nieuwe voorstelling

V.J.

Rookie
26 jul 2004
11
0
Heerhugowaard
Ok, na aandringen van bepaalde mensen dan toch maar ff een tekstje tikken, is nu wel wat laat dus lekker rustig en kan ik ff lekker op m'n gemak typen. Ik wordt een vrouwelijke berijdster, (nog) geen motor maar wel stevig met lessen bezig waar ik de smaak pas goed te pakken heb gekregen en zelfs na woensdagavond na de les bedacht als ik het haal dan wil ik eigenlijk toch wel wat sneller een motor als dat de beurs dat toe zou laten, is van latere zorg want heb net 10 lessen gehad. Vertrouwen in de motor begint goed te groeien en dat geeft een gevoel die ik niet uit kan leggen maar erruug prettig is. Ben door anderen op deze pagina gewezen en heb wel aardig wat gelezen en vond de onderwerpen, reakties op elkaar met humor, en een prettige manier van omgang met elkaar erg leuk, dus....probeer ik het ook. Als je zo met collega's en/of vrienden praat over motorrijden kom je er eigenlijk achter dat er meer mensen zijn die dat doen terwijl je dat normaliter niet zo gauw weet en dat is leuk want er worden dan meteen enthousiaste verhalen verteld en alvast leuke plannen gemaakt om straks samen te rijden en daar heb ik onwijze zin in. Ietsje over mezelf, 36 jaar, woont in de buurt van Alkmaar en ben werkzaam in A'dam en heb het met alles prima naar mijn zin. Waarom motorrijden....ach je wilt het wel maar stelt het uit, auto wordt zo automatisch dus ga je iets opzoeken wat meer uitdaging geeft, nou dat is dit wel.
Heb wel een vader die motor rijdt, maar dat nu niet meer mag ivm evenwichtstoornis,die wel heel erg enthousiast werd dat ik ging lessen, toen was ik eigenlijk helemaal verkocht.ok, was het even ben nog een beetje aan het dingen uitproberen want zit er net een paar dagen op deze site en echt pc vriendelijk ben ik niet, kan goed typen maar geen moeilijke vragen stellen over de in and outs v.d. pc :+ tot de volgende post ofzo...weet ik het 0-)
 
106479
 
Welkom

En veel plezier en succes met lessen! :)


[me] m'n eerste post vandaag en meteen een domme tikfout, dat gaat goed[/me]
 
nou zit ik hier weer 's nachts te typen. de vorige keer zaten ze me via msn met z'n zevenen te bestoken dat ik niet aan aanmelden toekwam....tja dan wordt het wel eens later
 
He V.J. 'k kan niet echt welkom zeggen want ik ben ook hardstikke vers hier ... heb me nog niet eens voorgesteld ...

8-) We zijn leeftijdsgenoten trouwens !
 
Terug
Bovenaan Onderaan