Nieuwe uitlaat/demper voor Bandit 400

l:x

Rookie
Hehehe... eindelijk heb ik een motor :D

Een mooie zwarte Bandit 400 (1994)! Hoewel, zó mooi nu ook weer niet. Vermits hij nog volledig origineel is staat er de originele zwarte demper erop. => No Sound, No Look! Echt waar, zo'n sjap kan je motor echt een cheape look geven.

Daarom... wil ik een carbon-demper laten steken. Is er iemand die toevallig met een Bandit 400 rijdt en een andere uitlaat/demper heeft gestoken? Welke en wat zijn je ervaringen (geluid, vermogenwinst[?], verbruik...)?

Ook denk ik om een K&N luchtfilter te steken. Ook iemand ervaring mee? Zou het kunnen dat ie bijna 85€ kost?

Greetz,
l:x
 
Hehehe... eindelijk heb ik een motor :D

Een mooie zwarte Bandit 400 (1994)! Hoewel, zó mooi nu ook weer niet. Vermits hij nog volledig origineel is staat er de originele zwarte demper erop. => No Sound, No Look! Echt waar, zo'n sjap kan je motor echt een cheape look geven.

Daarom... wil ik een carbon-demper laten steken. Is er iemand die toevallig met een Bandit 400 rijdt en een andere uitlaat/demper heeft gestoken? Welke en wat zijn je ervaringen (geluid, vermogenwinst[?], verbruik...)?

Ook denk ik om een K&N luchtfilter te steken. Ook iemand ervaring mee? Zou het kunnen dat ie bijna 85€ kost?

Greetz,
l:x

Ik heb zelf ook een Bandit 400 gehad. Eigenlijk nooit de moeite genomen om de -inderdaad- lelijke demper (
eck35.gif
)te vervangen. Maar ik kan me zo voorstellen, dat deze onderdelen erg prijzig zijn. Dit omdat de 400-serie van de Bandit eigenlijk nooit echt veel verkocht is. Ik ben best benieuwd of er nog veel onderdelen voor te krijgen zijn voor deze motor. Veel succes met de zoektocht. Bevalt verder wel deze motor?

241.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan