Nieuwe SV650S deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

ik ben opzoek naar een schakelpook voor mn SV uit 2004. Ik had onderstaande pook besteld maar deze past helaas niet... Weet iemand waar ik deze (voor n leuk prijsje kan bestelen)? Of heb je dr zelf misschien 1 te koop? Let me know! Had ebay al geprobeerd maar daar kon ik ook weinig vinden.

ps: mocht je intresse hebben in deze, laat t dan ook ff weten. Hij is voor model 2002 en ouder.

greetz,
Maurice

weet je wel zeker dat je een 2004 model hebt..
als er suzuki op de tank staat heb je het k3 model
staat er een s op dan is het k4 model ;)
 
:( :( :( ik reed vanmorgen weg bij mijn huis om naar mijn werk te gaan, houdt mijn kilometer teller het spontaan naar 1km voor gezien.
ik was vanmiddag vrij en heb volgens het werkplaats handboek gekeken hoe je het een en ander moet meten bleek het aan de speed sensor te liggen die in je voorwiel zit.
dus effe mijn dealer(stealer) op gebeld wat zo'n ding nou kost...
sensor compleet 130,- euro :o
een losse pakking plus rotortje 30,- euro -O-

ik heb maar een losse pakking en rotortje besteld en hoop dat dit het is
want ik heb nog geen middelen om het voor wiel er uit te halen en heb dit dus nog niet kunnen checken
dus heb ook maar meteen een front lift besteld -O-

en mijn motor heeft pas 16k km gelopen '(
 
Op ebay US en amerikaanse SV forums staan die dingen nog wel eens tweedehands aangeboden voor een paar dollar tientjes. Misschien de moeite waard ff te kijken.
Ff zoeken op " speedo* sv* " op ebaymotors.com. Staan er een paar op momenteel.

Het kabeltje van het oude model SV is gelijk aan die van de nieuwe volgens mij. Onderdelen nummers zijn in ieder geval gelijk. :)
 
Dat een PDA niet tegen trilling kan is een fabeltje, immers er zitten geen bewegende onderdelen in zoals een harde schijf. Het is in feite gewoon een printplaat het enigste voordeel dat een speciaal voor de motor navigatie systeem heeft is dat het scherm over het algemeen beter te lezen is, de iconen groter zijn en ze spatwater dicht zijn...

Heeft niets met bewegende delen te maken, maar de manier waarop de componenten op de printplaats vastgemaakt is :)
 
Peter, wat vraag je voor de bellypan en is de kleur blauw van 2004 dezelfde als die van 2003 ( ik heb namelijk een sv van 2003 *D ).
 
Vandaag mooie SV650S gezien... nu gaat het toch wel heel erg kriebelen om er nu al een te halen ipv volgend jaar...
Wat is de onderhoudsinterval van de klepspeling van het oude model SV650 van 1999-2002 ?
 
Vandaag mooie SV650S gezien... nu gaat het toch wel heel erg kriebelen om er nu al een te halen ipv volgend jaar...
Wat is de onderhoudsinterval van de klepspeling van het oude model SV650 van 1999-2002 ?

Zoals zo'n beetje elke Soes, 24k kilometer :)
 
Heb 'm vanmiddag ook gezien (die zwarte SV). Er zit wel pekelschade op de voorvork en niet zo'n klein beetje ook :)
Heb ook wel interesse in de SV650S van rond dat bouwjaar...
Straks gaan we nog een wedstrijdje doen wie 'm als eerste heeft :P Nah er staat ook nog een rode, maar die kost wat meer. De zithouding viel me erg mee, had het sportiever verwacht. De nieuwe SV650S zit volgens mij net iets sportiever, die heb ik 2 jaar terug eens gehuurd.

Ik heb een andere op het oog, die bij de Valkenier heeft 41.000 gelopen, is best veel voor die prijs, en heeft ook nog wat schade.
Ik kan nu deze kopen voor veel minder geld, en heeft een dubbel uitlaat systeem
duosit afdek kapje, onderkuipje, nwe banden, kettingset, 30.000 op de teller:
full


Lijkt me een betere deal

*O*
 
Zoals zo'n beetje elke Soes, 24k kilometer :)

Dat is netjes. En niet elke soes 24k hoor. Misschien de watergekoelde, maar de oude GS500e moet om de 6000km, nieuwe om de 12k.
Mijn DR650SE moet ook om de 12k bij de dokter voor klepcontrole.


@ Vlas op het gas :

Wat een geile uitlaten.... en carbon, dus vrouw brandt zich niet aan de dempers ;)
Gigantisch mooie fiets en 41.000km, daar kunnen er nog wel minimaal 60.000 bij !

Weet iemand wat voor soort uitlaat dat is? Als ik een SV heb, ga ik daar ook voor sparen :P Echt pure porno *O*
 
Dat is netjes. En niet elke soes 24k hoor. Misschien de watergekoelde, maar de oude GS500e moet om de 6000km, nieuwe om de 12k.
Mijn DR650SE moet ook om de 12k bij de dokter voor klepcontrole.


@ Vlas op het gas :

Wat een geile uitlaten.... en carbon, dus vrouw brandt zich niet aan de dempers ;)
Gigantisch mooie fiets en 41.000km, daar kunnen er nog wel minimaal 60.000 bij !

Weet iemand wat voor soort uitlaat dat is? Als ik een SV heb, ga ik daar ook voor sparen :P Echte pure porno *O*

Nou die met die dubbele uitlaten heeft zelfs nog maar 30.000 gelopen
:Y
 
Nou die met die dubbele uitlaten heeft zelfs nog maar 30.000 gelopen
:Y

Ja ik las er even over heen ;)
Maar die is particulier of niet? Mag ik vragen wat de vraagprijs van deze zwarte is dan ? Die van de Valkenier is idd 3490, maar die schade op voorvork kan ook nog steenslag zijn bedenk ik me nu ipv pekel. Deukje in de tank had ik niet gezien. Toch ben ik niet bang voor een SV die 41k gelopen heeft en waar je 6 maanden garantie op zou hebben. Maargoed, ik heb de deuk dus niet gezien, krasjes op tank wel (jammer, maar niet onvermijdelijk na 7 jaar redelijk veel gebruiken)
 
Ja ik las er even over heen ;)
Maar die is particulier of niet? Mag ik vragen wat de vraagprijs van deze zwarte is dan ? Die van de Valkenier is idd 3490, maar die schade op voorvork kan ook nog steenslag zijn bedenk ik me nu ipv pekel. Deukje in de tank had ik niet gezien. Toch ben ik niet bang voor een SV die 41k gelopen heeft en waar je 6 maanden garantie op zou hebben. Maargoed, ik heb de deuk dus niet gezien, krasjes op tank wel (jammer, maar niet onvermijdelijk na 7 jaar redelijk veel gebruiken)

Ja, is particulier, maar heb er een goed gevoel bij, veel contact met de eigenaar gehad enzo O-)

Die SV bij de Valkenier ziet er verder prima uit, maar wat mij opviel:
Klein deukje aan rechterkant tank, kettingset is niet echt jong meer, achterband
is niet top meer, en deuken in de uitlaat, een knipperlicht voor leet vanzelf los, dus ik denk dat de motor een keer is omgevallen, hoeft verder geen ramp te zijn maar toch :X
verder heeft hij wel voor en achter Hyperpro :9~
En de vorkpoten is inderdaad steenslag, krijg je bij alle SV dacht ik.

ff een tip als je die van de Valkenier koopt, je kan er minimaal een nieuwe uitlaat (bijv. Leovince: }) onder krijgen voor dezelfde prijs, heb hier nog een offerte liggen, moet er wel bij zeggen dat ik niets had om in te ruilen!
Maar hij reed wel lekker :]
Als je foto's wil van de SV van de Valkenier, heb er een stuk of 10 gemaakt met proefrijden moet je je e-mail maar ff posten *D

Die met die dubbele uitlaten heeft dus de kosten van nwe banden en kettingset niet meer (450,-)
En heeft 10.000 minder gelopen.

ff voor de duidelijkheid: Ik hoop niet dat ik nu iemand voor het hoofd stoot (de Valkenier, die goede service heeft trouwens) maar ik probeer alleen een mede SV rijder te helpen een zo goed mogelijke deal te krijgen :Y

Oh ja, prijs is 3000,- *O*
 
Laatst bewerkt:
Die SV bij de Valkenier ziet er verder prima uit, maar wat mij opviel:
Klein deukje aan rechterkant tank, kettingset is niet echt jong meer, achterband
is niet top meer, en deuken in de uitlaat, een knipperlicht voor leet vanzelf los, dus ik denk dat de motor een keer is omgevallen, hoeft verder geen ramp te zijn maar toch :X
verder heeft hij wel voor en achter Hyperpro :9~
En de vorkpoten is inderdaad steenslag, krijg je bij alle SV dacht ik.

ff een tip als je die van de Valkenier koopt, je kan er minimaal een nieuwe uitlaat (bijv. Leovince: }) onder krijgen voor dezelfde prijs, heb hier nog een offerte liggen, moet er wel bij zeggen dat ik niets had om in te ruilen!
Maar hij reed wel lekker :]
Als je foto's wil van de SV van de Valkenier, heb er een stuk of 10 gemaakt met proefrijden moet je je e-mail maar ff posten *D

Die met die dubbele uitlaten heeft dus de kosten van nwe banden en kettingset niet meer (450,-)
En heeft 10.000 minder gelopen.

ff voor de duidelijkheid: Ik hoop niet dat ik nu iemand voor het hoofd stoot (de Valkenier, die goede service heeft trouwens) maar ik probeer alleen een mede SV rijder te helpen een zo goed mogelijke deal te krijgen :Y

Oh ja, prijs is 3000,- *O*

Dat knipperlicht van de Valkenier motor, zit vast met dubbelzijdig tape. Dat zijn niet de originele knipperlichten. Achter had ie ook kleine knippers. Je kan dus gewoon bij de koop vragen om orginele knippers, heb namelijk de binnenkant van de kuip gevoeld en daar zitten gewoon nog de originele gaten. De knippers zien er leuk uit, maar bevestiging is echt amateuristisch (en dat is niet door de Valkenier gedaan, maar door de vorige eigenaar van de motor). Ik wil dus originele knippers erop (wat die rode van de Valkenier wel heeft).
Deuken in de uitlaat zijn vermoedelijk van een passagier achterop, vermoedelijk een vrouwmens met hakken aan de schoenen. ;)

Deukje in tank heb ik niet gezien, kan ik niet over oordelen. Krasjes bovenop wel en dat is gewoon jammer.

Maargoed, van een prijs is altijd nog wat af te dingen. Ik heb wel wat in te ruilen. Valkenier is een goede dealer, goede service, ik kom er al 6 jaar. Zijn wel eens wat dingetjes voorgekomen, maar dat kan overal gebeuren en ik kom er nog steeds. Zou het een klote tent zijn, dan was ik er al lang weg.
Vind het alleen vervelend dat ik in die 6 jaar tijd nog nooit een motor bij ze heb gekocht, maar wel het onderhoud daar laat doen. Zei ik van de week ook, maar ze zeiden al dat dat helemaal niet hoeft, het is geen verplichting ;)

Maargoed.. er zijn ook protectors te koop voor de voorvork volgens mij, op die SV die je nu op het oog hebt, zie ik iets zwarts ;) Of het is een andere voorvork.

Maar in mijn profiel staat mijn Hotmail adres, als je de 10 foto's er heen wilt sturen, heel erg graag !!!
 
Ik heb een andere op het oog, die bij de Valkenier heeft 41.000 gelopen, is best veel voor die prijs, en heeft ook nog wat schade.
Ik kan nu deze kopen voor veel minder geld, en heeft een dubbel uitlaat systeem
duosit afdek kapje, onderkuipje, nwe banden, kettingset, 30.000 op de teller:
(Afbeelding)

Lijkt me een betere deal

*O*
Het is in ieder geval GEEN onderkuip van een SV1000S die eronder zit. :N En bedenk dat je met die uitlaten waarschijnlijk geen tripje over de grens kunt maken, want er zit/zitten waarschijnlijk geen e-keur op en db-killers bij.
 
Peter, wat vraag je voor de bellypan en is de kleur blauw van 2004 dezelfde als die van 2003 ( ik heb namelijk een sv van 2003 *D ).

Is dezelfde kleur. Hij was nieuw rond de 250, in kleur gespoten en incl. bevestigingsmateriaal. Met de kilometers is er wel wat steenslag bijgekomen dus voor 100 Euro mag je hem kopen.
 
Er zijn zeker geen dubbele uitlaten voor een sv waarbij de uitlaten het zelfde komen te zitten als bij een sv 1000? Ik vind die hooge uitlaten namelijk nie zo heel mooi.
 
Het is in ieder geval GEEN onderkuip van een SV1000S die eronder zit. :N En bedenk dat je met die uitlaten waarschijnlijk geen tripje over de grens kunt maken, want er zit/zitten waarschijnlijk geen e-keur op en db-killers bij.

Thanks voor de info, maakt mij op zich niet zo veel uit, als blijkt dat ik het onderkuipje toch niet mooi vind, pak ik een schroevendraaier :+
 
Wat zijn eigenlijk de kwaaltjes van een SV650S van 1999 en 2000 ?
Ik weet van de heaterkit voor de carburateurs, maar spelen er nog meer zaken?
Big end?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan