Nieuwe Vespa 300 Super

Na vier jaar een Vespa gts 300 super sport in bezit gehad te hebben heb ik deze vorige week vrijdag verkocht via een beller via een advertentie Marktplaats. Zelf heb ik er weinig mee gereden. Alleen met de verspaclubNH-Holland en dat zijn vijf ritten per jaar. En dat was gezellig. Maar nu ik ouder ben geworden heb ik die maar verkocht aan een liefhebber. Zelf heb ik er maar 3484km mee gereden.

Groeten,

Rene
 
Rene, je bent er dus redelijk snel vanaf. Met zo weinig kilometers en in nieuwstaat kon dat ook bijna niet anders.
.. en het ritje van komende zondag met de VCNH ga je vast niet missen als je de weersvoorspelling hebt gezien :o
Groet, Bart
 
Beste Bart, zelf had ik mezelf al aangemeld voor deze vnh rit bij Bart Homan maar ook afgemeld.
Hij melde als ik de Vespa gts nog niet verkocht had was ik nog welkom.
De nieuwe eigenaar was er erg blij mee, en ging ermee naar Apeldoorn.
De advertentie was maar drie dagen nodig. Dus vlot verkocht.

Groeten,

René
 
Beste Bart, zelf had ik mezelf al aangemeld voor deze vnh rit bij Bart Homan maar ook afgemeld.
Hij melde als ik de Vespa gts nog niet verkocht had was ik nog welkom.
De nieuwe eigenaar was er erg blij mee, en ging ermee naar Apeldoorn.
De advertentie was maar drie dagen nodig. Dus vlot verkocht.

Groeten,

René
Ik ben die zelfde Bart ;)
 
Volgens mij heeft het afgelopen zondag 26 augustus 2018 niet geregent overdag als ik keek bij buienradar. Dus de 5e VCNH rit is waarschijnlijk droog vereden. Met hoeveel rijders zijn er mee gereden?

Groeten,

René
 
Volgens mij heeft het afgelopen zondag 26 augustus 2018 niet geregent overdag als ik keek bij buienradar. Dus de 5e VCNH rit is waarschijnlijk droog vereden. Met hoeveel rijders zijn er mee gereden?

Groeten,

René
33 Vespa’s .. en ook schitterend weer gehad inderdaad. Al met al een zeer geslaagde rit.
 
Beetje kaal nog, maar zo staat de GTS er nu bij.
full
Het is al een wat ouder bericht maar toch.
Als ik het zo goed begrijp passen 2 voorvelgen van een Vespa sprint op de GTS?
Ook een 130 band zou wellicht passen?
Verder geen aanpassing nodig aan de velgen?

Gr Roy
 
Ik heb weleens gehoord dat met een aanpassing er banden van een mp3 yourban 300 oppassen.
Ja dat heb ik ook gehoord.
Maar ik vermoed dat ze van een Sprint zo plug and play moeten passen. Dat wil ik even zeker weten.
Dan hoef ik geen aanpassing en behoud ik ook de 12 inch wielen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan