Vampie
MF veteraan
Valt mee.
Wat bedoel je precies met negatieve gasreactie?
Het aan/uit gevoel?
Wat bedoel je precies met negatieve gasreactie?
Het aan/uit gevoel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Valt mee.
Wat bedoel je precies met negatieve gasreactie?
Het aan/uit gevoel?
ik heb ff lopen nadenken wat het kan zijn waarom mijn verbruik zo hoog is en wat ik denk (weet bijna wel zeker). ik heb ook mijn motor bij hoegee aflaten stellen maar dat pair systeem zat toen nog aan gesloten en is ook niet geblocked tijdens het afstellen mark hoegee had er ook niet naar gevraagd. de uitdraai die ik toen had is over de hele linie goed met pair aangesloten!. maar als je nu opnieuw zou gaan meten zal ie over de hele linie te rijk staan. is wel kut want nu heb ik 100 euro over de balk gegooid en is ie nog niet goed . dus ik ga maar eens informeren voor een powercommander ook al zijn die veel duurder.
Bij mij is het PAIR systeem ook niet geblokkeerd tijdens het afstellen bij Hoegee en ik merkte ook niet echt verschil toen ik naar huis reed. Het PAIR systeem zorgt voor extra lucht in je cilinders, ongeacht hoe hard je rijdt of bij welk toerental. Gevolg is dat het mengsel armer wordt dan dat het eigenlijk is. Als je motor bij Hoegee dus redelijk goed stond met PAIR aan, staat ie eigenlijk te rijk.ik heb ff lopen nadenken wat het kan zijn waarom mijn verbruik zo hoog is en wat ik denk (weet bijna wel zeker). ik heb ook mijn motor bij hoegee aflaten stellen maar dat pair systeem zat toen nog aan gesloten en is ook niet geblocked tijdens het afstellen mark hoegee had er ook niet naar gevraagd. de uitdraai die ik toen had is over de hele linie goed met pair aangesloten!. maar als je nu opnieuw zou gaan meten zal ie over de hele linie te rijk staan. is wel kut want nu heb ik 100 euro over de balk gegooid en is ie nog niet goed . dus ik ga maar eens informeren voor een powercommander ook al zijn die veel duurder.
da's wel lullig dat jullie ook precies het zelfde hebben gehad met af stellen met yoshbox met pair aan gesloten. ik vraag me nu af of dat didiot z'n motor ook wel goed is afgesteld of dat hij zo slim is geweest het pair al van te voren uit te schakelen voor dat ie afgesteld werdt
Ey mensen, vandaag proefrit gemaakt op een 25 kw SV 650 s. Heb ik kunnen doen bij Goedhart motoren, die als enige dealer dit kon regelen.
Motor rijdt heerlijk, alleen ik denk dat het voor mij een naked wordt. Dit komt voornamelijk door de clip-ons. Ik vraag me af of ik nog wel lekker op de motor zit zodra het weer winter wordt en het wegdek slechter.
Echter, de versnellingsbak, de motor zelf, de soepelheid van het geheel. Niet te vergelijken met mijn Diversion . De yoshimura uitlaat die erop zat klonk overigens ook niet onaardig .
Nu nog op zoek naar een dealer die nog een leuk bedrag geeft voor mijn diversion en die nog een SV 650 heeft staan
Het PAIR systeem zorgt voor een niet optimale verbranding in je motor. En een niet optimale verbranding (te rijk of te arm) betekent indirect dat je niet het optimale vermogen en koppel uit je machine haalt. Maar het PAIR systeem blokkeren levert je niet extra Powerrrrrrrr op, daar moet je hem dan voor laten afstellen.
Het PAIR system is puur een trucje van Suzuki om aan de emissie eisen te voldoen.
Ik lees dit berichtje een beetje laat en zonder te spammen... .. heeft Bruggeman vandaag de Suzuki-dagen met hoge inruil en kotingen..Ey mensen, vandaag proefrit gemaakt op een 25 kw SV 650 s. Heb ik kunnen doen bij Goedhart motoren, die als enige dealer dit kon regelen.
Motor rijdt heerlijk, alleen ik denk dat het voor mij een naked wordt. Dit komt voornamelijk door de clip-ons. Ik vraag me af of ik nog wel lekker op de motor zit zodra het weer winter wordt en het wegdek slechter.
Echter, de versnellingsbak, de motor zelf, de soepelheid van het geheel. Niet te vergelijken met mijn Diversion . De yoshimura uitlaat die erop zat klonk overigens ook niet onaardig .
Nu nog op zoek naar een dealer die nog een leuk bedrag geeft voor mijn diversion en die nog een SV 650 heeft staan
wat ik nu merk sinds ik het pair heb uit geschakeld is: dat ik nu nog zelden last heb van een knallende uitlaat bij het afremmen op de motor. want ik was dat knallen spuug zat geworden en kon niet eens normaal afremmen op de motor zonder de koppeling te hoeven gebruiken omdat anders behoorlijke harde knallen uit mijn uitlaat kwamen die duidelijk door de helm en door mijn oor doppen heen drongen. en die dus voor de omgeving dus nog harder klonken.
Wat is er nou zo erg aan die knallen?!?!
Ik vind ze juist wel wijs...
Ik bedoel koop dat gewoon een 4-lijn motor als je niet tegen een paar klappen kunt...