Nieuwe website - motorgoedkoop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvb46

Die hard MF'er
28 sep 2004
652
1
Rotterdam
Motorgoedkoop.nl heeft hun website vernieuwd zie ik net, niet onaardig om het jullie even te laten weten. Msshn staat er nog iets 'goedkoops' op! Shopze ;)

WAARSCHUWING: Dit topic kan sporen van SPAM bevatten volgens sommige MF'rs. Niet verder lezen bij overgevoeligheid voor SPAM of andere ongewenste reclame. In geval van twijfel een moderator raadplegen.
 
Laatst bewerkt:
:?

Spam een beetje slecht gevallen :?

Nee maar tis toch te stom voor woorden dat als je je mede-forummers ergens op wil wijzen en misschien dat je iemand wel helpt die iets goedkoops zoekt gelijk de grond in geboord wordt met het feit dat je loop te spammen en 'toevallig' ergens tegen aan loopt. Hele topic is gelijk nutteloos door zulke reactie's. Ipv dat je nou zegt 'bedankt ik zal eens kijken' krijg je 'spam?!' ... belachelijk.
 
Beter is de site er niet op geworden, gezien er diverse sport, supersport, toer/sport motoren in de categorie toermotor zijn opgenomen :P
 
Nee maar tis toch te stom voor woorden dat als je je mede-forummers ergens op wil wijzen en misschien dat je iemand wel helpt die iets goedkoops zoekt gelijk de grond in geboord wordt met het feit dat je loop te spammen en 'toevallig' ergens tegen aan loopt. Hele topic is gelijk nutteloos door zulke reactie's. Ipv dat je nou zegt 'bedankt ik zal eens kijken' krijg je 'spam?!' ... belachelijk.
De meeste MF-ers zijn nu eenmaal allergisch voor Spam en alles wat daar op lijkt (en terecht :Y ). Misschien moet je gewoon een waarschuwing in je openingspost zetten:
WAARSCHUWING
Dit topic kan sporen van SPAM bevatten. Niet verder lezen bij overgevoeligheid voor SPAM of andere ongewenste reclame. In geval van twijfel een moderator raadplegen.
 
Motorgoedkoop was toch zoiets al een vergelijkbare Duitse site, maar dan duurder en met een kl*te service? (was dat niet louis.de ofzo?)

Meen dat er verschillende topics over waren, dat die zaak (ALS ik het goed heb) niet zo best WAS... :? :?
 
Motorgoedkoop was toch zoiets al een vergelijkbare Duitse site, maar dan duurder en met een kl*te service? (was dat niet louis.de ofzo?)

Meen dat er verschillende topics over waren, dat die zaak (ALS ik het goed heb) niet zo best WAS... :? :?

De toon is inmiddels wel gezet. Lijkt mij. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan