Nieuwe website XJRcafe

Graadje

MF veteraan
25 aug 2003
2.327
90
Er is een nieuwe website opgezet door een aantal enthousiaste XJR-owners. Neem gerust een kijken op www.xjrcafe.nl. Voor ons reden voor een kleinfeestje :) :) :) .
 
Superrrrrrrrrrrrrr site XJR-fighter.

Mooi gemaakt met een heel handig forum.........vooral ook de info die er nu al op staat is super.......mijn complimenten.
 
Thanks, we zullen er aan blijven sleutelen om 'm nog beter te maken. Dit kan uiteraard alleen met steun van zoveel mogelijk XJR-rijders..... see ya!
 
een hele goede site. ben eens wezen kijken en zal zeker weer gaan kijken. veel informatie een keigoedd forum waarin ook veel informatie staat en bovenal is het helemaal gratis...ook zijn erveel ideeen op te doen aqls je je motor wilt verbaoouwen of aanpassen...toppie hoor.
 
wat een goede positieve berichten zeg :} .......is ook goeie site
heb je een xjr? Wil je iets weten? Zoek je ideetjes voor je xjr? Dan is www.xjrcafe.nl the place to be.......

Jaapio
 
We zoeken nog XJR-freaks die kunnen bijdragen aan de (non-commerciele) website om nog meer info te kunnen verstrekken *D . Dus heb je info over de XJR (interessante websites, algemene info, documentatie e.d.) of heb je zelf een XJR die je mooi wilt presenteren, neem dan eens een kijkje in het XJRcafe en maak mede de website compleet.
 
Tja, we zitten inmiddels op de 4000 en bijna net zo veel virusaanvallen op de server (voor de statistici: de worden niet geteld :) ). Begint dus aardig iets te worden. Nog effe en we zijn echt de grootste XJR-website van Nederland en Belgie. En dat binnen 4 weken.....
 
:] Yeah...zo zie je maar...samen zijn we sterk... wat mond-op-mond reclame en een beetje promotie op websites al niet kan doen... Het word nu echt tijd voor een XJRCafe Badge....

Gr Rob
 
I know...... ze zijn in de maak. Ik ben er zelf ook errug benieuwd naar wat het resultaat zal zijn. Zodra ze er zijn, zal het wel binnen 1 minuut op het XJRcafe staan :) . Komt allemaal goed.....
 
:] Yeah...zo zie je maar...samen zijn we sterk... wat mond-op-mond reclame en een beetje promotie op websites al niet kan doen... Het word nu echt tijd voor een XJRCafe Badge....

Gr Rob

Yesssssssss, ik heb gisteren de XJR-Cafe-Badge gezien (en gekocht) ......... wow !!! Mooi man !

T. 8-)
 
Yeah....heb er ook al eentje....superrrrrrrrrrrr

full



nu wil ik een t-shirt :}

Jaapio
 
Na de vele reclame, ahum, nu ook eens iets nuttigs over het XJRcafe. Onlangs zijn een aantal gasten van het XJRcafe gaan rijden met onze evenknie in Rheinland (Duitsland) (Stamtisch XJR Rheinland). Dit in het gebied onder Bonn tussen de Rijn en de Mosel (Eifel dus). Die Duitse makkers kenden daar uiteraard de weg, maar ik had het idee dat welke je weg daar ook neemt het gewoon stuk voor stuk mooie wegen zijn, waar je tenminste zonder drempels, rotondes e.d. een lekker stuk kunt doorrijden. Lekkere slingerende wegen met niet te veel haarspeldbochten en dus goed op tempo te houden als je zou willen. Op onze website staan hier ook meer foto's van de omgeving en een verslag.

Gewoon echt de moeite waard als je een korte vakantie wilt houden en een beetje in de buurt wilt blijven. Ook iets noordelijker boven de Mosel / Nurnburgring is het trouwens ook heel mooi. Oh ja, je mag er ook komen als je geen XJR hebt :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan