Nieuwe versie van Hot Topic

Yammie

MF veteraan
24 mrt 2002
1.601
6
Uden-City
Ik heb gisteren de nieuwe versie van Hot Topic gedownload en geinstaleerd.

Ziet er een stuk gelikter uit moet ik zeggen en het reageert automatisch als je een topic wilt toevoegen.
Wel ens waar op een beetje "kinderachtige" wijze, maar toch handig.

Wat vinden jullie van de nieuwe versie?
Met de vorige versie had ik op een gegeven moment problemen met verversen enzo :(
 
Nadat ik de nieuwe versie had geinstalleerd werkte het verversen uneens niet meer. Had daar de pest over in en heb de computer toen maar uitgezet (was al half twee) vanavond toen ik de pc weer aanzette.... Deed alles het weer, dus ik denk dat je de zaak opnieuw moet opstarten, of het komt door windows 2000. Onder NT werkt het bij mij op de zaak namelijk helemaal niet.

Nu het weer werk.... Perfect
 
Hmm, toevoegen van een topic werkt nu dus niet meer door in Internet Explorer op het icoontje te klikken. Misschien moet ik mijn machine ook maar weer eens resetten... zucht... |(
 
Ik heb al wel weer een bug ontdekt :(

Er staan al twee forums in.
Verwijder je er 1-tje dan blijft dat wel in zijn instellingen achter. Probeer je dus die andere te verwijderen dan geeft hij een fout omdat hij die eerste niet meer kan vinden |(

Oplossing:
verwijder forum #1, sluit H.T. af.
Start opnieuw op, verwijder forum #2, sluit H.T. af
Start opnieuw HT op en klaar is Kees, of in dit geval Yammie :+
 
Hmm, toevoegen van een topic werkt nu dus niet meer door in Internet Explorer op het icoontje te klikken. Misschien moet ik mijn machine ook maar weer eens resetten... zucht... |(
Oh...ik selecteer de url en vervolgens Ctrl C.
H.T. reageert dan meteen ;)
 
ik kan die HFD van MF niet downloaden :(

iemand die toevallig te host?

Ik kan namelijk helemaal geen topics toevoegen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op woensdag 03 juli 2002 00:58 schreef Bananeman2002 het volgende:Rev, is Jelmer toevallig een collega van jou?
}) :P ;)
Het schijnt zo te zijn ja. :+

Het is zelfs dankzij mij dattie deze baan heeft. :P :z

En dan vraag ik de eikel net om koffie te halen, wil ie niet! :j :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan