Nieuwe SV650S deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
mensen, rustig maar, jullie refelneef leest gewoon rustig mee en zal gewoon een nieuw deeltje starten en de bekende bezem erdoorheen halen ;)

nog 24 spams...
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend met de SV richting het werk gereden..
Toch wel beetje frisjes zo met 8 graden op de klok...
 
zou zomaar kunnen, maandag alleen s middags gereden
trouwens, vraag waar mn pa mee aan kwam zetten, als een sv fabrieks af met yoshimura geleverd word, de yoshimura editie dus, zou de ecu/cdi dan hetzelfde zijn als standaard of zou die ook anders zijn?
 
Laatst bewerkt:
Toen ik zojuist terug kwam van 't werk, ben ik eens naast de motor gaan staan en viel mij op omdat de motor nog draaide dat het rechter knipperlicht ook iets mee bewoog en toen ik eens beter keek viel mij op dat dit oranje glaasje wel wat donker was.
Glaasjes van beide kanten eraf gehaald en allebij op de foto gekiekt.

Best wel een groot verschil
Worthless without pics:
rechts:

links:
 
Knipperlichten steken uit en zijn kwetsbaar, worden nogal eens vervangen dus. Misschien dat je daardoor een keer kleurverschil hebt opgelopen :) Eventueel heb ik nog wel een glaasje voor je, maar misschien heb je dan wel weer 3 verschillende ;)
 
Mocht je geen behoefte hebben aan aftermarket knippers dan heb ik hier nog originele liggen met zelfs nog werkende lampies erin ;)
 
zou zomaar kunnen, maandag alleen s middags gereden
trouwens, vraag waar mn pa mee aan kwam zetten, als een sv fabrieks af met yoshimura geleverd word, de yoshimura editie dus, zou de ecu/cdi dan hetzelfde zijn als standaard of zou die ook anders zijn?

Qua model en type ECU zal die gewoon het zelfde zijn, je hebt kans dat er vanaf de fabriek een andere mapping in zit omdat ze weten wat de demping van de demper is etc.
Maar meer dan dat zal het niet zijn gok ik..
 
Nou kom op nog een paar berichtjes... dan kan deeltje 12 alweer geopend worden. Het is trouwens qua hoeveelheid actievelingen hier wel erg rustig de laatste tijd.
 
Nou zeg, vandaag weer niet gereden terwijl t zo mooi was :( morgen mn laatste dag verlof dus moet ik wel! Winterslaap doen we niet aan maar dan niet gaan rijden is ook zonde van de centen!
 
Stervende hoeren klote pin. Ik heb hem er nog steeds niet uit. :r

2cg273q.jpg


De pad retaining pin dus. Morgen maar langs de dealert dan...
 
Nieuwe kapjes heb ik niet nodig, is nog duidelijk te zien. Wellicht volgend jaar kleine knippers.

@mstx,
Ik neem aan dat je de 'retaining clips' ook los hebt gehaald?

Zie ook een Note staan
If the pad pins have not been previously greased and have not been removed for a while, they could well be very difficult to withdraw (see step 16). If this is the case, they will have to be driven out from the back of the caliper. To do this you will have to remove the caliper (see Section 5), as otherwise the shock could distort the disc. If you apply penetrating fluid this will help, but make sure none gets on the pads.

Meer info nodig uit het grote Haynes? just ask :)
 
@mstx,
Ik neem aan dat je de 'retaining clips' ook los hebt gehaald?

Zie ook een Note staanMeer info nodig uit het grote Haynes? just ask :)
Dat is voor het oude model. ;) Bij K3- is het alleen een pin die je los moet schroeven. (Ik heb de manual ook)
 
Laatst bewerkt:
Dat is voor het oude model. ;) Bij K3- is het alleen een pin die je los moet schroeven. (Ik heb de manual ook)

meh ... Ik zag al dat K3 on model er niet bij stond maar kon instructie voor de nieuwe modellen niet vinden dus dacht dat deze het was :(

Edit: nog 1post tot 2.5K
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan