Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is dit niet het deel van het forum ervoor hoor,
maar heb nog een originele uitlaat+bochten+collector liggen voor een SV650 uit 2001.
Heeft ooit eens op de grond gelegen waardoor er een deukje in de demper zit, voor de rest oogt alles z.g.a.n. of in de buurt. Ding ligt al 6 jaar stof te verzamelen verdeeld over 2 schuren en aangezien we binnenkort gaan verhuizen wordt het wel eens tijd om op te ruimen.
Is 100 eu reëel voor de hele riedel?

Foto's:
40468312670_a2fd0d690b_b.jpg

28402248598_86be9f68ba_b.jpg

42274989431_90d42c7df4_b.jpg

41554040534_e83bd95eab_b.jpg

41373162755_ddd6becfea_b.jpg

42274986121_0ef5373702_b.jpg

28402242728_d696f89c3b_b.jpg

41554035064_e56a984c9e_b.jpg

42274982161_f88ca7f6a5_b.jpg

41554031684_32921a2f15_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja da's veel te veel.
Wat jij hebt liggen (dus zonder de bocht van de voorste cilinder naar de collector) heb eens gekocht voor 35 Euro in nieuwstaat.
Ik heb het nog liggen voor het geval het nodig is.
 
Aha, dan is dat de nieuwe richtprijs.
Is dat spul zo goedkoop dan?

Of is het zo'n ding in de categorie: iedereen heeft het over, niemand wil het hebben?
 
Laatst bewerkt:
Bijna niemand wilt een originele uitlaat.
Hoogstens de Duitslandgangers onder ons omdat Duitsers geen grappen maken (en er ook niet van houden)
Er is veel aanbod aangezien veel originele pijpen worden vervangen door sportdempers, en weinig vraag.
Iedereen die meer dan 2 lessen economie heeft gevolgd weet wat dit betekent voor de marktwaarde.

Het is wel zo dat de handelaren zonder schaamte 100-125 Euro voor een pijp in fatsoenlijke staat durven te vragen, maar die worden ook héél lang aangeboden omdat niemand zo gek is dat ervoor te betalen en even doorzoekt naar particulier.

Met jouw schade mag je al blij zijn als überhaupt (hé weer Duits ;) ) iémand het wilt hebben.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar denk dat zelfs 35 Euro niet haalbaar zal zijn, en zou 'bieden' doen en de eerste die een tientje biedt het laten ophalen.
Ik help je hopen dat dat tientje komt .....

Succes
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk verhaal ;) bedankt daarvoor.
In dat geval gaat ie gewoon mee en op de plank.
Wie weet kan ik hem nog als 'kunst' slijten als ik em aan een plank vastnagel :p
 
Wie weet kan ik hem nog als 'kunst' slijten als ik em aan een plank vastnagel :p
;)
in dat geval is het zeker meer waard.
Als je er ook nog wat verf op smeert nóg meer :9
 
Laatst bewerkt:
Je kunt het beter in het te koop deel plaatsen en een linkhe in het 99-02 sv topic, want deze demper en bochten gaan soieso niet passen op het 2003+ model ;)
 
Laatst bewerkt:
Das flink balen.
Zit wel mooi in t midden. Is het echt een snee of een gaatje?
Anders zou een paraplutje nog uitkomst kunnen bieden
 
Tja. Kudt, zelf ook gehad met een roadsmart. Lag er ook net paar 100km onder. Schroef op de zijkant van het loopvlak.. dus bij mij kon niet geplakt worden...
 
Vandaag heerlijk dagje circuit zandvoort gereden, de sv rijd echt super zelfs 2e plek met de msl b cup geinigd dus een mooie beker mee naar huis :)
full
 
Ik ga maandag met de sv het circuit op. Hopelijk rij ik nu een stuk zelfverzekerder, 1e keer was echt een ramp, je zag gewoon de angst in mijn ogen
 
Ik ga maandag met de sv het circuit op. Hopelijk rij ik nu een stuk zelfverzekerder, 1e keer was echt een ramp, je zag gewoon de angst in mijn ogen

Maandag wordt het ook weer super weer, rij je in groep 1?
Proberen te genieten en gewoon lekker te rijden je bent er voor je zelf en niet voor een ander dus je eigen tempo aanhouden.
 
Dank je ja wel leuk, met oude blade wel eens prijs, nieuwe kawa nooit is geworden nu met de sv echt weer lekker gevoel.

Vraagje voor de kenners.

Bij hoeveel liter gaat de tank op reserve, ben benieuwd hoeveel ik nog over heb nadat het lampje aan gaat, vind verschillende waardes op internet maar in het manual staat het niet duidelijk.

Wat ik nu vind is dat een sv650 2004 een 17l tank heeft en bij 13.5l op reserve springt ( lampje continu aan) en je dus 3.5 liter reserve hebt.

Bij mij ging het lampje bij ongeveer 130km branden dus dan 1:9.6 gereden ongeveer.

Je rijd ongeveer 33km per sessie dan weet ik in ieder geval of ik nog een beetje door kan rijden of niet.
 
Maandag wordt het ook weer super weer, rij je in groep 1?
Proberen te genieten en gewoon lekker te rijden je bent er voor je zelf en niet voor een ander dus je eigen tempo aanhouden.
Ging toppie. Ik had een crexperience, dus eerst op junior track en daarna de baan op. Als er voor dit jaar nog plek is ga ik een crt dag inplannen
 
Ging toppie. Ik had een crexperience, dus eerst op junior track en daarna de baan op. Als er voor dit jaar nog plek is ga ik een crt dag inplannen

Kijk mooi op te horen je hebt prachtig weer gehad.
Is wel een leuke ervaring he zo dagje circuit, was voor mij echt een verslaving na de eerste keer zo 15jaar geleden :P

4 en 5 juni twee dagen assen :] ben benieuwd hoe de sv het daar doet.
 
Bij de first gen 3 liter resp 1,5 liter. Bruikbaarder dan 5 liter. Dat is meer dan 100 km nog tot leeg rijden met een knipperend lampje. 😢😱. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het echt 5 liter is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan