Nieuwe SV650S deel VII

Mooi he zo'n Corsaro.
[afbeelding]

Ze zijn inderdaad aardig strak afgeveerd, als je een Corsaro Veloce hebt meegekregen zoals op de bovenstaande foto dan is het nog een tickie erger. 50 MM Marzochi UPSD en Öhlins achter. :}
Je moet echt niet van die klinker weggetjes gaan rijden want dan sta je om de 5 minuten te pissen met een zere zak. :X

Mooi vervangend fietsje voor de SV en ik kan het weten want mijn vorige fiets was een SV. Dit stuurt alleen nog even 20 keer zo goed en heeft een brok power waar je u tegen zegt. *O*
En trots dat ie is ;) Blijf een mooi apparaat!
 
snotver, morgen stap ik om 07:00 uur op de motor, en maar hopen dat mijn winter handschoenen warm genoeg zijn!
 
Wie hebben er hier een Hugger ?
*D

Waar heb je hem vandaag ?
Bij de dealer. Wilde persé een origineel Suzuki i.v.m. kleurverschil. Tijd bij een autospuiter gewerkt en dan ga je je toch storen aan dat soort dingen. -O-

Bevestiging netjes ?
Perfect. Mooi met ringetjes en een gigantisch verschil met die rommel van Ebay e.d. . Geloof dat die van Ermax nog wel aardig was qua pasvorm, de rest gingtoch vaak schuiven en wapperen. Met scheuren tot gevolg :z .

Scheelt het veel rotzooi ?
Eigenlijk niet zo op gelet. Persoonlijk vond ik het de SV gewoon écht "af" maken. Fris kleurtje. Maar of het echt scheelt qua rommel :+ ...?

Motoport kerel vertelde me vanmiddag dat het € 135 euro kost... Dat was ik niet van plan :) dan maar iets via e-bay.
Kijk even in die post in "Algemene Motorpraat". Die link naar Visbek is alleszins niet onaardig. Heb daar zelf (een jaar geleden) zelf ook geïnformeerd. Toen waren ze aanzienlijk duurder. Bovendien kwam er een 30 euro verzendkosten bij, wat het geheel prijstechnisch nog wel gunstig, maar wel omslachtig maakte. Mailen kan natuurlijk nooit kwaad!
 
Nieuwe sv650 rijder meld zich!

Ik zal binnenkort even wat foto's posten!

:)

Aangenaam


Insgelijks :) .

is je helm ophouden een idee? })

z77075249.jpg


:P
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe sv650 rijder meld zich!

Ik zal binnenkort even wat foto's posten!

:)

Aangenaam

Welkom Whoppie. Gefeli met je aankoop. Je gaat vast veel plezier beleven aan de kleine bruller. Ik heb alweer zin in droog warm asfalt. Laten we de winter maar effe fast forwarden. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan