Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je ook interesse hebt in deze houder, mail motorfret ff.(nog steeds accoord, motorfret ) Hoe meer hoe beter, krijgen we misschien korting?
Het werkplaatshandboek verschaft inderdaad niet echt veel duidelijkheid over hoe een SV kont gedemonteerd moet worden. Het is echter in feite een hele simpele klus, die hooguit 45 minuten kost. Bij wat oefening kan het sneller. Soms kan het wat tegenzitten aangezien sommige schroeven met een luchttol vastgemaakt zijn. Probeer die dan maar eens los te krijgen met je gewone schroevedraaier...Is het voor iedereen te doen deze tail tidy te monteren, of valt het tegen??.
Ik heb de user manual gelezen, maar kom daar niet echt wijs uit, je moet het echt doen denk ik.
Is het voor iedereen te doen deze tail tidy te monteren, of valt het tegen??.
Ik heb de user manual gelezen, maar kom daar niet echt wijs uit, je moet het echt doen denk ik.
mmh, misschien iemand hier die t al geprobeert heeft?
Wijkt een 1000 af van de 650 '04/'05, anders weet Gewe misschien of t past.
Anders moeten we ietsje meer knutselen, hij dekt in ieder geval wel mooi af.
edit: O ja, ik vond de handleiding op de site van ze juist wel duidelijk.
Op hun site "zeggen" ze dat t past.
Wat ik mij echter afvraag is of de Tail Tidy wel goed uitkomt qua speling t.o.v. de achterband. Hij is ontworpen op het '03 model, waarbij de kont natuurlijk een stuk hoger stond. Bij het '04-'05 model zit de kont een stuk dichter op het achterwiel en dus ook een eventueel spatbordje.
Heb zelf ook de nummerplaat onder de kont zitten en tijdens een van m'n ritten met duo passagier hoorde ik een keer een kloenk. Achteraf bleek er toen een half maantje in m'n nummerplaat te zitten (minimaal) . Band was onbeschadigd. Heb toen m'n nummerplaat maar lichtjes omhoog gebogen (onderste helft). Scheelt net dat kleine beetje.
Kan natuurlijk ook t spatbord verbouwen Even wat luchtiger maken.
Is dit wat?
@motorfret, ontdek dat mijn mail t niet helemaal goed doet.
Heb je mijn mail ontvangen?
Ik zou trouwens nog even wat melden over het brandstofverbruik na mijn circuitdag op Assen. Het viel mij echt ontzettend mee, want hij reed ongeveer 1 op 17. Dat is zeg maar nog beter dan een SV1000 op de openbare weg doet. Dus je kan in theorie een hele circuitdag (5 of 6 sesies) doen op 1 tank benzine.
Als je nog iemand voor je onderkuip zoekt....Kan iemand mij trouwens vertellen hoe het nu zat met die belly pan van Race Shop.nl? Werd die nu nog geleverd of niet? Ik zat er namelijk te denken om de onderkuip in te wisselen voor een belly pan en valblokken. Helaas past die van Poly 26 niet met mijn BOS systeem, anders had ik die wel gewild!
Klopt, ik zat op 1 op 16,5 dus dat viel mij ook erg mee.Ik zou trouwens nog even wat melden over het brandstofverbruik na mijn circuitdag op Assen. Het viel mij echt ontzettend mee, want hij reed ongeveer 1 op 17. Dat is zeg maar nog beter dan een SV1000 op de openbare weg doet. Dus je kan in theorie een hele circuitdag (5 of 6 sesies) doen op 1 tank benzine.
Ik heb niets ontvangen Gerald.@Knaapie: You've got mail
Ik heb niets ontvangen Gerald.