hij inderdaad onderin (rond de 5000tp/m) wat armer gaat open. Heb echter geen rare uitlaatgeluiden opgemerkt (ploppen of knallen bij gas afsluiten / gas geven).
Echter, ik ben van plan om h'm binnen een maand op de rollenbank te zetten (Marc Hoegee) en dan de injectie af te stellen. Dan weet ik i.d.d. meteen of ie wat rijker of misschien nog wat armer gezet moet worden.
Klinkt lullig, maar rook ze maar op en zet er een setje BT's/Diablo's/Powers onder en je weet niet wat je meemaakt. Ik heb mijn Dunlops redelijk opgereden en vervolgens een setje Diablo's gekocht en dat had ik veeeeel eerder moeten doen!! Wat een heerlijke banden zeg. Ik geef toe, je schaamranden van de Diablo's afrijden vergt nogal wat werk omdat ze erg eivormig zijn en je dus vrij plat moet. Maar ze geven in ieder geval het vertrouwen om zo plat te gaan!Ik ben blij om hier te lezen dat ik niet de enige ben die de standaard banden onder de Sv k#tbanden vindt.
Ik ben met mijn vorige motor (hornet) onderuit gegleden toen ik een nieuwe achterband eronder had laten zetten. (eerste valpartij in acht jaar)
Ik had bij aanschaf van deze motor al niet helemaal het vertrouwen in deze banden, zoveel profiel en weinig rubber.
Maar dacht bij mezelf: ze zullen op een leuke stuurfiets toch wel lekkere bandjes zetten?
Ik zelf heb na 3000 km nog echte schaamranden van 1,5 cm
Al een paar keer geprobeerd om ze eraf te rijden maar ik heb echt geen vertrouwen in de banden, al een paar keer een stapje opzij meegemaakt.
Banden iets zachter gezet (2,5 achter stond op 2,9 ; 2,3 voor) wel enige verbetering.
Ik blijf het proberen
Ter info: Heb zonet bericht van Marc Hoegee over het afstellen van de injectie voor de SV650: 95,20 euro incl. BTW en kan ook op zaterdag's gebeuren.
Iemand al praktijk ervaringen hiermee?
Aiiii, das erg jammer. Ik vind dat V-twin blok juist heerlijk! Ik kan me voorstellen dat er clubs zijn die meer ritten organiseren dan de SV club, maar ik heb het er wel naar mijn zin. Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze nu meedoen met die SV cup. Vorig jaar waren er volgens mij meer ritten.Ik durf het bijna niet te zeggen maar Ik denk eraan om m'n sv'tje (model 2003 15000km's) in te ruilen op een naked fazer. Wat zal ik terug gaan krijgen voor de sv? Inclusief voledig duotech systeem, power commander, kellerman knipperlichten, undertray en duokapje?
De voornaamste reden is eigenlijk behoorlijk dom. Ik heb vijf jaar bij de fazer club gezeten en het is een behoorlijk gezellie clubje. Nu ik niet meer bij de club zit, rijd ik een stuk minder. Ben wel lid van de sv club geworden maar op de 1 of andere manier is dat het net niet.
Ok call me stupid..
Oh ja iemand interesse in een SV?
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Ik denk eraan om m'n sv'tje (model 2003 15000km's) in te ruilen op een naked fazer. Wat zal ik terug gaan krijgen voor de sv? Inclusief voledig duotech systeem, power commander, kellerman knipperlichten, undertray en duokapje?
Oh ja iemand interesse in een SV?
Ben jij diegene met die zwarte naked ?
ik heb dit ook al 4000km hoor...Ziet er goed uit,maar ik vraag me af of dit niet schadelijk is voor je blok,aangezien er verder niets word afsteld aan de injectie programmering.
Hij krijgt ineens wel een hele hoop meer lucht.
sja...hoelang hebben we tegen jou moeten aanlullen voordat je pas overtuigd was??dat had ik veeeeel eerder moeten doen!! Wat een heerlijke banden zeg.
ja...ik...Iemand trouwens al ervaring met een K&N filter en open uitlaten?
je heb meer brandstofmengsel nodig (rijker zetten)...en je moet snorkel eraf halen....dus yosbox of powercommander icm andere luchtfilter....Ik wil misschien een andere luchtfilter erin zetten, weet alleen niet of dat wel de moeite waard is als ik alles niet goed af laat stellen.