Nieuwe SV650S deel VI

Dionysius

MF veteraan
31 mei 2005
9.576
0
Nieuwegein
sv.jpg


De voorgaande delen

Nieuwe SV-650S
Nieuwe SV650S Deel II
Nieuwe SV650S deel III
Nieuwe SV650S deel IV
Nieuwe SV650S deel V



Suzuki SV hyve
HyvesGames

Specs
[NORML]http://www.svcontact.com/sv65003.php[/NORML]

Kleurcodes
[NORML]http://www.colorrite.com/CRPLmanYear.php?typeID=2[/NORML]

Artikelen
Motorfreaks: Vernieuwd : Suzuki SV650 S Laser Xtreme
Wikipedia SV650
Promotor SV650S Test
Kikxstart
SV 650s review

Filmpjes
Rijtest SV650s @ rtlautowereld

Handleidingen
[NORML]http://www.sv650.org/sv_manuals.htm[/NORML]

Documentje voor het demonteren van SV kontje download

Onderdelen
[NORML]http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm[/NORML]

Tips
- SUZUKI SV650 / SV650S How To

- Bekijk de volgende post voor het uitschakelen van je PAIR systeem:
Vonkenboer in "Nieuwe SV650S deel IV"

- Heb je problemen of vindt je de voorvering niet fijn? Zie hier het docje van Knaapie, met zijn verslag aan HK Suspension te Uden.

Vervangingsdempers/uitlaatsystemen voor de SV
  • IXIL door DFireblade
    IXIL double high mount systeem
    - Materiaal : RVS en Aluminium
    - Prijs: rond de 800 euro
    - Decibels: geeft mooie klappen geen idee hoeveel DB
    - Keurmerk: ja met DB-killers
    - geen losse dempers maar compleet systeem en ziet er stoer uit door de 2 hoge uitlaten
    - foto: [NORML]http://dennisw.nl/coppermine/albums/motor/IMG_1584.JPG[/NORML]

  • DAM door nopper
    *materiaal : RVS en carbon
    *Prijs : 375 euro
    *Ontwerp : van nopper
    *Performance : dipjes in de koppelkromme zijn helemaal weg. Beter dan standaard.
    *Keurmerk? : nope :N
    *Decibels ? : neen,... geen decibels. Pure muziek :Y Mate van demping kies je zelf, van licht klassieke muziek tot associaal luid.
    *Extra pluspunt : DAM maakt van de originele demper een slip-on zodat wisselen een makkie wordt.

  • Superpole door Mariska
    - Laag ingekort dempertje van 36 cm
    - Materiaal : Alu en Titanium
    - Prijs: rond de 400 euro
    - Decibels: geeft mooie klappen geen idee hoeveel DB

  • Blueflame door SV_patrick
    -merk: Blueflame
    -materiaal: carbon,rvs, titanium gewoon en gekleurd
    -priijs: 415 euro
    -geluid: luister maar
    -keurmerk: ja
  • Blue Flame Titanium substrate Dual port door maarten-dd
    - Uitlaat: Cut of, na de bocht vandaar uit aangepast geheel
    - Soort fit: Hoog,
    - Materiaal : Carbon
    - Prijs: Demper 480 a 500 euro, volledig uitlaat systeem: 375,-
    - Decibels: Onbekend (update volgt)
    - DB killers: 2 Killers, boven en onder. Er uit, volle race demper
    - E-keurmerk: nee, Wel goed gekeurd voor UK gebruik
    - Fragment: (Volgt.)
    -Foto: [NORML]http://img166.imageshack.us/my.php?image=dsc03540uy0.jpg[/NORML]

  • Bos GP1 door Roy SV 650 S '04
    - Ingekorte demper tri oval geen e-keur wel db killer !
    - Materiaal : Alu en Rvs
    - Prijs: 290 euro incl. pas maken op de motor en dempersteun maken !!! (voor nix dus !!)
    - Decibels: dunno ! weet wel dat hij donders klapt !!


  • Yoshimura door Roy-SV
    - Soort fit: Slip-on, past perfect en loopt mooi in lijn met de kont (2003 model).
    - Materiaal : RVS/Titanium
    - Prijs: 200,- (internet)
    - Decibels: Zie filmpje, en geniet :9~
    - DB killers: Nee, kan wel maar moet pasgemaakt worden.
    - E-keurmerk: nee
    - Fragment: [NORML]http://www.marcelzuurbier.nl/sv650testbank.wmv[/NORML]
    - Extra: De eerste 3 jaar in de SV-Cup gebruikt
Evenementen
In de toekomst:
??

Uit het verleden:
Suzuki SV MegaMeeting Part deux
Eerste mega SV meeting 2007 in Vianen




Airtime
Mods: Hugger, JMV concept undertail, Yoshimura demper, Seatcover, Onderspoiler, olietemperatuurmeter, WhiteLights voor
full


ChaserBoZ
full


DFireblade
Mods: Special paint, Ixil double high mount, rvs kentekenplaathouder, mini arrow carbon knippers, SV tankpad, alu oliekoeler met Suzuki logo, seatcover, blue vision verlichting
OPsv.jpg


duchessindutch
full


Jacko85
Mods: Yoshimura slip on demper, Duo seatcover, Onderspoiler, taartschep :+
full


Knaapie
Mods: Suzuki duo-cover, Suzuki hugger, Kompotech semi-racekuip, BOS 3/4 uitlaatsysteem (met e-keur en db killer), Powercommander III USB met custom mapping, K&N filter, WP raceschokbreker, gereshimde GSX-R 750 voorvork (2001-2003 model) met 4-zuiger Tokico remklauwen en 320mm schijven, 19mm Nissin rempomp, Vortex remschakelset, uitlaatdemper hanger van onbekende fabrikant

full


Krov
Mods: Yoshimura Cyclone slipon demper, Helder achterlicht met geintegreerde pinkers, Seatcover, Bugspoiler, Fabbri dubble bubble kuipruit (Helder), R &G racing parts bar end sliders
mf1ts5.jpg


Mariska_121
Mods: Superpole demper (36 cm), Soloseat, Hugger
S8000560.jpg


Marianchi ®
full


nopper
Mods: stalen remleidingen, Fabbri double bubble, SBK-stuur, Oberon bar-end spiegels, WP-veren in voorvork, puig motorspoiler, Bagster tankcover, suzuki gel-zadel, seat cover, Custom-made DAM-uitlaat naar eigen ontwerp, kellermann kentekenplaathouder met kellerman knippers, WP achtershock volledig instelbaar
full


PatrickVe
Mods:* Sebring demper zonder dB Killer. * Duo seat cover. * Spoiler
IMG_0880.JPG


psycho994
Mods:Leo vinci uitlaat zonder E-keur van een R6 paskaar gemaakt voor sv 650
Knipperlichten voor in de kuip, Knipperlichten achter Zelf gemaakt, Kroonplaat beschermer (origineel suzuki), Tankpad (origineel suzuki), Taartschep er af gehaald. (met eigenmaak nummerbordhouder) stalen remleidingen voor, superbikestuur
22c29388a657920f6b3d502deaa948f9


ron400
Mods: Laser-Extreme uitvoering; dus: Laser Extreme uitlaten, seat cover, onderkuipje, LED knipperlichten voor en achter, stalen remleidingen voor
full


Roy-SV
Mods: Yoshimura uitlaat, K&N Luchtfilter, Stalen Remleidingen, Puig Dubbel bubbel ruitje, Puig Kentekenplaathouder, Fender Extender, Onderkuip, Seatcover
roytarzanpq2.jpg


Roy SV 650 S '04
Mods: mei 2004 K3 model. donker double bubble ruitje (zero gravity), sbk stuur, stalen remleidingen, taartschep verwijdert, valdoppen, blue rimstriping, seatcover, andere knippers, spiegelverbreders
Foto-QROKF8LS.jpg


Snijkamp
Mods:laser x-treme pakket (incl. duocover, duo-beugel afwerksetje, blokspoiler)
full


Strifer
Mods: hyper pro voorvering, double bubble ruitje, pcIII met custom mapping, yoshimura cyclone met e-keur, yoshimura k5 pakket
full


SV650SA K7
Mods: Fabbri Light-Smoke Double Bubble ruitje, rode Suzuki valdoppen, kleine knipperlichten, Leovince SBK Titanium Slip-on, kentekenplaathouder, onderspoiler en seatcover.
2002919901066704641_fs.jpg


SV_Patrick
Mods:ermax undertail, ermax bugspolier, ermax hugger, street fighter kuip type "wolf" (met airbrush door 't vrouwtje), poly26 zijkappies (met airbrush), blauwe stuurgewichtjes, rizoma spiegels, wit achterlicht met richting aanwijzers, blueflame uitlaat, rvs radiator covers, stuiter blokjes/ crash pads
full


svs
Mods:af dealer yoshi uitlaat, puntbakje en seatcover. WP achterveer, cartridge voorvork van HK, k&n filter, wiseco 694cc kit, pc3, blauwe ledjes in topkuip, bluevision h-4, bike design valblokken, taartschep verwijderd, Hel stalen remleiding voor, led knippers, sv handvaten, jack-up plates...
full


SVsimon
Mods: Leovince Highmount, seatcover, Rizoma raw achter.
Foto-J8AMIZVK.jpg


Thunderflash
Mods: Whitelights heldere achterlicht unit met knippers, K&N sportluchtfilter, ABM SBK stuur, Lucas Stalen remleidingen met blauwe aansluitingen, Harris blauwe handvaten met SV logo, Fender Extender, WP voorvorkveren, Leovince sportdemper, Veel onderdelen zelf gepolijst en gespoten
full


verstuuver
Mods: Puig duble buble ruitje, witte rimstriping, duozit cover (+duo steun verwijderd), Kentekenplaathouder verwijdert, philips blue vision lampen, andere knippers achter
IMG_0536.jpg


Vonkenboer
Mods:wilbers voorveren, wp race shock, open arrow race systeem, powercommander met custom map, pair verwijderd, fender extender, duo zit cover, zero gravity dubble bouble racing screen
full


V-Twin Mup
Mods:leovince carbon demper, witte knippers aan de voorzijde, neon gele wheel striping
full


Als er toevoegingen of fouten in deze post staan, laat me dat dan weten en ik pas het z.s.m. aan


Veel plezier in dit topic!
 
Laatst bewerkt:
Woei! Mooi topic :) Bedacht me net dat ik ook Blue vision lampen erin heb zitten, arrow led knippers, een andere undertail en SV handvatten. De laatste twee zaten er al op toen ik hem kocht, dus geen idee welk merk :)
 
Zo das nog eens een beste waslijst aan SVtjes... wil iedereen die dat nog niet gedaan heeft z'n mods aan de bike even plaatsen, en voor degenen zonder pics een mooi piccie :)
 
Zou ik bijna vergeten m'n plaatje + info te plaatsen :o (ongeluk gehad gisteren, dus is er ff niet van gekomen gisteravond :P )

Mods: PCIII USB, BOS uitlaat, Hyperpro vering voor + achter, stalen remleiding voor, LED knipperlichten voor, LSL SBK stuur, FAR spiegels
SV_eifel.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zou ik bijna vergeten m'n plaatje + info te plaatsen :o (ongeluk gehad gisteren, dus is er ff niet van gekomen gisteravond :P )

Mods: PCIII USB, BOS uitlaat, Hyperpro vering voor + achter, stalen remleiding voor, LED knipperlichten voor, LSL SBK stuur, FAR spiegels
[afbeelding]
Eigenlijk is dit topic alleen voor de S bedoeld, maar omdat ik zoveel medelijden heb met de mensen met een N die geen eigen topic hebben , heet ik ze toch welkom in dit topic...
 
Mooie opening van het nieuwe topic, helaas is matsu niet meer onder ons -O- , als sv-bezitter. :+

Ow mijn mods: hyper pro voorvering, double bubble ruitje, pcIII met custom mapping, yoshimura cyclone met e-keur, yoshimura k5 pakket.
 
Mooie opening van het nieuwe topic, helaas is matsu niet meer onder ons -O- , als sv-bezitter. :+

Ow mijn mods: hyper pro voorvering, double bubble ruitje, pcIII met custom mapping, yoshimura cyclone met e-keur, yoshimura k5 pakket.
Dat dacht ik al van matsu, dan haal ik hem er maar tussen uit he om het een beetje up2date te houden..
 
Dan ook maar mijn mods :
-stalen remleidingen
-Fabbri double bubble
-SBK-stuur
-Oberon bar-end spiegels
-WP-veren in voorvork
-puig motorspoiler
-Bagster tankcover
-suzuki gel-zadel
-seat cover
-Custom-made DAM-uitlaat naar eigen ontwerp
-kellermann kentekenplaathouder met kellerman knippers
-en volgende week een WP achtershock volledig instelbaar
 
Laatst bewerkt:
Mods: Special paint, Duo seat cover, Double High Mount IXIL, Whitelights heldere achterlicht unit met knippers, Cyccon Grandtour spiegels met knippers.

full
 
Mooie motor lacsap :+ dat witte achterlicht met knippers zat ook bij de special of niet?? Die hebben ze er bij mij afgesloopt -O-
 
Mooie motor lacsap :+ dat witte achterlicht met knippers zat ook bij de special of niet?? Die hebben ze er bij mij afgesloopt -O-

Nee die zit er standaard niet op... Die heb ik hetzelfde jaar er nog bij opgeschroefd stond wat mooier bij de blauwe kleur. En door de Highmounts zagen mijn mede motor rijders de knipperlichten niet meer... (Maar ze zijn wel verboden }))
 
Laatst bewerkt:
Wouw ....wat een mooie foto´s in de OP zeg! :9~

Ik zag dat de meeting 22 juli gehouden word. Het is voor mij nogal ver jammergenoeg (2500 km). Maar ik ga dat weekend naar het internationale motorfestival in Faro!
*O* *O* *O*
Vier dagen feest vieren, motors kijken en o.a. een concert van Joe Cocker. Dus ik zal me dan niet vervelen. Het is jammer dat er hier in Portugal zo weinig SV´s zijn. Veruit de best verkochte motor is hier al jaren de Hornet..... :X :X O-) direct gevolgd door GSX-R 1000 en de CBR600RR. Ze rijden hier ook als halve wilden.

Vraagje: Hoe nemen jullie je bagage mee op de SV? Ik heb geen tanktassen (nog even sparen) en vind een koffer echt :r . Bij een tanktas ben ik bang voor krassen omdat de tank na 4 dagen op de camping wel goed stoffig zal zijn. Tot nu gebruik ik altijd zo´n netje wat ik van voren aan de bijrijders-steuntjes en vanachter aan de taartschep vastmaak (is íe toch nog ergens goed voor). Maar over twee weken moet er ietsje meer mee (tent, slaapzak, luchtbed, kleding, enz., enz.). Het is best ver rijden dus een volle zware rugzak is ook geen optie. Wat gebruiken jullie hiervoor en vooral: waar maak je het aanvast?
 
Nee die zit er standaard niet op... Die heb ik hetzelfde jaar er nog bij opgeschroefd stond wat mooier bij de blauwe kleur. En door de Highmounts zagen mijn mede motor rijders de knipperlichten niet meer... (Maar ze zijn wel verboden }))
Daarom heb ik nu ook andere knippers, die binnen mn uitlaten vallen. Mn pa heeft de moto rnaar huis gereden en ik reed in de auto erachter en toen viel me dat gelijk op. De vorige eigenaar had wel wit licht achter (gezien op foto op MF), maar die heeft die blijkbaar los verkocht ofzo. Vind t wel jammer, want ze kosten iets van 80 euro dacht ik.
 
Wouw ....wat een mooie foto´s in de OP zeg! :9~

Ik zag dat de meeting 22 juli gehouden word. Het is voor mij nogal ver jammergenoeg (2500 km). Maar ik ga dat weekend naar het internationale motorfestival in Faro!
*O* *O* *O*
Vier dagen feest vieren, motors kijken en o.a. een concert van Joe Cocker. Dus ik zal me dan niet vervelen. Het is jammer dat er hier in Portugal zo weinig SV´s zijn. Veruit de best verkochte motor is hier al jaren de Hornet..... :X :X O-) direct gevolgd door GSX-R 1000 en de CBR600RR. Ze rijden hier ook als halve wilden.

Vraagje: Hoe nemen jullie je bagage mee op de SV? Ik heb geen tanktassen (nog even sparen) en vind een koffer echt :r . Bij een tanktas ben ik bang voor krassen omdat de tank na 4 dagen op de camping wel goed stoffig zal zijn. Tot nu gebruik ik altijd zo´n netje wat ik van voren aan de bijrijders-steuntjes en vanachter aan de taartschep vastmaak (is íe toch nog ergens goed voor). Maar over twee weken moet er ietsje meer mee (tent, slaapzak, luchtbed, kleding, enz., enz.). Het is best ver rijden dus een volle zware rugzak is ook geen optie. Wat gebruiken jullie hiervoor en vooral: waar maak je het aanvast?
Zij tassen zijn klote, geven altijd krassen op het spitse kontje is mijn ervaring, komt zand etc. tussen.
Tanktas met een doekje of zeem er tussen werkt perfect verder heb ik een koffer met adapter voor de sv kunnen overnemen van iemand.
Moet zeggen het is wel fijn, het zit er snel op wanneer je het nodig hebt en het belangrijkst het is waterdicht!

Minder qua looks maar op reizen is het echt ideaal.
 
he, een nieuw deeltje, ik sluit me maar meteen aan,
morgen haal ik mijn sv650s yoshimura K6 op, met 0 km, is dus een overjarig model.
heb hiervoor een klein jaartje een gsx-r750K4 gehad, was me net te extreem maar gaat wel als een trein, en dus te gevaarlijk voor mijn rijbewijs. daarvoor 3 jaar een stevig aangepaste sv650s 2000 gehad, dus weet al wat ie kan

kan nie wachten m op te halen,
groet en juliie zullen vaker van me horen

697309918_0c0ace7645.jpg
 
Ik zou die van mij ook graag erbij willen zien, aangezien ik sinds het vorige topic alles ook aardig nauw aan het volgen ben hier *D

Mijn mods:
- Whitelights heldere achterlicht unit met knippers
- K&N sportluchtfilter
- ABM SBK stuur
- Lucas Stalen remleidingen met blauwe aansluitingen
- Harris blauwe handvaten met SV logo
- Fender Extender
- WP voorvorkveren
- Leovince sportdemper
- Veel onderdelen zelf gepolijst en gespoten
(sommige onderdelen staan nog niet op de foto, maar zijn al binnen en komen zeer binnenkort erop)

full
 
Laatst bewerkt:
rjeggens in "Nieuwe SV650S deel V"

Hey, das ook toevallig. Loop al een tijdje te kijken naar die rearsets. Als je ze hebt, wil je dan even wat goede foto's maken (ben vooral benieuwd naar de ribbels op de stepjes, slecht te zien op de ebay foto's) en je eerste indruk posten? :) Heb nog steeds geen goede rearsets gevonden :N en misschien zijn deze wel wat ik zoek!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan