Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goeiemorgennog2423 spams...
zou zomaar kunnen, maandag alleen s middags gereden
trouwens, vraag waar mn pa mee aan kwam zetten, als een sv fabrieks af met yoshimura geleverd word, de yoshimura editie dus, zou de ecu/cdi dan hetzelfde zijn als standaard of zou die ook anders zijn?
Ik doe mn bestNou kom op nog een paar berichtjes... dan kan deeltje 12 alweer geopend worden. Het is trouwens qua hoeveelheid actievelingen hier wel erg rustig de laatste tijd.
Stervende hoeren klote pin. Ik heb hem er nog steeds niet uit.
[afbeelding]
De pad retaining pin dus. Morgen maar langs de dealert dan...
If the pad pins have not been previously greased and have not been removed for a while, they could well be very difficult to withdraw (see step 16). If this is the case, they will have to be driven out from the back of the caliper. To do this you will have to remove the caliper (see Section 5), as otherwise the shock could distort the disc. If you apply penetrating fluid this will help, but make sure none gets on the pads.
Dat is voor het oude model. Bij K3- is het alleen een pin die je los moet schroeven. (Ik heb de manual ook)@mstx,
Ik neem aan dat je de 'retaining clips' ook los hebt gehaald?
Zie ook een Note staanMeer info nodig uit het grote Haynes? just ask
Dat is voor het oude model. Bij K3- is het alleen een pin die je los moet schroeven. (Ik heb de manual ook)