Nieuwe vriendin....beurtje biggelaar

Moebius_Sandman

Die hard MF'er
12 dec 2002
841
0
Amsterdam
Zo net even terug van Oisterwijk, even mijn lief opgehaald bij Biggelaar.

Vandaag (en eigenlijk de laatste 2 weken) was een kut dag, moeder in het ziekenhuis, gaat niet goed, efin...balen.
Motor stond al sinds Zaterdag bij de doktor voor het eerste groot onderhoud, maar ja klote weer dus rijden kan niet echt, missen doe je er toch. Vandaag, telefoon, of ik r wil komen halen ze is weer klaar. Nou ja..denk da's misschien wel leuk, la maar doen. vervoer heen geregeld en er naar toe.

Daar stond ze...helemaal te glimmen, diepe glans in het rood. Even gebabbeld met de heer Doktor, nieuwe bandje (denk eraan... 1e 50 km rustig...mooi rustig bocchies leggen en dan pas los) nieuwe carbonpijpen (oude waren verbrand, produktiefout) en er zat ook nog een op K&N op nu.

Op stappen en starten... :9~ PTOINGGGG dat geluid.... ze klinkt dieper, je hoort meer aanzuiggeluid... ahhh....en ze rijd weer heerlijk....op de weg naar Eindhoven per ongeluk (ja had het echt niet in de gaten (was aan het luisteren)) hoogst illegale subsonische snelheid aangetikt)...

Het kost je een rib uit je lijf, avondje YabYum kan je er wel van doen, maar het is net alsof je vriendin nieuwe tieten heeft, een week in een schoonheidsoord heeft gelegen, alles strak, haren mooi, lippen mooi vol en gestift, en ze wacht je op in een mooi latex pakkie...

Ik ga nog even voor een rondje...moest dit even kwijt...
 
Hé jij,

Ben blij voor je dat ze weer in topconditie terug is.
Ben ook blij dat zij naar de Dokter is geweest en ik niet naar het schoonheidsoord ;)

Snel weer een keertje samen :] .
Wil het nieuwe geluid zeker horen!

Knuf
 
Hé jij,

Ben blij voor je dat ze weer in topconditie terug is.
Ben ook blij dat zij naar de Dokter is geweest en ik niet naar het schoonheidsoord ;)

Snel weer een keertje samen :] .
Wil het nieuwe geluid zeker horen!

Knuf

Aaj Mobieus,

TOch nog een steek onderwater van je andere schoone :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan