nieuwe Z 1400 van Kawasaki

Er is nog een andere foto van de ZX6R... En die ziet er heel wat realistischer uit :Y

Dit is echt helemaal niks |(

Ga jij dan eens lekker in de fotosoep roeren..... :N

Klagen over de smaak, maar zelf kunnen koken ho maar :Y



(professioneel fotosoeper voelt zich aangesproken...) :+
 
Laatst bewerkt:
:o
Die uitlaatbochten?? Zal daar een ZX10R blok in zitten?

Ja daar gaan ze van uit omdat die al aan de euro-3 norm voldoet. Met het huidige blok (ZX9 blok dus) zal t lastiger worden om hem daaraan aan te passen. Maar dat huidige blok smoelt wel weer beter als naked-bike blok :Y

Kijk maar
full


8-)
 
Ga jij dan eens lekker in de fotosoep roeren..... :N

Klagen over de smaak, maar zelf kunnen koken ho maar :Y



(professioneel fotosoeper voelt zich aangesproken...) :+
Heb jij hem gemaakt dan?? Ik beweer zeker niet dat ik beter zou kunnen koken, maar ik vindt het gewoon een verre van realistisch modelletje... En een mening geven staat vrij ;)

Zeg nou zelf? Komt deze niet wat overtuigender over?
2007_kawasaki_ZX6R_s.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb jij hem gemaakt dan?? Ik beweer zeker niet dat ik beter zou kunnen koken, maar ik vindt het gewoon een verre van realistisch modelletje... En een mening geven staat vrij ;)

Zeg nou zelf? Komt deze niet wat overtuigender over?
(Afbeelding)

Jawel, maar deze vind ik 'jammer' in tegenstelling tot die andere :9

Deze zit niets in wat mij direct aanspreekt. Vind em maar saai.
 
Heb jij hem gemaakt dan?? Ik beweer zeker niet dat ik beter zou kunnen koken, maar ik vindt het gewoon een verre van realistisch modelletje... En een mening geven staat vrij ;)

Zeg nou zelf? Komt deze niet wat overtuigender over?
(Afbeelding)

Met deze is minder geexperimenteerd en van de zijkant is makkelijker te doen. De andere is in perspectief, dus lastiger. Maar die is wel spannender.

Blijft toch altijd afwachten wat t definitieve model wordt. Ik ben erg benieuwd of die Z1400 er echt gaat komen. Ik ben er nog niet rete enthousiast over.
 
Het is weer zoveer *O* de ene na de andere photoshop komt weer naar buiten *O* de een nog erger en ongeloofwaardiger dan de ander *O* Wat een onzin allemaal... :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan