Nieuwe SV650S deel VII

Iemand nog een site met SV'tjes met mooie paint jobs? Ik ben een beetje aan het orienteren op iets spannends alleen kan zo weinig vinden op het internet :/
 
Geen idee Herr Ik :N

Ben nog steeds mijn brommer niet kwijt :( Had een geintresseerde voor de laagste prijs van internet, kreeg hij er een kleine kentekenplaathouder, knipperlicht opvulplaatjes (pinkers niet want die zitten op mijn nieuwe brommer :9~ ), SBK kroonplaat, rimstriping en stalen remleidingen, volle tank en goed gepoetst. Eerst wilde hij em en nu vind ie em te duur :? Ik ben de goedkoopste op Internet, moet ik dan nog meer gaan zakken '(

Ik denk dat ik em voorlopig maar even zo laat... B|
 
Geen idee Herr Ik :N

Ben nog steeds mijn brommer niet kwijt :( Had een geintresseerde voor de laagste prijs van internet, kreeg hij er een kleine kentekenplaathouder, knipperlicht opvulplaatjes (pinkers niet want die zitten op mijn nieuwe brommer :9~ ), SBK kroonplaat, rimstriping en stalen remleidingen, volle tank en goed gepoetst. Eerst wilde hij em en nu vind ie em te duur :? Ik ben de goedkoopste op Internet, moet ik dan nog meer gaan zakken '(

Ik denk dat ik em voorlopig maar even zo laat... B|

knippers verkoop je er niet bij? je hebt wel 2 fotos in je topic staan waar die knippers duidelijk aanwezig zijn.. misschien daar wat aan doen? Snap t ook niet, misschien ben je wel té goedkoop, mensen vertrouwen het niet, hij ziet er zo goed uit.. gewoon 500 euro meer voor vragen, zul je zien dat de reacties binnenstromen :P
 
Laatst bewerkt:
knippers verkoop je er niet bij? je hebt wel 2 fotos in je topic staan waar die knippers duidelijk aanwezig zijn.. misschien daar wat aan doen? Snap t ook niet, misschien ben je wel té goedkoop, mensen vertrouwen het niet, hij ziet er zo goed uit.. gewoon 500 euro meer voor vragen, zul je zien dat de reacties binnenstromen :P

Tja, voor 30 eurie kan ik er zo weer mooie pinkers op zetten, deze vond ik alleen te duur om er op te laten, en aangezien we bij de verkoop van de Bandit negatieve reacties hebben gehad op een sport demper en knippers hebben we het maar op safe gespeeld.

Maar als ik kleine knippers zou monteren en dan de prijs weer om hoog ga schroeven, is dat een idee? O-)
 
Ik zag net dat op de Suzuki site de SV uit de "line-up" is verdwenen :?

Zou 2008 dan het laatste jaar van de SV geweest zijn? :( ;( ;(
 
Lees jij geen motorboekjes of zo :? --> Ze hebben nu de Gladius in het programma, en of er een s uit komt is onbekend.
http://www.suzuki.nl/motoren?waxtrapp=osgptHsHcPvMrIK

Al 8 jaar lid van Moto73 :o

Maar daarin heb ik nooit gelezen dat het echt de opvolger van de SV voor moest stellen,
alleen SV blok wat gebruikt wordt.

Vind de Gladius ook geen opvolger, is meer een "eigen huis" concurrent van de GSR,
je wilt een naked en je kunt nu kiezen uit een 4 of 2 cilinder.

Is jammer, had graag een gave opvolger gezien, en de gladius is nou niet precies wat ik voor ogen had :X
 
Al 8 jaar lid van Moto73 :o

Maar daarin heb ik nooit gelezen dat het echt de opvolger van de SV voor moest stellen,
alleen SV blok wat gebruikt wordt.

Vind de Gladius ook geen opvolger, is meer een "eigen huis" concurrent van de GSR,
je wilt een naked en je kunt nu kiezen uit een 4 of 2 cilinder.
~[/size] :X

Dat kon je al.. sv650n :/


@ Mariska: Je kunt het proberen. Je kunt ook proberen om hem zwart te spuiten. En er een USD inzetten. En een verlengde achterbrug. Misschien lukt het dan wel? :+

Nee serieus, persoonlijk zou ik altijd fotos plaatsen van hoe hij er op dit moment uitziet. Mensen willen graag weten wat ze kopen, en een motor die je 'ff moet indenken met andere knippers, andere uitlaat, etc' spreekt niet echt aan. Maja.. ook dan moet je nog de juiste koper treffen natuurlijk. :)
 
Al 8 jaar lid van Moto73 :o

Maar daarin heb ik nooit gelezen dat het echt de opvolger van de SV voor moest stellen,
alleen SV blok wat gebruikt wordt.

Vind de Gladius ook geen opvolger, is meer een "eigen huis" concurrent van de GSR,
je wilt een naked en je kunt nu kiezen uit een 4 of 2 cilinder.

Is jammer, had graag een gave opvolger gezien, en de gladius is nou niet precies wat ik voor ogen had :X

Dat heb ik ook begrepen. Het SV blok is gebruikt voor de Gladius maar de Gladius is volgens mij niet de vervanger voor de SV. Er is hoop!
 
De Gladius is niet echt een opvolger, maar gewoon in de plaats gekomen van de sv. Vind zelf die gladius 10x niks.
 
Vandaag sinterklaas, vier ik al een tijdje niet meer. maar toch 2 pakjes vandaag :D
ten eerste een achterbokje van Powerplus tools, scheelt een hoop werk met ketting smeren en stellen word mogelijk :P

Ten tweede. m'n Titanium Delkevic Slip on demper :)

full
 
en..
full


Maar nu komt de grote vraag :D

Ik had gedacht dat er een verbinding van het originele uitlaat systeem losgehaald word en dat de rest daar voor in de plaats komt.
Dat zal nog wel kloppen, maar zoals ik het nu zie gaat dat 'loshalen' met een slijpschijf ofzo...
Of moet dit kunnen met een ijzerzaag....

De verbinding die volgens mij los moet om dit er voor in de plaats te zetten, zit gelast.

Hoe zit dat bij jullie systemen ?
Hebben jullie dat zelf gedaan of laten doen ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan