Nieuwe SV650S deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of je hebt de Australische SV650SU met ABS O-)
In September 2008, Suzuki Australia introduced the SV650SU, a detuned version of the SV650S, to augment their range of motorcycles that comply with the country's Learner Approved Motorcycle Scheme (LAMS)
 
Heb zojuist mijn nieuwe kentekenpapieren gekregen. Jeej.
Waar staat de U in SV650SUA voor?

Dat staat voor de teruggetunede versie. Bij mij staat er SV650SU.. Via google kom je idd op een australische versie uit, maar die van mij is destijds toch echt in Nederland geleverd. ;) Zal het over een halfjaartje wel zien of ze die U weghalen wanneer die van mij weer terug mag.
 
Nee zeker weten dat 't geen Australisch model is :'). Gekocht van de eerste eigenaresse. En trouwens, alleen origineel Nederlandse SV's zijn te begrenzen op kenteken.

Dat staat voor de teruggetunede versie. Bij mij staat er SV650SU.. Via google kom je idd op een australische versie uit, maar die van mij is destijds toch echt in Nederland geleverd. ;) Zal het over een halfjaartje wel zien of ze die U weghalen wanneer die van mij weer terug mag.

Oh oke. Dat is logischer. Want voordat het begrenst werd stond er gewoon SV650SA.
 
Nee zeker weten dat 't geen Australisch model is :'). Gekocht van de eerste eigenaresse. En trouwens, alleen origineel Nederlandse SV's zijn te begrenzen op kenteken.Oh oke. Dat is logischer. Want voordat het begrenst werd stond er gewoon SV650SA.

Dan heeft een ambtenaar gewoon het verkeerde type aangeklikt, de SUA bestaat namelijk wel volgens de suzuki website.

Ben.
 
Euh maarr..
Als het een australish ding zou zijn dan is de snelheids meter in mijlen..

Of kun je die veranderen.. ?
Kun je veranderen door beide knoppen ingedrukt te houden.
Maar volgens mij gebruiken ze daar gewoon kilometers. :P
 
Laatst bewerkt:
Kun je veranderen door beide knoppen ingedrukt te houden.
Maar volgens mij gebruiken ze daar gewoon kilometers. :P

Ah..
Vroeger in de 70's hadden ze dat nog niet ;)
Daarom was ik in de veronderstelling dat het nog mijlen waren..

Niet dat ik er toen al was..
Ben van 84 ;)
 
Daar zat ik ook al een paar dagen naar te staren..
Teller staat inmiddels op 99 :)

Moeten we wel dion een beetje wakker schudden want die is wat stilletjes de laatste tijd ;)
 
Hij is niet zo van het bijwerken maar wel van copy paste dus zal wel dezelfde inhoud worden ;)
 
Haha
Trouwens, blijkt dat mijn sv fabrieks af geleverd is met de yoshimura :) wist niet dat er speciale versies zijn geweest, weer wat geleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan