Nieuwe uitlaat.

MrRyaan

Rookie
23 okt 2022
12
2
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitlaat voor mijn SV650.. nou lijkt mij een SC Project uiteraard wel mooi maar zit een hoog prijskaartje aan. Nou zag ik ook een Dominator GP slip on (200mm zonder e keuring) is de dominator nog wel legaal met DB-killer er in? Of moet ik constant op de hoede zijn voor politie dan..
 

Bijlagen

  • 2B223120-AD2D-453D-B6E3-8A09D5C6A221.jpeg
    2B223120-AD2D-453D-B6E3-8A09D5C6A221.jpeg
    16 KB · Weergaven: 31
Politie handhaaft niet, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Alleen wel jammer dat er steeds meer dijken afgesloten worden voor motoren vanwege de geluidsoverlast.
De politie controleert/handhaaft steeds meer gelukkig. Hier in de regio de afgelopen week al 3 grote controles met een aantal wokmeldingen voor auto's en motorfietsen ivm de uitlaat.
 
Hoe is het trouwens afgelopen met die jongen die een boete had voor te veel geluid met een aftermarket uitlaat met e-keur en dB-killer?
Heb hem even weer opgerakeld
 
Heb hem even weer opgerakeld
Ja, wel een sneu verhaal, maar wel begrijpelijk. Een mooier geluid betekent natuurlijk meer geluid en hij heeft een goedkeuring voor het standaard geluid. Dat ga je dus altijd verliezen.
Vermogensverlies lijkt me niet zo belangrijk. Meeste motoren hebben vermogen zat, dus who cares als je 5 pk verliest met je aftermarket uitlaat.
 
Ik heb twee Dominator uitlaten gehad.
De langere versie en een hegagonale met carbon eindstuk.
Beiden met dB killer, maar veel te luid.
Ze doen geen enkele ontwikkeling zoals Akrapoviç.
One size fits all bikes. :)
 
Ik snap dat niet van die uitlaten.
Oordopjes in. Helm mag geen lawaai door laten. Scherm er op, moet ook groter want die wind he, wat een herrie.
Maar wel een uitlaat er onder die zowat al het geluid naar achter brult.
En maar klagen dat alles afgesloten wordt. Snap jij het nog 🤷‍♂️
Ik snap niet dat de branche daar aan meewerkt.
 
Je kunt hier met van alles in, op of onder je verbrandingsmotoraangedreven vehikel rondrijden. Ze moeten wel stokdoof zijn. Het is me soms een teringherrie dat er voorbijkomt.
ja , ze luisteren er stationair naar , en dan klinkt het meestal niet verkeerd , maar zodra ze er mee gaan rijden is het mis , maar ja , dan horen ze het zelf niet echt goed mee , hier komt er ook vaak een langs , 10 km verder hoor je hem nog , waarom toch denk ik dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan