Nieuwe SV650S deel VII

toerentallen vergelijk:

10000 rpm:

in 2e 100 km/h
in 3e 125 km/h
in 4e 156 km/h
in 5e 180 km/h

ben benieuwd naar jullie cijfers.
gewoon orginele tandwielen.

kom mensen ga eens rijden tis mooi weer 8-)
Heb vandaag genoeg SV'tjes gezien dus iedereen is aan het rijden. Samen met de Goldwing de meeste geziene fiets vandaag.
Zag ook nog een belgische SV, rood met gele striping. _O-
 
Waar kan ik goede informatie vinden over het PAIR systeem. Ik heb al lopen zoeken maar ik kan niets vinden, behalve het stukje van Vonkenboer, maar daar kom ik niet echt uit.
 
Prettig om weer een nieuw deeltje te mogen aanschouwen. Favo gelijk maar even bijgewerkt.
@DfireBlade: Ik sta niet meer in de OP, fiets is t.o.v. deel VI ongewijzigd.
 
Dat komt waarschijnlijk door de opschoning... mensen de te weinig posten verdwijnen eruit om de boel een beetje up2date te houden, dus wel blijven posten he ;)
 
Vandaag zag ik dat mijn remvloeistof best wel donker is en aan verversing nodig is. Nou staat er niets van in het instructieboekje en heb er even op gegoogled maar kan er geen beschrijving van vinden hoe het moet. Heb wel gelezen dat die remvloeistof echte troep is en je het niet op je lak moet krijgen. Is het vervangen van de remvloeistof goed zelf te doen en hoe ga ik te werk?

Edit: gevonden in Nieuwe SV650S deel V :)
 
Laatst bewerkt:
Hey hoe staat het met die jongen die de Zilveren Sv uit 2004 kocht met oude motor blok er onder.

Heb je hem gekocht of laten staan. ?????
 
Even een quote van The_Panther:

kan nu alleen niet zo plat gaan toenstrax teruggekomen van de dealer en nu drupt hij een beetje olie maar ik kan het niet laten om dan maar gewoon rustig te gaan rijden vanavond. morgen komen ze de motor weer ophalen om het probleem te verhelpen dus rijden van het weekend word verder weer nix KLOTE ZOOI.

Dus hij heeft em wel genomen lijkt me -O-
 
:z Shit zeg.... zit ff te slapen en er is alweer een nieuw deel....

Mensen... succes met het topic, denk dat ik halverwege afzwaai aangezien mijn SV (nog steeds) te koop staat.... :W
 
Mede SV-ers even een vraag.

Ik ben een van de stille lezers van dit topic. Ben al een jaar naar volle tevredenheid in het bezit van een SV650S uit 2004. Vanmorgen wou de motor niet starten, lege accu. Hoe die accu leeg komt weet ik niet. Afgelopen week 4 dagen achter elkaar 100k gereden zonder problemen.

Nou heb ik 1 keer eerder een lege accu gehad op mijn kantoor, omdat ik per ongeluk de parkeer verlichting had aangezet. toen heb ik de ANWB langs laten komen. Hij gebruikte toen een of andere powercharger om de motor te starten. Hierbij zette hij 1 klem op de uitlaatbocht en de andere ergens op het blok ik weet alleen niet meer waar. Iemand suggesties? Ik heb namelijk geen ANWB woonplaatsservice. En als ik mij niet vergis moet ik een aantal kappen demonteren om bij de accu te komen. Vandaar dat ik het graag op deze alternatieve manier wil proberen.

Thanx!
 
Mede SV-ers even een vraag.

Ik ben een van de stille lezers van dit topic. Ben al een jaar naar volle tevredenheid in het bezit van een SV650S uit 2004. Vanmorgen wou de motor niet starten, lege accu. Hoe die accu leeg komt weet ik niet. Afgelopen week 4 dagen achter elkaar 100k gereden zonder problemen.

Nou heb ik 1 keer eerder een lege accu gehad op mijn kantoor, omdat ik per ongeluk de parkeer verlichting had aangezet. toen heb ik de ANWB langs laten komen. Hij gebruikte toen een of andere powercharger om de motor te starten. Hierbij zette hij 1 klem op de uitlaatbocht en de andere ergens op het blok ik weet alleen niet meer waar. Iemand suggesties? Ik heb namelijk geen ANWB woonplaatsservice. En als ik mij niet vergis moet ik een aantal kappen demonteren om bij de accu te komen. Vandaar dat ik het graag op deze alternatieve manier wil proberen.

Thanx!

Hoe die ANWB'er dat geflikt heeft weet ik niet, maar met 4 inbusboutjes losdraaien zit je onder het zadel waar de accu zit.

gr Patrick
 
toerentallen vergelijk:

10000 rpm:

in 2e 100 km/h
in 3e 125 km/h
in 4e 156 km/h
in 5e 180 km/h

ben benieuwd naar jullie cijfers.
gewoon orginele tandwielen.

kom mensen ga eens rijden tis mooi weer 8-)

klopt wel ongeveer.. :-)

edit: je was er een vergeten.. 6e 210km/h
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: Mijn spatbord voor begint compleet af te bladeren.. de lak valt er gewoon vanaf en binnenkort heb ik een mooie zwarte :P .. iemand dit toevallig vaker gezien?
 
Even een vraagje van mijn kant.

Mijn SV heeft er bijna 12000 km opzitten en moet dus een groete beurt hebben.
Wat kan ik verwachten aan eventuele reparaties? Remblokken, schijven, tandwielen en ketting volgens mij niet. Kleppen stellen is volgens mij om de 24000 km.
Olie, filter, bougies lijken me standaard.
Zijn er nog meer dingen die over het hoofd zie? En wat zijn de gemiddelde kosten van een grote beurt. Ben vanplan om het bij Ensing motor Apeldoorn te laten doen.

Gr Harry
 
Waar kan ik goede informatie vinden over het PAIR systeem. Ik heb al lopen zoeken maar ik kan niets vinden, behalve het stukje van Vonkenboer, maar daar kom ik niet echt uit.

wat wil je precies weten dan?

de werking/het nut / hoe uit te schakelen.....


mmmhh ik zag net dat de foto's bij mijn post het niet meer doen :?
bij deze nog een keer
 
Laatst bewerkt:
de tule
full
 
full



Oh hee.. is alweer heeeel lang geleden da'k mijn fiets gepost heb.. in het kader van deel VII & openingsposts.. voila.. 61K later..

addons: mooie kras op Yoshi, fijne kras op topkuip, beschadigde crashpad.. (met dank aan mevrouw die mij vorig jaar juni van de weg drukte en ermee weg kwam..)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Heb nog nooit echt gelet op dit stukje van motor-forum, maar erg leuk dat voor elke type motor een topic is. Bij deze meld ik mee ook aan voor de OP.

Het betreft een Suzuki SV650S Cup-racer. Hiermee wordt in de Damen Leathers SV Cup klasse gereden. Het is mijn eerste seizoen op de motor, maar hij rijdt erg lekker.

Specs. Race-kuipdelen, GP500 kuipruit, Akrapovic uitlaatsysteem, WP voorvering, WP achterschokbreker, stalen remleidingen, Pirelli Supercorsa baden, Performance Friction remblokken, crashpads en race-schakeling.

S6301172.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan