Lone Rider
Die hard MF'er
Ik heb eergisteren mijn nieuwe uitlaat gemonteerd, nu valt me op dat bij minder dan 3000 toeren de motor bok als een SP1. Het stationair toerental is nu ook hoger geworden. Verder rijdt de motor prima.
Het lijkt wel dat de topsnelheid minder hoog is, de weg was ook niet echt geschikt.
Ik heb vanavond geexperimeteerd met de klep in het inlaat kanaal, deze blijft nu permanent open (flapper valve). De motor maakt nu makkelijker toeren in het gebied waar die normaal dicht was (4500-6500).
Is het nu nootzakelijk om een powercommander te laten monteren om de motor opnieuw te kunnen laten afstellen ?
Het is een Laser Duotech.
Het lijkt wel dat de topsnelheid minder hoog is, de weg was ook niet echt geschikt.
Ik heb vanavond geexperimeteerd met de klep in het inlaat kanaal, deze blijft nu permanent open (flapper valve). De motor maakt nu makkelijker toeren in het gebied waar die normaal dicht was (4500-6500).
Is het nu nootzakelijk om een powercommander te laten monteren om de motor opnieuw te kunnen laten afstellen ?
Het is een Laser Duotech.