Nieuwe video met een hoop wheelies | Graag jullie mening :)

ihofland

Rookie
1 sep 2017
4
0
Apeldoorn
Hallo mensen,

Ik ben nu 7 maanden in het bezit van mijn Yamaha WR 400 f uit het jaar 2000.
Een tijd geleden heb ik een video gemaakt met de gopro en zelf een edit gemaakt.

Wat vinden jullie van de video?


*D *D
 
Of het nu je motorrijbewijs is of je autopapiertje. met de auto vind je het in het begin leuk je banden te laten piepen. Met de motor trek je graag een wheelie. Zodra je een beetje je verstand krijgt besef je hoe belachelijk en gevaarlijk je bezig bent.
 
als je maar schik hebt :t

zodra je wat ouder bent zal je wel merken dat mopperen op internet makkelijker gaat dan al je motorkleding aantrekken en daadwerkelijk gaan rijden.

:P
 
Laatst bewerkt:
als je maar schik hebt :t

zodra je wat ouder bent zal je wel merken dat mopperen op internet makkelijker gaat dan al je motorkleding aantrekken en daadwerkelijk gaan rijden.

:P
_O- :t

Video nog niet bekeken, ik heb pauze. :+
 
als je maar schik hebt :t

zodra je wat ouder bent zal je wel merken dat mopperen op internet makkelijker gaat dan al je motorkleding aantrekken en daadwerkelijk gaan rijden.

:P

_O- _O- :^

Leuk filmpje :) Ik zie weinig wat echt niet door de beugel zou kunnen ;)
 
_O- _O- :^

Leuk filmpje :) Ik zie weinig wat echt niet door de beugel zou kunnen ;)
Vrij in het begin misschien even het kruispuntje checken? Alles is lekker strak vooruit gefilmd. :+ :t

Maar wel grappig filmpje inderdaad. 8-)

XrkxTaS.jpg
 
Dit is naast een crossbaan afgelegen met daar dus een overzichtelijk kruispunt waar ik al vanaf het begin in kon kijken.
Ik weet wat ik doe gelukkig *D
Strak gefilmd dus. ;) Leuke montagepunten zitten er ook in.
 
Laatst bewerkt:
:^
Netjes in elkaar gezet.

Opa-ouwe-zeur-chat: dat crashvestje wat je aan hebt, gaat je niet helpen met die snelheden.
Pas ermee op en doe op zijn minst een normaal pak aan als de snelheden omhoog gaan.
 
Laatst bewerkt:
:^
Netjes in elkaar gezet.

Opa-ouwe-zeur-chat: dat crashvestje wat je aan hebt, gaat je niet helpen met die snelheden.
Pas ermee op en doe op zijn minst een normaal pak aan als de snelheden omhoog gaan.

Ja klopt! Het is inderdaad niet schuiver bestendig, ik heb inmiddels een leren jas die past mij de leren broek van MVD *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan