Beste mensen!
In mijn zoektocht naar een andere motor valt mij op dat veel dealers adverteren met motoren waarvoor je uiteindelijk extra moet betalen voor de uitlaat die eronder zit...
In de foto's en de advertentie is het uitlaatsysteem duidelijk te zien, vervolgens staat er een tekst onder (soms in kleine letters of onderaan verstopt) dat het uitlaatsysteem wat is afgebeeld "optioneel" is voor 500-1500 euro extra.
Voorbeeldje:
Yamaha - Yzf R1
Hoe zit dit? Is dit normaal tegenwoordig? Ik neem aan dat diegene die de motor heeft ingeruild niks extra's heeft gekregen voor zijn "sportdempers"?
Stel ik wil proefrijden en heb geen interesse in de "optionele" uitlaat, monteren ze dan terplekke OEM uitlaten ofzo, hoe gaat dit precies :D?
In mijn zoektocht naar een andere motor valt mij op dat veel dealers adverteren met motoren waarvoor je uiteindelijk extra moet betalen voor de uitlaat die eronder zit...
In de foto's en de advertentie is het uitlaatsysteem duidelijk te zien, vervolgens staat er een tekst onder (soms in kleine letters of onderaan verstopt) dat het uitlaatsysteem wat is afgebeeld "optioneel" is voor 500-1500 euro extra.
Voorbeeldje:
Yamaha - Yzf R1
Hoe zit dit? Is dit normaal tegenwoordig? Ik neem aan dat diegene die de motor heeft ingeruild niks extra's heeft gekregen voor zijn "sportdempers"?
Stel ik wil proefrijden en heb geen interesse in de "optionele" uitlaat, monteren ze dan terplekke OEM uitlaten ofzo, hoe gaat dit precies :D?